Herfsttetters!

09-10-2012 16:57 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 26! In de herfst, dus een leuk toepasselijk plaatje Veel plezier allemaal!

Hier deel 25: Tetteren in de zomer.
Ik ben mijn eigen bananenschil

Ach Splint, ik vind gourmetten vooral gezellig, niet lekker. Ik ga vanavond gourmetten bij de schoonfamilie.
Zo eens per jaar kan dat hé Splint.

In de dierenwereld is dat meestal in het voorjaar
Ik vind gourmetten naast heel gezellig (duurt lekker lang,tijd om te zeuren,drinken en snaaien) ook écht lekker,
Wij gaan morgen saampjes gourmetten. Nog ff bedenken welk filmpje daarbij/daarna. Iemand tips?

Nou vooruit, voor de gezelligheid kan het dan nog wel. Maar voor de lekker hoeft het niet.
Ik vind gourmetten ook lekker/gezellig. Vooral alle snaai erbij
Oh ja, ik ging douchen
Het is eigenlijk niet gourmetten. Maar wij noemen het pannen. Het is zo'n teppan yaki panding en daar flikkeren we het vlees op. Ik vind het gezellig en lekker eten. Gourmetten vind ik dan weer minder, dat gehannes met die bakjes, niks voor mij. Veel te ongeduldig voor.

Bieb, veel plezier!

Geen idee eigenlijk of hier morgen winkels open zijn. De Appie is dicht. Hoogvliet ook. C1000 is ook dicht. Dus... geen kipfilet voor mij.
Fijne avond iedereen. En vreet ze!

Vanavond kom ik hier wel weer even uitbuiken.
*burp*
*bwurp*
Ik lijk verdorie wel zwanger! *wrijft over buik*
Hier ook een ingeslikte voetbal. Pffffffffff.

Was het lekker en leuk?
Ik heb ook wel genoeg gehad. Lig nu lekker op de bank. K is al een tijdje aan het slapen met een dekentje over zich heen. Dochter en vriendje zijn nu naar haar moeder. Die staat erop dat ze er zijn met het kerstontbijt...

vriendje was wel heel lief, hij heeft voor K en mij een cadeautje gekocht terwijl we niet aan cadeautjes deden dit jaar. Ik heb Pink, pretty pink parfum gekregen (niet eens zo heel vies) en K wat van Mario. Lief van hem.

Hoe is het bij de anderen? Lekker gegeten? Geen ruzie geweest? Onenigheid? Lekker gelachen? Ik heb me op zich wel vermaakt. Nu verveel ik me een beetje. Ga zo maar naar bed denk ik. Poezen nog wat lekkers geven, een kuipje Sheba.
Ik heb nog nooit ruzie gehad met kerst, nu dus ook niet. Het was lekker en gezellig Wel net gelijk die vette gourmetlucht weggedoucht. Bah.

En bij jou Splint?
Lief van cadeautjes Rat
Lief Rat! Hij heeft toch wel vaker van zulke lieve acties, net als toen met die broodjes halen 's ochtends?

Bij ons was het gezellig en lekker. We zaten met z'n 4en in een wijnkelder, heel grappig. Ik had om een rustig plekje gevraagd, en omdat er een open verbinding naar het restaurant was, zaten we niet weggestopt. Heerlijk gegeten, 6 gangen. Met bij het dessert een perentaartje van kruimeldeeg. Dat was super!!

Dus helemaal goed. Geen ruzie, dat hebben we een paar jaar geleden gehad bij mijn ouders thuis. En sindsdien doen we geen familiekerstdiners meer.
Klinkt erg gezellig allemaal. En jouw perentaartje klinkt helemaal lekker zeg! Ik vind peren al zo lekker, zeker als er dan ook nog taart van gemaakt wordt!

Ik ga maar naar bed denk ik. Hond nog even uitlaten, en dan hopen dat zoon en vriendinnetje rustig aan doen.
Waai niet weg Rat!

En slaap lekker voor straks.
Ja echt Splint? Wat naar... Op zich wel fijn dat je dan niet elke kerst zo een 'verplicht' nummer hebt met ouders/schoonouders. Wat dat betreft vind ik het wel fijn dat mijn ouders in Spanje zitten.

Maar om daar nu ruzie voor te schoppen
*poef*
Ja, dat is wel heel verdrietig. Mijn 'ergste' kerst was bij mijn toenmalige schoonouders toen M net overleden was. En ik weet niet meer of er een aanleiding was maar ik kreeg het even te kwaad, huilbui, naar de keuken gelopen, en toen werd de deur achter mij dicht gegooid. Toen ik de tranen had gedroogd en terug kwam, lag zijn foto plat en er werd vooral NIET over gepraat. Ik heb me nog nooit zo eenzaam en alleen gevoeld. Ik ben voor het toetje weggegaan, naar mijn ouders, waar ik als een klein kind bij mijn moeder in haar armen heb gejankt, en zij mij heen en weer wiegde, net als vroeger.

Maar geen ruzie he? Geen ruzie
Wat treurig, Pilou. En het was toen allemaal nog zo vers! Wat moet jij je afschuwelijk gevoeld hebben. Goed dat je ouders toen in de buurt waren.

Wij vertrekken bijna.

Tonks, jij zit zeker al in de Vliegende Hollander? Sla je de piranha over dit keer?

Enne: gefeliciteerd met Kaatje!
Pilou nog voor toen

Bedankt voor de felicitaties

Ze heeft ook nog een Mega Mindy pak gekregen. Extra leuk met het masker van Pilou en Its
Het Viva forum is papaja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven