hotel Rotterdam

28-12-2012 23:10 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 3 en willen in Rotterdam verblijven in een hotel met oud en nieuw

Max 180 euro

Een bad

Beetje uitzicht is leuk

Ruimte

Wie weet een leuk hotel
NH hotel in Rotterdam misschien een optie?
Ik ben al jaren fan van het Best Western Art Hotel in Maashaven. Inderdaad: niet de meest gezellige buurt, maar de metro stopt naast de deur en het hotel is geweldig. Vooral op de hogere verdiepingen heb je een prachtig uitzicht over de stad en het ontbijt is super.
Voor iets meer heb je een coole Urban Studio in hotel Stroom, net zo groot als een klein appartement, met luie bank, eettafel, 3 tv's, en een groot bad.

Echt erg top, hebben wij ook eens gedaan met O&N!
Slapen op de SS Rotterdam of zoals eerder genoemd HNY

Veel plezier in R'dam!
Met oud en nieuw wil je echt niet in Maashaven zitten TO, en zeker niet met een kind (sorry Rapunzel). Ook Stroom ligt niet in een heel centrale en prettige omgeving, zo vlak bij Delfshaven.

Heeft de Bazar geen kamer meer? Midden in het centrum, keuze tussen kamer in Oosterse, Afrikaanse of Zuid-Amerikaanse stijl.

http://hotelbazar.com/
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Misschien heb je wel een punt Very__Cherry. Het is gewoon zo'n leuk hotel en de metro... Maar ja, Maashaven is wel een beetje ehm... Ghetto-ish helaas (alhorwel ik me er nooit onveilig heb gevoeld)
quote:Very__Cherry schreef op 28 december 2012 @ 23:34:

Met oud en nieuw wil je echt niet in Maashaven zitten TO, en zeker niet met een kind (sorry Rapunzel). Ook Stroom ligt niet in een heel centrale en prettige omgeving, zo vlak bij Delfshaven.

[...]

Eens met V_C.
Inntel Hotels Rotterdam Centre

Leuvehaven 80, Rotterdam 3011EA, Nederland.

Weet alleen de prijs per nacht niet. Qua locatie zit je vlak bij de Erasmusbrug en de Boompjes waar je het vuurwerk goed kunt zien. Centrum op loopafstand.

Of Hotel New York (HNY). Weet weer de prijs per nacht niet.
Best Western art hotel in die ghetto doe ik niet meer Hihi

Vind het best lastig om wat uit te zoeken

Ik vind ruimte erg belangrijk ivm de kleine

En een bad voor wat ontspanning

We hebben 1x in het suite hotel gezeten in Rotterdam en dat was perfect maar ja daar betaal je dan ook voor
Suite Hotel Pincoffs neem ik aan?
quote:Sophiepapa schreef op 29 december 2012 @ 00:24:

Inntel Hotels Rotterdam Centre

Leuvehaven 80, Rotterdam 3011EA, Nederland.

Weet alleen de prijs per nacht niet. Qua locatie zit je vlak bij de Erasmusbrug en de Boompjes waar je het vuurwerk goed kunt zien. Centrum op loopafstand.

Of Hotel New York (HNY). Weet weer de prijs per nacht niet.Een prima hotel hoor, maar erg saai en zakelijk.
Pimpelmeesje,

Bedoel je Intel Hotels of HNY of allebei?

TO staat open voor suggesties. Aan welk(e) hotel(s) zou jij denken?
Hotel NY zal heus wel vol zitten met O&N.
Hoi Mocy, Daar zou je best wel eens gelijk kunnen hebben, maar misschien heeft TO geluk.
Probeer het eens via www.agoda.nl

Bijv: http://www.agoda.nl/europ ... eCL%2bH5wgzOH%2fHf&tyra=1|2

Hilton binnen budget:

http://www.agoda.nl/europ ... eCL%2bH5wgzOH%2fHf&tyra=1|3

Bilderberg:

http://www.agoda.nl/europ ... eCL%2bH5wgzOH%2fHf&tyra=1|5

Het is druk op de site dus ik vrees dat je snel moet zijn.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Sophiepapa schreef op 29 december 2012 @ 01:15:

Suite Hotel Pincoffs neem ik aan?Hier heb ik jarenlang bijgesprongen, in de begintijd, de eigenaren zijn vrienden van me echt een sfeervol kleinschalig verwen-hotel.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik keek naar het Tulip Inn (praktisch naast de Erasmusbrug), maar dat zit al vol...

Kijk hier eens... geselecteerd op datum

http://www.booking.com/se ... 5c9f7a07ec50702765c7;dcid=1;checkin_monthday=31;checkin_year_month=2012-12;checkout_monthday=1;checkout_year_month=2013-1;class_interval=1;csflt=%7B%7D;inac=0;offset=0;redirected_from_city=0;redirected_from_landmark=0;review_score_group=empty;score_min=0;si=ai%2Cco%2Cci%2Cre%2Cdi;src=index;ss_all=0;;city=-2152403;origin=disamb;srhash=1466619400;srpos=1
Ben je van plan naar het vuurwerk bij de Erasmusbrug te gaan? Dat is zeker geen aanrader met een kind van die leeftijd.

Grote kans trouwens dat alles in de omgeving van de brug is volgeboekt.
verba volant, scripta manent.
Nee we gaan niet naar het vuurwerk

Zal leuk zijn als we het vanuit het hotel kunnen bekijken

En ja ik bedoelde pincoffs echt een aanrader maar die zitten al vol
hotel werelds? aan de witte de wit?
quote:rapunzel83 schreef op 28 december 2012 @ 23:20:

Ik ben al jaren fan van het Best Western Art Hotel in Maashaven. Inderdaad: niet de meest gezellige buurt, maar de metro stopt naast de deur en het hotel is geweldig. Vooral op de hogere verdiepingen heb je een prachtig uitzicht over de stad en het ontbijt is super.Heb ik ook hele goede ervaringen mee, goed bereikbaar en echt leuke kamers, lekker bad en een koelkastje en magnetron in het halletje (op de kamer)
Hotel Bazar aan de Witte de Withstraat!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 december 2012 @ 11:21:

Ik keek naar het Tulip Inn (praktisch naast de Erasmusbrug), maar dat zit al vol...

[...] Eerder bedoelde ik hetzelfde hotel.

Inntel Hotels Rotterdam City Center
quote:Very__Cherry schreef op 29 december 2012 @ 11:02:

[...]

Hier heb ik jarenlang bijgesprongen, in de begintijd, de eigenaren zijn vrienden van me echt een sfeervol kleinschalig verwen-hotel.Wat leuk VC. Ik ken die buurt goed. Er was ook een reality serie van op tv over het opzetten, verbouwen en beginnen van het hotel. Heb zelf toentertijd niet gekeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven