Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mogguh
Ook mogguh!

Ik heb mijn benen geepileerd en zit nu met mijn haar in de verf.

Man is een ontbijtje aan het maken. En buiten is het druilerig.

Fijne dag allemaal! Aan jullie iets bijzonders doen?
2 pannen vlees staan nu te sudderen met kruidnagel en laurier. Ik heb véél vlees. Maar wat over blijft gaat de vriezer in. Schijnt te kunnen.

Ah, K is net terug met een zeiknatte Tara. Die wordt nu stevig afgedroogd. Zal wel lekker gezwommen hebben (lees: pootjebaden)
quote:Splinter02 schreef op 25 december 2012 @ 12:08:

Ook mogguh!

Ik heb mijn benen geepileerd en zit nu met mijn haar in de verf.

Man is een ontbijtje aan het maken. En buiten is het druilerig.

Fijne dag allemaal! Aan jullie iets bijzonders doen?
Dat kan prima Ratteke, doe ik ook en dan hoef je het alleen maar te biepen in de magnetron of opwarmen in een pannetje
Ja welk haar zit nu in de verf Splint?

Wij gaan morgen naar de Efteling want dan is Kaat jarig. Vandaag is ze lekker aan het logeren bij mijn zusje. Vanavond gaan we gourmetten hier. Gisteren bij zus en zwager gegeten. Zwager had pata negra gekregen van mijn zusje en ik heb terwijl ik tegen een dikke schimmelrand en die poot zat aan te kijken toch durven proeven

Fijne dagen iedereen!
Het Viva forum is papaja.

Maar zijn poot zag er viezer uit.
Ghehehe Splint toch....

Oeh, die ham klinkt verrukkelijk! Was het ook zo lekker Tonks?
Ik kan er natuurlijk ook niks aan doen dat jullie die verschillende berichten met elkaar in verband brengen. Terwijl die natuurlijk helegaar niks met elkaar te maken hebben.

Ieks Tonks, die poot...... ik zou daar ter plekke vegetariër van worden denk ik. Zat er echt schimmel op? Of was dat de vetrand?

Ik dacht trouwens dat Kaat begin december jarig was. Zit zeker verkeerd in mijn hoofd. Leuk hoor, morgen naar de Efteling! Ben benieuwd of het dan juist heel druk is of juist helemaal niet.

Ik ben morgen ook in die buurt. We hebben een hotelletje in Bergeijk geboekt, omdat ik de omgeving zo mooi vind daar. En dan misschien overmorgenavond nog door naar Brussel, kerstmarkt snuiven. Vanavond gaan we met m'n ouders uit eten in het restaurant waar ik ook wel eens rug aan rug met Pilou heb gezeten.

Ratteke, wat voor vlees staat er te sudderen?
Rundvlees. Anderhalve kilo in totaal. 2 pannen... Mijn grote pan had ik al in gebruik helaas. Daar zit de soep in.

Leuke plannen voor deze dagen Splint. Uit eten en nog een nachtje uit logeren gaan. Klinkt gezellig.
Gefeliciteerd met Kaat, Tonks

En lekker Splint! Was heerlijk daar. En nachtje weg is een goed idee zeg.
Bedankt Plou

Volgens mij is die schimmel (witte laag) juist onderdeel van de smaak lees ik op een website. Je eet dat dan wel niet op, maar het idee. Het is wel lekker hoor. Beetje een notige smaak vind ik het.

Klinkt leuk Splint!
Lekker Rat. Sudderlapjes? En soep, volgens mij ben jij een echt kerstdiner aan het maken!

Komen de kinders ook eten?

Tonks, ik krijg ineens een deja-vu dat ik vorig jaar ook dacht dat Kaat al eerder jarig was. En dat ik toen vroeg of jij het wel zeker wist.

Ik heb echt wel zin in een nachtje weg. Is maar 1 nachtje, maar toch wel heel lekker!
Dat weet ik dan niet meer hoor Splint

Gelukkig hebben we de oude topics nog
Dochter en vriendje blijven eten vandaag. Maar de hachee is eigenlijk voor morgen. Vanavond wil ik gourmetten. Maar ik heb geen idee of we dan eigenlijk genoeg vlees hebben. De kipfilet die we gekocht hebben heeft K zondag opgemaakt. En om nou een filetlappie op de plaat te leggen... nee, dat vind ik niet wat. Of we eten vandaag hachee en morgen ook.
Hier lekker uitgeslapen en koffie en met slagroom gevulde rolletjes op.

In de Magic bullet is slagroom binnen 1 minuut klaar
quote:Biebeliee schreef op 25 december 2012 @ 14:12:

Hier lekker uitgeslapen en koffie en met slagroom gevulde rolletjes op.

In de Magic bullet is slagroom binnen 1 minuut klaar Sorry Bieb, maar die Magic Bullet blijft bij mij voor lachbuien zorgen
Oh, de doesj is vrij dus ik ga me maar eens opknappen voor bezoek aan schoonouders! Gisteren lekker bankgehangen met hapjes en filmpje (Snow White and the Huntsman - erg leuk!).

En Splint, is je schaamhaar weer mooi gekleurd?
quote:Olijfje_ schreef op 25 december 2012 @ 14:14:

[...]

Sorry Bieb, maar die Magic Bullet blijft bij mij voor lachbuien zorgen

Lach maar,ondertussen weet je niet wat je mist
quote:NymphadoraTonks schreef op 25 december 2012 @ 14:08:

Dat weet ik dan niet meer hoor Splint

Gelukkig hebben we de oude topics nog

zoek jij het even op?

Olijfje, geef het nou maar toe, je bent gewoon haske jaloers op de Magic Bullet!

En terecht.

Ratje, ik zou vanavond de hachee eten en morgen wel zien wat het wordt. Dan zijn de winkels weer open en zou je nog extra kunnen halen voor het gourmetten.

Ofoz. Persoonlijk zou ik gewoon niet gourmetten, maar ik ben volgens mij de enige in NL die daar weinig aan vind.
Snowwhite and the huntsman is idd leuk hé!

Volgens mij hebben TH en Tonks die ook in de bios gezien toch?

Ik heb mijn nieuwe jurrek al aan,schaamhaar was vorige week al geverfd en straks met de bakplaat achter op de fiets en allerhande vreterij in de krat voorop richting zus.
Liefjes, ik heb mijn eigenste supersonische Magic Bullet Heel handig voor als de slagroom op is

(sorry, ben door mijn kerstelf-filmpje op FB in een melige bui )
Ik heb toch het idee dat hele gewone dingen hier vandaag in een totaal verkeerde context worden gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven