The Voice Kids
vrijdag 28 december 2012 om 21:29
quote:Summerdance schreef op 28 december 2012 @ 21:27:
[...]
Ik ook, moet er altijd vreselijk van janken!
(nu ook weer, nou ja, ik pink een traantje weg)Ik ook hoor.
[...]
Ik ook, moet er altijd vreselijk van janken!
(nu ook weer, nou ja, ik pink een traantje weg)Ik ook hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 28 december 2012 om 21:30
quote:waranaka schreef op 28 december 2012 @ 21:28:
[...]
wat doe jij vreemd met mensen die je leuk vindt... waarom moet'ie dan in een keukenkastje?
Je moet wel vaker trashen hoor!
IS begonnen ben Master Chef Kids Australie, daar zaten zulke leuke kindjes in dat ik ze wel wilde adopteren voor thuis
Dan wonen ze in de keukenkastjes en haal ik ze eruit als ik honger heb.
[...]
wat doe jij vreemd met mensen die je leuk vindt... waarom moet'ie dan in een keukenkastje?
IS begonnen ben Master Chef Kids Australie, daar zaten zulke leuke kindjes in dat ik ze wel wilde adopteren voor thuis
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 28 december 2012 om 21:31
quote:Summerdance schreef op 28 december 2012 @ 21:30:
[...]
sorry... ik werk te veel
maar nu ben ik weer bij
[...]
sorry... ik werk te veel
maar nu ben ik weer bij
vrijdag 28 december 2012 om 21:31
quote:Summerdance schreef op 28 december 2012 @ 21:30:
[...]
Dan wonen ze in de keukenkastjes en haal ik ze eruit als ik honger heb.Als je er genoeg hebt stuur ook paar naar mij heb wel een kok nodig.
[...]
Dan wonen ze in de keukenkastjes en haal ik ze eruit als ik honger heb.Als je er genoeg hebt stuur ook paar naar mij heb wel een kok nodig.