Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic VII

11-07-2012 10:25 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Alweer deel VII waarin we tips over besparen met elkaar delen!

Heb je vragen of wil je meeschrijven (mee vrekken!), je bent welkom!!

Voor meer tips over besparen:

Deel I

Deel II

Deel III

Deel IV

Deel V

Deel VI

Vrekwaardig eten

Baby vrekking

En op Overige is een weggeeftopic!
Er is een GTA van spa, maar liefst 5 flessen spa blauw om het jaar goed te beginnen! Forum mobiel, dus kan geen link plaatsen, maar gewoon op de site van spa te vinden onder hoe ziet jou werkplek eruit? Of anders via het prikbord op de gratis startpagina.
quote:mariap schreef op 02 januari 2013 @ 09:03:

@ringklokje: ja dat valt mij ook op. Ik koop bijv. heel veel huismerk dingen en ook vaak drogisterijartikelen zoals tandpasta en shampoo bij de Action. Dan zijn de meeste aanbiedingen nog steeds duurder dan mijn goedkope merk.

Ik heb deze week wel op het lijstje staan:

Bij AH rundergehakt en de unox soepzakken (die vind ik lekker, huismerk niet). Verder rookworst, die haal ik normaal voor 0,99 bij Aldi, maar nu 2 voor 1,69 bij AH.

Afgelopen week nog even pepsi ingeslagen bij AH. Met cola ben ik een pieperd. Ik vind alleen coca en pepsi lekker.Neem cola van Lidl maar eens en test blind ga je echt nat.
Ja, echt?? Lijkt de cola van de lidl echt op 'de echte cola' ?

Wat kost de cola van de Lidl, trouwens???
Net bij de AH wezen hamsterem,ik had 22 euro bonuskorting :D. Vind de koffiepads van Perla altijd lekkerder dan die van de Hema (nu 3 zakken voor 5 euro). Dus daarvan ingeslagen. En veel pastasaus, gehakt, tacomix e.d. We eten dat soort dingen meestal 1x per week dus zo kan ik een beetje afwisselen . Hopelijk volgende week de wereldgerechten in de bonus.
Ik lees trouwens over multivalue wat is de vergoeding gemiddeld voor een winkelbezoek?
quote:mariap schreef op 02 januari 2013 @ 15:20:

Ja, echt?? Lijkt de cola van de lidl echt op 'de echte cola' ?

Wat kost de cola van de Lidl, trouwens???Helemaal eens. Ik dronk vroeger ook altijd Pepsi of Coca Cola, maar die van de Lidl is ook prima (andere soorten écht niet!) De cola light van de Lidl is 73 cent per 2 liter (+ 25 cent statiegeld).
Whaaa!! 73 cent per 2 liter!! Dat is goedkoop! Bij ons gaan er wel 4 flessen van 1,5 liter per week doorheen, dus het loont wel de moeite om af en toe de Lidl te bezoeken
Het overstappen naar lidl cola (die goed te doen is) scheelde 40 euro per maand (toendertijd, cola was nóg goedkoper)
De cola bij de jumbo is 39 cent per 1,5 liter.
quote:Janna- schreef op 02 januari 2013 @ 10:34:

Hima, jij bent bijna aan de beurt om een nieuw deel te openen! Ben je je al geestelijk er op voor aan het bereiden?! Nee, jij bent de one-and-only vrekkentopicopener! Je hebt de voorgaande delen ook gedaan. Vooral doooooorgaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:rionyriony schreef op 01 januari 2013 @ 15:35:

de varkensschnitzels zijn in de bonus v.a. morgen (halve prijs) en die ken ik; die zijn heel erg lekker.

het zijn niet dezelfde schnitzels als vroeger hoor.

Ik heb behalve een heleboel soep, rookworst en Bertolli ook wat AH drop ingeslagen en ik heb ook over de dropjes 50% korting gekregen. Nou da's aardig, de aanbieding was me kennelijk ontgaan.
it's a big club and you ain't in it
Ik heb vandaag flink ingeslagen bij de C1000 en AH. Bij C1000 o.a. Pakjes Wicky, toiletpapier, pizza baguettes, eieren, etc. Bij AH o.a. Koffiepads en Milner kaas. De rundergehakt was al op. Ik had bij AH ruim 14 euro bonuskorting en moest iets van 20 euro afrekenen.

Ik drink ook altijd de cola zero van de Lidl, vind ik van alle huismerken het lekkerst. Overigens was de cola vorig jaar nog maar 52 cent voor 2 liter, en werd toen ineens 73 cent, dus dat was een forse prijsverhoging.
Ik heb een aantal bol.com codes. Ze zijn geldig van 1 januari tot en met 31 januari. Ze zijn niet geldig op 2de hands artikelen en aanbod van parnters.

-CPJAN-1301-EBK: 10% extra kassakorting op ebooks.

CPJAN-1301-ERD: 25% extra kassakorting op Sony Reader accessoires

-CPJAN-1301-DVD: 20% extra kassakorting op een selectie van BBC Earth

-CPJAN-1301-SCE: 10% extra kassakorting op Philips HF3550 Wake-up Light

--CPJAN-1301-WG: 100 euro extra kassakorting op Whirlpool Warmtepompdroger Green 850

-CPJAN-1301-BB: 20% extra kassakorting op het assortiment van Philips Avent

Ik wacht op bericht van NS over voordeel dal abonnement. Ze hadden speciale actie voor langstudeerders die geen recht OV studentenabonnement per 1 januari 2013. Kon je abonnement aanvragen en kreeg je 50 euro korting op het abonnement. Dus is voordeel dal abonnement voor mij gratis (kost 50 euro per jaar)
Er zijn weer treinkaartjes bij Blokker

http://www.blokker.nl/web ... 1&utm_campaign=NSDagkaart
Over prijsverhogingen gesproken: ik koop (kocht?) altijd 2kilopakken bloem van Bindy bij de Vomar: 73 cent. Waren ze laatst in de 'reclame': 85 cent. Ik vrees voor de prijs na de reclame...

Maar eens kijken wat de prijs van de Euroshopperbloem is, of die óók omhoog is gegaan...
Voor mensen die net als ik eigenlijk alleen op zaterdag de krant willen lezen: Met het volkskrant bonnenboekje kun je 10x goedkoop een krant op zaterdag krijgen:

http://shop.volkskrant.nl/bonnenboekje- ... dagkranten
actie van spa

je krijgt een bon voor een gta voor 5 1-liter flessen spa blauw.

laatst een bon voor etos-luiers gebruikt, die iemand hier (? of bij baby-vrekking) geplaats had. eerste filiaal waren ze uitverkocht, maar in tweede filiaal gevonden. bedankt voor de tip.
Hier altijd de sinas/cola/sevenup flessen van euroshopper AH voor 39 ct. Is tot nu toe goedkooopste en zijn 1.5 liter flessen.

Wil het tot de 21ste met 100 euro doen en ik denk wel 50 lege aldi flessen drinken die ik kan inleveren . Vriend zegt dat het niet kan, maar dat is sowieso niet als hij boodschappen doet, hij let nergens op.. Ik ga hier toch even wat meer mee lezen op het moment! Het scheelt ik houd niet zo van vlees, en dat is toch vaak het duurste.

Wou trouwens bloemkoolschotel maken, jeetje eerst waren ze nog geen euro, en nu 2 euro voor een bloemkool en dan zijn ze nog mini'er dan mini. Heb het maar over geslagen, dan liever een andere maaltijd..
Bij de c1000 de silan 750 ml voor 27 wasbeurten 1 euro.Heb mooi weer wat ingeslagen kan ik weer een tijdje vooruit.

http://www.c1000.nl/aanbi ... ies/weekaanbiedingen.aspx

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:Atelier_madame schreef op 02 januari 2013 @ 15:45:

Net bij de AH wezen hamsterem,ik had 22 euro bonuskorting :D. Vind de koffiepads van Perla altijd lekkerder dan die van de Hema (nu 3 zakken voor 5 euro). Dus daarvan ingeslagen. En veel pastasaus, gehakt, tacomix e.d. We eten dat soort dingen meestal 1x per week dus zo kan ik een beetje afwisselen . Hopelijk volgende week de wereldgerechten in de bonus.Ik weet niet waar je woont, maar bij de Plus zijn de wereldgerechten deze week 1+1 en bij de Vomar zelfs 1+2 gratis. Hier helaas geen Vomar in de buurt maar wel een Plus.
Nee Himalaya, jij mocht de volgende openen weet je nog?! Eerlijk zullen we alles (eh nou alles... ) delen!
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
De regels over toeslagpartner zijn voor zorgtoeslag enz zijn blijkbaar veranderd dus dat kan voordelig zijn in sommige situaties.
'Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?'
Als je van Calve een fles fritessaus met kruiden voor 1,49 koopt dan krijg je 1 euro op je rekening gestort als je de aankoopbon opstuurt. Ik moest nog nieuwe hebben dus kwam goed uit. Aanbieding is ook geldig voor een andere smaakvariant maar weet zo even niet welke.
Aan die actie van Calvé heb ik een tijdje geleden meegedaan. Er zijn vast mensen die daadwerkelijk het geld terug hebben gekregen, maar ik heb het nooit terug gekregen. Het is geen fortuin qua bedrag, maar wilde het toch even melden voor degenen die nog gebruik wilden maken van die actie
quote:silverzephyr schreef op 03 januari 2013 @ 16:26:

[...]

Ik weet niet waar je woont, maar bij de Plus zijn de wereldgerechten deze week 1+1 en bij de Vomar zelfs 1+2 gratis. Hier helaas geen Vomar in de buurt maar wel een Plus. Bij de Poeisz (een supermartk die vooral in Frieland en een aantal winkels heeft in Groningen) zijn de knorr wereldgerechten 0,90 euro per pak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven