Entertainment alle pijlers

Doe maar!

28-12-2012 22:39 156 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ahhhh, Doe maar op RTL4.....wat een nostalgie!

Mijn eerste echte concert; met zweetbandjes uren voor aanvang al voor de deur staan. Eindelijk vooraan tegen de dranghekken in de zaal en dan flauwvallen

Ik zit luidkeels mee te brullen nu! Ken alle teksten nog! (en dat is best sneu ja)
Hahaha, het wordt vast geweldig als wij op stap gaan, Rara en Molly. Maken we voor Molly bordjes zodat ze ze uit elkaar kan houden en een vuilniszak voor over mijn vergane glorie
Ik vind het een strak plan om te gaan!
Ooooooh, zo mooi dit. Beste nummer van Ernst.

Valt het trouwens op dat ik fan ben van Ernst? Vast niet, hė?
quote:Anouar schreef op 28 december 2012 @ 23:35:

Hahaha, het wordt vast geweldig als wij op stap gaan, Rara en Molly. Maken we voor Molly bordjes zodat ze ze uit elkaar kan houden en een vuilniszak voor over mijn vergane glorie

En ik zie ons al staan!

Maar zal wel meevallen toch, die vergane glorie? Zie nu vrouwen in beeld die er hip en jong uitzien!

Is dit concert trouwens van zo'n maand of drie terug? Mijn nicht is daar ook geweest bedenk ik me nu. Die moet wel opvallen als ze in beeld is, ze is best stevig. Ik zal 's beter opletten (ben ook druk met mailen met mijn date, dus ik luister vooral).
quote:molly74 schreef op 28 december 2012 @ 23:34:

[...]

Is je vergeven hoor, want de vraag die nu meteen bij mij te binnenschiet: is JP dan ook een Doe Maar-lid?!

@Anouar: 50 Euro!?? Vandaar dat ik dus nog nooit ergens ben geweest, pfff.JP is de drummer...
Zeker Anouar!
quote:SweetDevil1 schreef op 28 december 2012 @ 23:38:

[...]

JP is de drummer...ALS ik ga, dan heb ik nog een souffleur nodig vrees ik. Plus die bordjes, want dit wordt niks met mij, haha.
quote:SweetDevil1 schreef op 28 december 2012 @ 23:38:

[...]

JP is de drummer...Sweet devil, dat motto van jou in combi met je nick...briljant!
quote:molly74 schreef op 28 december 2012 @ 23:42:

[...]

ALS ik ga, dan heb ik nog een souffleur nodig vrees ik. Plus die bordjes, want dit wordt niks met mij, haha.Alles wat je wilt weten:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Doe_Maar
quote:molly74 schreef op 28 december 2012 @ 23:42:

[...]

ALS ik ga, dan heb ik nog een souffleur nodig vrees ik. Plus die bordjes, want dit wordt niks met mij, haha.Souffleur *CHECK* bordjes * CHECK* Yep, helemaal geregeld, Molly!
Ah dank Sweet! Kan ik eerst even inlezen. Want ik ben (ahum) uiteraard nog niet zo oud dat ik álles weet.
Haha, bij mijn laatste topics waarin ik schrijf, staat het Doe Maar-topic net boven Het oudewijvenkletstopic. Hoe toevallig!
De hond is bang van me......
1974 zeker? Ja, dan ben je wel een twijfelgeval qua ouwewijvengehalte, Molly. Maar goed, wij van omroep Max kijken niet op een jaartje min of minder
Rare honden hebben jullie toch.
quote:Rara70 schreef op 28 december 2012 @ 23:47:

De hond is bang van me...... Proest..hoe zou dat nou komen? Ik heb slapende man op bank wakker gezongen/ gekrijst, dat was niet verstandig. Wil nu naar bed en zo. Heb je dat weer.
Zoon wordt ook steeds banger :-)
Jee Anouar.....als ie op Henny lijkt....oke, maar anders; blijven zitten en doorzingen!
quote:Anouar schreef op 28 december 2012 @ 23:48:

1974 zeker? Ja, dan ben je wel een twijfelgeval qua ouwewijvengehalte, Molly. Maar goed, wij van omroep Max kijken niet op een jaartje min of minderO jee, ik moet dan dus met nog veel oudere 'wijven' op stap?!
Komt ie-ie-ie.... Hé, er is geen bal op de tv!
Ein Wieneroperette!!! Joehoe!
ooh geweldig..ik hou van deze muziek!!!! ;) lalala.... er zit een knop op je tv..

en dan ben ik van 91 :p
Hij leek in een grijs verleden wel op Hennie maar tegenwoordig..

Gewoon doorzingen lijkt me de beste optie inderdaad ja.

"... De bloemen buiten zetten..."
Ow, ik krijg net via whatsapp door dat het na het journaal verdergaat! Dacht dat het afgelopen zou zijn. Hoop zo dat toontje lager enzo nog langskomt.
quote:molly74 schreef op 28 december 2012 @ 23:58:

[...]

O jee, ik moet dan dus met nog veel oudere 'wijven' op stap?! De summer of 69! Beste bouwjaar ever ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven