Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
quote:jl1986 schreef op 29 december 2012 @ 09:00:

ik heb wel interesse in de babywrapper en baby buikjes olie.

je kan me mailen op .....You've got mail!
@ lechat

Je pakketje staat klaar!
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
@isa33, heb je toevallig nog van die slangetjes in je pakket zitten? Ik heb zelf nog een compleet pakketje staan, alleen de slangetjes heb ik de vorige keer weggegooid.

Je zou me er erg mee helpen, anders moet ik weer zon compleet nieuw pakket kopen a 30 euro.... Bedankt voor het kijken!
quote:1eendje schreef op 30 december 2012 @ 05:28:

@isa33, heb je toevallig nog van die slangetjes in je pakket zitten? Ik heb zelf nog een compleet pakketje staan, alleen de slangetjes heb ik de vorige keer weggegooid.

Je zou me er erg mee helpen, anders moet ik weer zon compleet nieuw pakket kopen a 30 euro.... Bedankt voor het kijken!Ben je op zoek naar slangetjes voor een Medela? Hoe lang moeten de slangetjes zijn? Ik heb hier nog zo'n doosje staan dat ik moest kopen bij m'n huurkolf. Maar die zijn wel een stuk langer dan de slangetjes voor de kolf die ik zelf had (een swing). Dus als je lange zoekt, mag je ze hebben. Je kunt me mailen op kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Binnenkort heb ik zw- verlof en dan ga ik hier ook het een en ander uitzoeken

Ik heb dan te geef, heeel veel boeken, een ledikantje zonder matras 2 spellen en wat jongenskleding (krijg een meid)

details volgen dan nog... Vraagje hoe maak je een fotoalbum aan?
@queenfan

Jongenskleding heb ik evt wel belangstelling voor. Zoonlief zit nu in 62, en evt grotere maten gaan eerst naar een vriendin en daarna weer naar mij.

Fotoalbum aanmaken heb ik niet gedaan, ik gebruik dropbox,

dat is eigenlijk een soort online harde schijf waarop je allerlei bestanden kan zetten.

Mocht je je willen opgeven ervoor, als je deze link gebruikt krijgen we allebei extra ruimte.

http://db.tt/tZnLrCM3

Mocht je er niet uitkomen hoe het werkt laat het gewoon even weten, dan help ik je verder.
Ik upload de fotos via tinypic
Hoi,

Ik heb eventueel nog om weg te geven. Een ongeopende verpakking van vitamine D en K voor baby's. Het zijn dus druppeltjes, het is qua inhoud genoeg voor 3 maanden. (de tijd dat de vitamine K dus nodig is).

Omdat het mij niet gelukt is om borstvoeding te gaan geven en nu dus kunstvoeding geef heb ik alleen de vitamine D nodig en heb ik niets aan de 2 in 1 druppels vitamine D en K.

Mailen kan naar: viva_flower_ @ live.nl
@shenandoah: Het gaat om maar een paar kleding stukken die ik in mijn eerste zwangerschap heb gehad van een vriendin die zeer zeker was dat het een jongen werd, dus alleen een jasje/broekje en sokjes meer niet.
dan denk ik dat het een maatje is waar zoonlief al uit is :P

Maar bedankt voor je reactie in ieder geval!
Ik heb een kortingscode voor 10 euro korting, te gebruiken in de webshop van TomTom. Wie kent (of is) iemand die hier wel gebruik van kan maken? Er is geen minimum bestelbedrag volgens mij.

Stuur maar even een mailtje naar mijn gebruikersnaam apenstaart live punt nl, dan stuur ik de mail met de code door.
Flower! Bevallen inmiddels dus? Ik dacht laatst nog aan je en vroeg me af of het nieuwe huis bevalt? En hoe gaat het met jullie en de nieuwe aanwinst? Geniet van jullie kleine wonder!
Ja, inmiddels bevallen inderdaad. Het was een snelle bevalling, 6 uurtjes.

Het gaat best goed, vandaag de laatste dag kraamhulp, en dan zijn we dus echt met z'n drietjes.Hij groeit super goed.

Wel nog maar een klein mannetje, iets meer dan 3 kilo nu. maar zit nu al boven zijn geboorte gewicht. Hij heeft wel wat last van krampjes, dat is zo zielig om te zien.

Het huis bevalt ook goed. wel lastig warm te houden maar we zijn er nog steeds blij mee. Alleen de directe buurman vinden we wat minder.
quote:Kabouter schreef op 25 december 2012 @ 12:12:

Ik zou ook avent mailen Bokito!

Linjhm, dan bij je de volgende in de rij, wil je dat ik 'm naar je toe stuur?Linjhm, ben je nog geïnteresseerd?
Flower, gefeliciteerd!! Lekker genieten van je manneke!

Ik heb in de weggeef, gratis en heulemaal voor nop drie strontvervelende buurtkinderen, die al sinds vanochtend tien uur niks anders doen dan rotjes afknallen..... echt heel fijn met een kop die op knappen staat

Fijne jaarwisseling allemaal en tot in 2013, dat er maar weer veel weggegeven mag worden!!
De beste wensen voor 2013 !!

Ik ga komend weekend even weer mijn lijst met te geven spulletjes aanvullen.
Flower, gefeliciteerd! Wat een kleintje heb je gebaard!

Hoop dat je beetje kan genieten van de kraamtijd en je verse baby!

Aangeboden:

- een synthetisch vier seizoenen dekbed. 2.00 bij 2.00.

Is al wat jaartjes oud en graag gebruikt, maar heel en warm.

Anyone?

- twee matrassen 180 bij 90. 10 jaar oud, daarom doen wij ze weg. Maar misschien zoekt er iemand nog een matras-voor-de-hond of een oude matras voor weet ik het wat?

- evt. nog dekbedovertrekken 200 bij 200voor het vier seizoenen dekbed.

Ik heb effen rode (echt brandweerauto rood), een gekleurde in rood/rozo/oranje tinten. en een met wit-luchtblauw-lime in de maat 220 bij 220 geloof ik. Allemaal erg goed gebruikt, maar wie weet of iemand het nog kan gebruiken?

Het hoeft overigens niet perse weg, want ik vernaai anders vrolijk de overtrekken tot van alles en nog wat.

- kabelhoudertjes 5 stuks
Voor een Nicci French liefhebber: het boek "Verloren". Ik vond er zelf weinig aan en zal het geen tweede keer meer lezen. Daarom mag het weg tegenverzendkosten.
Flower, van harte gefeliciteerd en geniet er van!
Allemaal de beste wensen voor 2013 !

Ik heb opgeruimd en heb in de aanbieding 2 glazen presse papiers zoals hieronder afgebeeld.

Passen niet door de brievenbus

Kabouter: ja ja ja! Nog steeds interesse! Was geveld door verkouden mini en daarna was ik zelf ziek :( weinig op t forum... Maar heel graag dus! Weet niet of je me al gemaild hebt, kijk ik morgen op de laptop even na op m'n mobiel is dat moeilijk. Mijn mail is linjmh at hetemail
Hallo allemaal!!!

Ik wil jullie een fantastisch 2013 wensen, waarin al jullie wensen uit mogen komen. Bedankt voor alle leuke dingen die ik afgelopen jaar van jullie heb mogen krijgen en ik ook hoop ook dit jaar weer veel weg te kunnen geven!
quote:MamaK77 schreef op 02 januari 2013 @ 10:05:

Hallo allemaal!!!

Ik wil jullie een fantastisch 2013 wensen, waarin al jullie wensen uit mogen komen. Bedankt voor alle leuke dingen die ik afgelopen jaar van jullie heb mogen krijgen en ik ook hoop ook dit jaar weer veel weg te kunnen geven!

+1!

En nog bedankt voor alle leuke pakketjes het afgelopen jaar mamaK!
Ik ga vanmiddag de lijst met boeken opschrijven.....
quote:MamaK77 schreef op 02 januari 2013 @ 10:05:

Hallo allemaal!!!

+2

De ontdekking van het jaar, dit topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven