Mode & Beauty alle pijlers

mascara verslaafd

29-12-2012 15:19 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een vreemde tik. Elke mascara die je maar kan vinden in de drogisterij, xl paris, Douglas, sephora ed heb ik ooit gekocht uit nieuwsgierigheid. en alle nieuwe series niet te vergeten.... Doet t wat t zegt?

Is dit misschien de ware Jacob voor mij?

Als ik het niet probeer, zal ik het nooit weten....

De meeste mascara's die miskoop zijn geef ik aan vriendinnen.

Laatst heb ik mijn koffertje om gekeerd en de kosten gaan tellen. Ik kwam uit op zo'n 3000 euro!! Echt bizar! Super ziek, al zeg ik het zelf.

Ik heb eigelijk veel te veel eisen van mascara's en een eigen manier van gebruik. Geen een voldoet aan mijn wensen, behalve de YSL maar die droogt te snel op in de verpakking (nee ik sta er niet mee te pompen)

Herkend iemand zich in mij? Heeft er iemand ervaring?
Geen herkenning, nu je alles hebt uitgeprobeerd en niks werkt wat ga je nu doen?
Ik heb dat met lipgloss. Heb van elk bedenkbaar merk meerdere kleuren.

Mascara heb ik sinds kort essence van t kruidvat. Waar ik ook alle nagellak kleuren inmiddels heb. Daar heb ik t ook mee, heb een kratje vol inmiddels.
3000 euro? Holy shit, daar had je zo'n beetje een wereldreis van kunnen maken.

Geen ervaring hier, maar ik vind dit niet echt normaal eigenlijk.
Geen herkenning, maar wat gruwelijk zonde van je geld.

Nu je weet dat er toch geen een is die voldoet aan je wensen kun je er gewoon eentje bij de Etos halen! Ga jij volgend jaar lekker op vakantie naar een zonnig land.
Ik ben al jaren zeer tevreden met mijn Etos mascara, kwam ook prima uit de test van kassa of de consumenten bond. Dus nee, geen herkenning.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik heb genoeg aan 1 of 2 mascara´s maar daar ben ik dan ook verslaafd aan. Nu ff Estee Lauder want die zaten in mijn blockbuster. Ik gebruikt altijd een wimperkrultang dat is echt een uitkomst.

Ik heb vorig jaar tijdens een feestje valse wimpers (van Leco te koop bij Douglas zijn te hergebruiken) geprobeerd. Mooi!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een geld zeg. Kan je niet een bedrijf aanschrijven die erin doet dat je graag tester wilt zijn?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik vind het wel een grappige verslaving. Wat heeft de YSL wat alle andere niet voor je doen?
Bah
Ja t is niet normaal! Ik weet dat zelf ook wel.

Van essence en etos word ik echt niet blij...
YSL is dik, glimmend, vettig en ruikt echt heerlijk
Geef je op als mascara tester ergens! Dan ga ik mee als lipgloss tester.

YSL ruikt inderdaad heerlijk. Alleen vinden mijn ogen de parfum minder lekker.
quote:nicky-world schreef op 29 december 2012 @ 15:32:

YSL is dik, glimmend, vettig en ruikt echt heerlijk :)Huh? Ruik jij aan je mascara dan? En vind je de geur daadwerkelijk ook belangrijk?
Wow 3000 euro uitgegeven aan alleen mascara? Daar had je denk ik best een permanente oogliftverfdinges voor kunnen laten doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn, 3 minuten geleden

Wow 3000 euro uitgegeven aan alleen mascara? Daar had je denk ik best een permanente oogliftverfdinges voor kunnen laten doen.Ik gebruik al sinds m'n 14e mascara. Dus heb er ook inmiddels al een hoop aan uitgegeven. Heb ook al veel merken gehad trouwens. Heb nu de paarse verpakking van essence dus. Die is briljant.
Lupine, je ruikt YSL mascara al als je hem openmaakt.
quote:missy_Acy schreef op 29 december 2012 @ 15:42:

Lupine, je ruikt YSL mascara al als je hem openmaakt. Ah ok. Goeie marketingtruc dan als mensen daarom die mascara kopen.
Mascara ruiken? Heel bijzonder, nog nooit gedaan.

Ik ben wel ontzettend merkvast, MaxFactor MasterPiece, iets anders smeer ik niet op mijn wimpers.

Dus lekker ingeslagen bij de etos net :-D
Ik vind die van YSL helemaal niets, droogt veel te snel. Ik heb jarenlang de zilveren mascara van de Aldi gebruikt en daarna heb ik ook nooit echt meer een goede vervanger weten te vinden. Ik heb ook bijna alle merken geprobeerd en gebruik nu een mascara van de Hema.
Die mascara van YSL ruikt inderdaad erg lekker.
Zo, da's veel geld.

Heb je nu ook de neiging om nog meer te kopen?

Je prioriteiten klinken een beetje scheef. Laten we eerlijk zijn: mascara is duur gekleurd spul dat je door je wimpers kamt. Ze lijken er donkerder door en je ziet ze beter, en dat is zo ongeveer wat je ervan kunt verwachten.

Houd het lekker bij die ene die wel bevalt en neem het nadeel voor lief.

En de volgende keer dat je mascara wilt kopen voordat je andere op zijn, leg je het geld apart. Kun je na verloop van tijd iets echt nuttigs mee doen.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:missy_Acy schreef op 29 december 2012 @ 15:41:

[...]

Ik gebruik al sinds m'n 14e mascara. Dus heb er ook inmiddels al een hoop aan uitgegeven. Heb ook al veel merken gehad trouwens. Heb nu de paarse verpakking van essence dus. Die is briljant.Daar had jij dan ook misschien zomaar een oogliftverfdinges van kunnen laten doen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ieeew, nee dankje Enn.

Heb ik helemaal niet nodig.
quote:missy_Acy schreef op 29 december 2012 @ 15:57:

Ieeew, nee dankje Enn.

Heb ik helemaal niet nodig.
YSL droogt idd veel te snel uit, maar mooi is hij wel

TO, wat vind jij van Wonderperfect van Clarins? Ben wel benieuwd naar jouw ervaring

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven