Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 27 december 2012 om 17:13
@lelytje, je hebt mail!
Voor de mensen die mij toen kleine maatjes babykleding gestuurd hebben, een gedeelte is via de voedselbank naar een gezin dat het erg goed kan gebruiken gegaan, want onverwacht ongepland zwanger en tienermoeder en een ander gedeelte gaat via lelytje ook weer naar een goede bestemming!
Voor de mensen die mij toen kleine maatjes babykleding gestuurd hebben, een gedeelte is via de voedselbank naar een gezin dat het erg goed kan gebruiken gegaan, want onverwacht ongepland zwanger en tienermoeder en een ander gedeelte gaat via lelytje ook weer naar een goede bestemming!
donderdag 27 december 2012 om 17:28
donderdag 27 december 2012 om 18:55
Zocht iemand iets van kolfonderdelen? Ik vond vandaag een doosje van Meleda met allemaal spulletjes. Als iemand me kan vertellen wat er gezocht wordt, dan kan ik even kijken of daar iets van bij zit.
Ik heb een heftig griepje gehad en ben weer aan het opkrabbelen. Mijn dochter gaat over naar een groot bed, dus ik heb de commode al leeggehaald (rustig aan, stapje voor stapje) en de troep bovenop de kast al weggehaald. Daar vond ik dat doosje van Meleda.
Als alles verplaatst en uitgezocht is, heb ik vast wel iets voor op het weggeeftopic.
Ik heb een heftig griepje gehad en ben weer aan het opkrabbelen. Mijn dochter gaat over naar een groot bed, dus ik heb de commode al leeggehaald (rustig aan, stapje voor stapje) en de troep bovenop de kast al weggehaald. Daar vond ik dat doosje van Meleda.
Als alles verplaatst en uitgezocht is, heb ik vast wel iets voor op het weggeeftopic.
donderdag 27 december 2012 om 20:29
donderdag 27 december 2012 om 21:44
@ lechat
Aangezien je toch druk bent.. Heb ik t ook even opgeschoven.
De haken liggen gewoon in de bijkeuken incl de schroeven.
Moet alleen even wegen, want het is best zwaar.
Ik heb hier een kinderwagen in de schuur staan. Zwart en de voering is zebra print. Heb m gekregen, maar doe er niks mee. Weet niet precies hoe die op buggy stand in elkaar moet. Hij is van het merk mutsy
Aangezien je toch druk bent.. Heb ik t ook even opgeschoven.
De haken liggen gewoon in de bijkeuken incl de schroeven.
Moet alleen even wegen, want het is best zwaar.
Ik heb hier een kinderwagen in de schuur staan. Zwart en de voering is zebra print. Heb m gekregen, maar doe er niks mee. Weet niet precies hoe die op buggy stand in elkaar moet. Hij is van het merk mutsy
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
donderdag 27 december 2012 om 22:45
Nee Duh Woeps, dat kind moet er eerst uit he!
(hoewel, je kan ook best lekker boodschappen doen met die dingen hoor. )
Onderdelen van Medela denk ik idd.
Maar er werd een Avent- deel gezocht toch?
Anders had ik vast ook wel aangeboden om even in een van mijn setjes te kijken.
Dubbele kolf met onderdelen o-ver-al door het huis 'want daar is nog opbergruimte' .
MamaK,
Pakketje staat klaar, gaat toch pas morgen op de post.
(hoewel, je kan ook best lekker boodschappen doen met die dingen hoor. )
Onderdelen van Medela denk ik idd.
Maar er werd een Avent- deel gezocht toch?
Anders had ik vast ook wel aangeboden om even in een van mijn setjes te kijken.
Dubbele kolf met onderdelen o-ver-al door het huis 'want daar is nog opbergruimte' .
MamaK,
Pakketje staat klaar, gaat toch pas morgen op de post.
vrijdag 28 december 2012 om 18:35
vrijdag 28 december 2012 om 18:39
Ik heb Tommie tippee luieremmer in de aanbieding. Af te halen in het noorden van het land.
Mail me maar op eles@live.nl
Mail me maar op eles@live.nl
zaterdag 29 december 2012 om 00:54
zaterdag 29 december 2012 om 09:00
ik heb wel interesse in de babywrapper en baby buikjes olie.
je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com
je kan me mailen op jessicavdbosse@hotmail.com