oud en nieuw

28-12-2012 15:31 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in zuid west brabant (dichtbij zeeland) en vier komende maandag mijn verjaardag met familie. Nu is het de bedoeling dat ik met wat neven en nichten, vriend en wat vriendinnen na 12 uur uit ga voor oudjaarsnacht. Normaal gingen wij ieder jaar naar een vette club (index in duitsland) omdat we meestal in de buurt van enschede zijn maar nu voor het eerst hier en ik heb beloofd dat ook hier in de buurt hele leuke plekken zijn om met oud en nieuw te feesten.

Ik zat zelf aan antwerpen te denken omdat ik dat een redelijke afstand vind. Breda zou misschien ook nog wel lukken maar zou antwerpen niet veel beter zijn? In zo een grote hippe stad moeten er toch wel goede feesten gegeven worden? Is noxx of café anvers een goed idee? Iemand ervaring met oud en nieuw in antwerpen of iets in mijn regio?
btw, met entree graag niet duurder dan 20 euro. Dat is wel zat toch..
Voor dat soort feesten moet je toch kaartjes kopen? Zijn die er nog wel denk je?
Ja klopt, daarom wil ik vandaag nog kaartjes kopen als dat lukt.. Maar dan moet ik echt vandaag weten waar we heen gaan natuurlijk.
Index een vette club?

Ben ik het niet mee eens! Vond er geen hol aan daar.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
woepsie, smaken verschillen haha
Ik vind Cafe d'Anvers leuk! Er zijn nog kaartjes voor 20 euro: Cafe d'Anvers New Years Eve.
http://www.oudjaar.com/

Millenium nacht misschien? Geen idee of het leuk is.

60 euro voor een ticket, maar daarin wel gans de nacht drank inbegrepen.

Ik vertrek vannacht op snowboardvakantie en vier oud en nieuw in frankrijk
5 jaar geleden O&N in Antwerpen gevierd echt super een van mijn betere O&N feestjes geweest!

Dit jaar wordt het mogelijk Breda is practischer ,maar Antwerpen kriebelt wel....mooie herinneringen aan.

Veel plezier!!
waar in antwerpen was dit lilith?
Verschillende kroegen zijn we toen geweest en tegen 00.00 ging iedereen naar buiten wat een feest toen iedereen wenste elkaar een goed nieuwjaar heb staan knuffelen met een groep Russen Engelsen heel internationaal was het.

Het was denk ik vooral de sfeer en de eenheid van zo'n grote groep mensen wat deze avond/nacht zo bijzonder maakte.
Oogappeltje,

Weet je inmiddels wat het gaat worden?

Wij gaan toch naar Antwerpen en we zien wel wat de avond/nacht ons zal brengen, geen speciale plannen enof kaarten gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven