oud en nieuw
vrijdag 28 december 2012 om 15:31
Ik woon in zuid west brabant (dichtbij zeeland) en vier komende maandag mijn verjaardag met familie. Nu is het de bedoeling dat ik met wat neven en nichten, vriend en wat vriendinnen na 12 uur uit ga voor oudjaarsnacht. Normaal gingen wij ieder jaar naar een vette club (index in duitsland) omdat we meestal in de buurt van enschede zijn maar nu voor het eerst hier en ik heb beloofd dat ook hier in de buurt hele leuke plekken zijn om met oud en nieuw te feesten.
Ik zat zelf aan antwerpen te denken omdat ik dat een redelijke afstand vind. Breda zou misschien ook nog wel lukken maar zou antwerpen niet veel beter zijn? In zo een grote hippe stad moeten er toch wel goede feesten gegeven worden? Is noxx of café anvers een goed idee? Iemand ervaring met oud en nieuw in antwerpen of iets in mijn regio?
Ik zat zelf aan antwerpen te denken omdat ik dat een redelijke afstand vind. Breda zou misschien ook nog wel lukken maar zou antwerpen niet veel beter zijn? In zo een grote hippe stad moeten er toch wel goede feesten gegeven worden? Is noxx of café anvers een goed idee? Iemand ervaring met oud en nieuw in antwerpen of iets in mijn regio?
vrijdag 28 december 2012 om 16:53
http://www.oudjaar.com/
Millenium nacht misschien? Geen idee of het leuk is.
60 euro voor een ticket, maar daarin wel gans de nacht drank inbegrepen.
Ik vertrek vannacht op snowboardvakantie en vier oud en nieuw in frankrijk
Millenium nacht misschien? Geen idee of het leuk is.
60 euro voor een ticket, maar daarin wel gans de nacht drank inbegrepen.
Ik vertrek vannacht op snowboardvakantie en vier oud en nieuw in frankrijk
vrijdag 28 december 2012 om 19:15
Verschillende kroegen zijn we toen geweest en tegen 00.00 ging iedereen naar buiten wat een feest toen iedereen wenste elkaar een goed nieuwjaar heb staan knuffelen met een groep Russen Engelsen heel internationaal was het.
Het was denk ik vooral de sfeer en de eenheid van zo'n grote groep mensen wat deze avond/nacht zo bijzonder maakte.
Het was denk ik vooral de sfeer en de eenheid van zo'n grote groep mensen wat deze avond/nacht zo bijzonder maakte.