Entertainment alle pijlers

Doe maar!

28-12-2012 22:39 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh, Doe maar op RTL4.....wat een nostalgie!



Mijn eerste echte concert; met zweetbandjes uren voor aanvang al voor de deur staan. Eindelijk vooraan tegen de dranghekken in de zaal en dan flauwvallen



Ik zit luidkeels mee te brullen nu! Ken alle teksten nog! (en dat is best sneu ja)
Jaaa, ik zit ook te kijken. Leuk leuk!



Lekker meeblèren!!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaa ik kijk ook. En ken ook bijna alle teksten uit het hoofd.
En dat je mee kunt zingen is niet sneu! Nee.... dat is wereldkennis!





Ik ben eigenlijk net te jong, mijn zus was destijds echt fan, met buttons en al. Ik ben een nabloeier, haha.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk hė, ergens zitten die woorden gewoon nog opgeslagen...blijft leuk!



Jongste zegt hier: " wat een zwaar debiele teksten". Tsja.
Alle reacties Link kopieren
Super ik zit ook mee te giller Aaifoonman is al naar boven vertrokken hahaha
Nee hoor, da's helemaal niet sneu!! Ik ga in januari naar Antwerpen voor Doe Maar. En in februari naar Eindhoven!!
Alle reacties Link kopieren
Met mijn ogen dicht!
Alle reacties Link kopieren
Ernst wordt nu toch wel ernstig kaal zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn plakboek ligt nog ergens op zolder....



Elke Hitkrant kocht ik waar ook maar iets van Doe Maar in stond
quote:Anouar schreef op 28 december 2012 @ 22:42:

Heerlijk hė, ergens zitten die woorden gewoon nog opgeslagen...blijft leuk!



Jongste zegt hier: " wat een zwaar debiele teksten". Tsja.



Haha, generatiekloofje.



Maar wat tekst betreft: de kracht van herhaling!
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind is naar boven gevlucht met de mededeling dat het ouwe lullen zijn: "minstens 70" is zijn tekst....die jeugd van tegenwoordeg, pffff.
Alle reacties Link kopieren
Jaaah, leuk hè? Zit hier ook te genieten. Ben ook in Gelredome geweest, dus leuk om terug te zien .
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhhh, nu wil ik ook naar een concert van ze!
Alle reacties Link kopieren
Zit helemaal te genieten!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:molly74 schreef op 28 december 2012 @ 22:45:

[...]





Haha, generatiekloofje.



Maar wat tekst betreft: de kracht van herhaling!Inderdaad ja! Oudste komt ook net binnen: "Omroep Max zeker?" En bedankt....;)
Alle reacties Link kopieren
@Sandra; gaaaaaf!
Alle reacties Link kopieren
Autch Anouar; die van jou is errug!
Alle reacties Link kopieren
hehe ik kijk ook

ik heb ze eigenlijk niet meegemaakt ben van '94 maar ik vind het wel een leuke band

leuke liedjes ook
SUPER!!!! Ik ben naar één van concerten van Symphonica in Rosso geweest, in één woord geweldig...... Ik zou er zo wel weer (een keer of 5) heen willen!
quote:Anouar schreef op 28 december 2012 @ 22:49:

[...]





Inderdaad ja! Oudste komt ook net binnen: "Omroep Max zeker?" En bedankt....;) Zit nu te schuddebuiken hier!!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 2 februari naar ze toe in Eindhoven!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Anouar schreef op 28 december 2012 @ 22:49:

[...]





Inderdaad ja! Oudste komt ook net binnen: "Omroep Max zeker?" En bedankt....;)
Alle reacties Link kopieren
Nouhou.....stop toch es over die concerten waar jullie naar toe gaan! Ik vraag een slotje hoor! :-)



Edit; met privaasie als reden natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Rara70 schreef op 28 december 2012 @ 22:50:

Autch Anouar; die van jou is errug!



die hakt er even in, hė?



Dit nummer van Ernst is dan toch wat minder blijven hangen geloof ik. Kennen jullie het nog? Ik kom niet verder als hee hee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven