Mode & Beauty alle pijlers

mascara verslaafd

29-12-2012 15:19 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al jaren een vreemde tik. Elke mascara die je maar kan vinden in de drogisterij, xl paris, Douglas, sephora ed heb ik ooit gekocht uit nieuwsgierigheid. en alle nieuwe series niet te vergeten.... Doet t wat t zegt?

Is dit misschien de ware Jacob voor mij?

Als ik het niet probeer, zal ik het nooit weten....

De meeste mascara's die miskoop zijn geef ik aan vriendinnen.

Laatst heb ik mijn koffertje om gekeerd en de kosten gaan tellen. Ik kwam uit op zo'n 3000 euro!! Echt bizar! Super ziek, al zeg ik het zelf.

Ik heb eigelijk veel te veel eisen van mascara's en een eigen manier van gebruik. Geen een voldoet aan mijn wensen, behalve de YSL maar die droogt te snel op in de verpakking (nee ik sta er niet mee te pompen)

Herkend iemand zich in mij? Heeft er iemand ervaring?
Kun je mascara dan snuiven, spuiten, drinken of roken?

Zo ja, hoe?
Ik gebruik nooit mascara! Voelt raar op mijn wimpers, deed soms zelfs zeer en vaak een spinnenpoten effect. Ben er dus maar mee gestopt.

Wel leuk om te lezen dar essence, etos en aldi merken goed ervaren worden (had ik toch niet zo verwacht als je dan dé merken voorbij ziet komen op tv).
YSL stelde me zwaar teleur, wat een plakkerig spul.

Kon er niet mee werken.

Uiteraard ook snel droog.

Het is wel prettig dat er niet zo'n stinkende mascara-geur aanzit, maar dat vind ik een bijzaak.

Parfum hoort eigenlijk sowieso niet in een mascara.
Het zal ook niet heel veel uitmaken welke je gebruikt.

Je kunt wat van je wimpers maken of niet.
Ik jat altijd de mascara van mijn dochter.

Maar ff serieus: zolang je mascaratic je niet aan de bedelstaf brengt en je verder ook normaal functioneert zou ik me niet druk maken. Ik koop me dan weer een ongeluk aan boeken, en reken maar dat daar heel wat meer geld in is gaan zitten dan die luizige 3000 euri van \jou .
@Lady-Voldemort even offtopic maar uit nieuwsgierigheid, hoeveel boeken heb je ongeveer? (hier ook een boekenverslaving )
quote:witch87 schreef op 29 december 2012 @ 17:03:

@Lady-Voldemort even offtopic maar uit nieuwsgierigheid, hoeveel boeken heb je ongeveer? (hier ook een boekenverslaving )Ik zou het niet weten . Twee inbouwkasten vol in ieder geval, in (drie) dubbele rijen en dan de ruimtes boven de boeken ook nog volgepropt. Plus de stapels boeken naast mijn bed. En dan hebben de kinderen er ook nog echt een heuleboel, want houden ook wel van een moppie lezen. De juf van zoon kwam laatst op huisbezoek en begon helemaal te stralen toen ze zoons verzameling zag .
Wimpers dan maar laten verven?

Ik ken iemand die een lipgloss verslaving heeft. Maar die moet na elk slokje, hapje, kusje, zinnetje haar lipgloss bijwerken. Ik dacht bij het lezen aan het topic aan de variant van "lipgloss girl" zoals ik haar noem Mascara-girl.
Ik heb wimperextensions, heerlijk. Nooit meer mascara.
Die 3000 euro was wat er op dat moment in je koffertje zat, toch? Dan ben ik benieuwd wat je, met alles wat je aan vriendinnen hebt doorgegeven, totaal in je leven aan mascara uitgegeven hebt. Dat moet dan minstens een wereldreis zijn!quote:bootje_op_de_golven schreef op 29 december 2012 @ 15:23:

Geen herkenning, maar wat gruwelijk zonde van je geld.

+1

(Van iemand die in 37 jaar letterlijk 1 keer een mascaraatje kocht)
quote:engelchen schreef op 29 december 2012 @ 15:50:

Mascara ruiken? Heel bijzonder, nog nooit gedaan.

Ik ben wel ontzettend merkvast, MaxFactor MasterPiece, iets anders smeer ik niet op mijn wimpers.

Dus lekker ingeslagen bij de etos net :-DAls ik een mascara al een tijdje gebruik dan ruik ik er wel regelmatig aan. Als ie vreemd ruikt kan het namelijk betekenen dat ie niet meer goed is en dan kan ik hem beter weggooien. "Bedorven" mascara stinkt.
quote:engelchen schreef op 29 december 2012 @ 15:50:

Mascara ruiken? Heel bijzonder, nog nooit gedaan.

Ik ben wel ontzettend merkvast, MaxFactor MasterPiece, iets anders smeer ik niet op mijn wimpers.

Dus lekker ingeslagen bij de etos net :-D

Had je bij Kruidvat moeten doen, had je er 1 gratis bij.

Ben zelf niet tevreden over Max Factor.
Missy Acy, waarom vind jij die van Essence zo fijn?

Ik heb nu die van Clinique die je met warm water eraf moet halen. Wel fijn, maar zo duur
@Ksenija bij Etos is er ook dezelfde actie 1 + 1 gratis mascara van Max Factor. Ik heb vandaag de Masterpiece gekocht, ben benieuwd.
quote:helena2, 15 minuten geleden

Missy Acy, waarom vind jij die van Essence zo fijn?

Borsteltje pakt al m'n wimperhaar in een keer. Net zo een borstel als dior show, groot en breed. Maar minder duur.

Ik heb lange volle wimpers, dus een grote borstel is dan wel relaxed.
Ik mag graag een nieuwe mascara uitproberen, maar ik hoop toch niet dat ik de 3000 euro haal. De mascara's waar ik momenteel erg tevreden over ben zijn: Doublewear Zero Smudge van Estee Lauder (blijft de hele dag goed zitten zonder dat ik op een panda ga lijken) Volume Clubbing van Bourjois en Diva Lashes van Pupa Milano (beide geven een mooi volume, maar die van Bourjois vergt wel enige oefening).
quote:_lupine_ schreef op 29 december 2012 @ 15:36:

[...] Huh? Ruik jij aan je mascara dan? En vind je de geur daadwerkelijk ook belangrijk?ja nogal belangrijk! mascara die ruikt naar dode cavia (essence) of chemische verf (shishhido) kan ik ruiken wanneer het aan mijn ogen kleeft... brrrr....
ik zou zo graag een foto willen plaatsen van mijn oog met de goede mascara beurt... geen enkele (en vooral essence, wat een zooi!) kijg k het voor elkaar."

hoe plaats je een foto van je bestanden/afbeeldingen ? ik heb er geen link van iig
quote:mamsks schreef op 29 december 2012 @ 16:10:

YSL droogt idd veel te snel uit, maar mooi is hij wel

TO, wat vind jij van Wonderperfect van Clarins? Ben wel benieuwd naar jouw ervaring Clarins is nieuw veel te nat en drogen duurd lang maar na een aantal maanden te verblijven in mijn koffertje, ging de nattigheid er van af en was die echt heel fijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven