Viva Vrekkentopic VII
woensdag 11 juli 2012 om 10:25
woensdag 2 januari 2013 om 15:12
woensdag 2 januari 2013 om 15:15
quote:mariap schreef op 02 januari 2013 @ 09:03:
@ringklokje: ja dat valt mij ook op. Ik koop bijv. heel veel huismerk dingen en ook vaak drogisterijartikelen zoals tandpasta en shampoo bij de Action. Dan zijn de meeste aanbiedingen nog steeds duurder dan mijn goedkope merk.
Ik heb deze week wel op het lijstje staan:
Bij AH rundergehakt en de unox soepzakken (die vind ik lekker, huismerk niet). Verder rookworst, die haal ik normaal voor 0,99 bij Aldi, maar nu 2 voor 1,69 bij AH.
Afgelopen week nog even pepsi ingeslagen bij AH. Met cola ben ik een pieperd. Ik vind alleen coca en pepsi lekker.Neem cola van Lidl maar eens en test blind ga je echt nat.
@ringklokje: ja dat valt mij ook op. Ik koop bijv. heel veel huismerk dingen en ook vaak drogisterijartikelen zoals tandpasta en shampoo bij de Action. Dan zijn de meeste aanbiedingen nog steeds duurder dan mijn goedkope merk.
Ik heb deze week wel op het lijstje staan:
Bij AH rundergehakt en de unox soepzakken (die vind ik lekker, huismerk niet). Verder rookworst, die haal ik normaal voor 0,99 bij Aldi, maar nu 2 voor 1,69 bij AH.
Afgelopen week nog even pepsi ingeslagen bij AH. Met cola ben ik een pieperd. Ik vind alleen coca en pepsi lekker.Neem cola van Lidl maar eens en test blind ga je echt nat.
woensdag 2 januari 2013 om 15:45
Net bij de AH wezen hamsterem,ik had 22 euro bonuskorting
. Vind de koffiepads van Perla altijd lekkerder dan die van de Hema (nu 3 zakken voor 5 euro). Dus daarvan ingeslagen. En veel pastasaus, gehakt, tacomix e.d. We eten dat soort dingen meestal 1x per week dus zo kan ik een beetje afwisselen . Hopelijk volgende week de wereldgerechten in de bonus.

woensdag 2 januari 2013 om 15:56
quote:mariap schreef op 02 januari 2013 @ 15:20:
Ja, echt?? Lijkt de cola van de lidl echt op 'de echte cola' ?
Wat kost de cola van de Lidl, trouwens???Helemaal eens. Ik dronk vroeger ook altijd Pepsi of Coca Cola, maar die van de Lidl is ook prima (andere soorten écht niet!) De cola light van de Lidl is 73 cent per 2 liter (+ 25 cent statiegeld).
Ja, echt?? Lijkt de cola van de lidl echt op 'de echte cola' ?
Wat kost de cola van de Lidl, trouwens???Helemaal eens. Ik dronk vroeger ook altijd Pepsi of Coca Cola, maar die van de Lidl is ook prima (andere soorten écht niet!) De cola light van de Lidl is 73 cent per 2 liter (+ 25 cent statiegeld).
woensdag 2 januari 2013 om 16:30
quote:Janna- schreef op 02 januari 2013 @ 10:34:
Hima, jij bent bijna aan de beurt om een nieuw deel te openen! Ben je je al geestelijk er op voor aan het bereiden?! Nee, jij bent de one-and-only vrekkentopicopener! Je hebt de voorgaande delen ook gedaan. Vooral doooooorgaan
Hima, jij bent bijna aan de beurt om een nieuw deel te openen! Ben je je al geestelijk er op voor aan het bereiden?! Nee, jij bent de one-and-only vrekkentopicopener! Je hebt de voorgaande delen ook gedaan. Vooral doooooorgaan
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 2 januari 2013 om 16:45
quote:rionyriony schreef op 01 januari 2013 @ 15:35:
de varkensschnitzels zijn in de bonus v.a. morgen (halve prijs) en die ken ik; die zijn heel erg lekker.
het zijn niet dezelfde schnitzels als vroeger hoor.
Ik heb behalve een heleboel soep, rookworst en Bertolli ook wat AH drop ingeslagen en ik heb ook over de dropjes 50% korting gekregen. Nou da's aardig, de aanbieding was me kennelijk ontgaan.
de varkensschnitzels zijn in de bonus v.a. morgen (halve prijs) en die ken ik; die zijn heel erg lekker.
het zijn niet dezelfde schnitzels als vroeger hoor.
Ik heb behalve een heleboel soep, rookworst en Bertolli ook wat AH drop ingeslagen en ik heb ook over de dropjes 50% korting gekregen. Nou da's aardig, de aanbieding was me kennelijk ontgaan.
it's a big club and you ain't in it
woensdag 2 januari 2013 om 17:17
Ik heb vandaag flink ingeslagen bij de C1000 en AH. Bij C1000 o.a. Pakjes Wicky, toiletpapier, pizza baguettes, eieren, etc. Bij AH o.a. Koffiepads en Milner kaas. De rundergehakt was al op. Ik had bij AH ruim 14 euro bonuskorting en moest iets van 20 euro afrekenen.
Ik drink ook altijd de cola zero van de Lidl, vind ik van alle huismerken het lekkerst. Overigens was de cola vorig jaar nog maar 52 cent voor 2 liter, en werd toen ineens 73 cent, dus dat was een forse prijsverhoging.
Ik drink ook altijd de cola zero van de Lidl, vind ik van alle huismerken het lekkerst. Overigens was de cola vorig jaar nog maar 52 cent voor 2 liter, en werd toen ineens 73 cent, dus dat was een forse prijsverhoging.
woensdag 2 januari 2013 om 17:41
Ik heb een aantal bol.com codes. Ze zijn geldig van 1 januari tot en met 31 januari. Ze zijn niet geldig op 2de hands artikelen en aanbod van parnters.
-CPJAN-1301-EBK: 10% extra kassakorting op ebooks.
CPJAN-1301-ERD: 25% extra kassakorting op Sony Reader accessoires
-CPJAN-1301-DVD: 20% extra kassakorting op een selectie van BBC Earth
-CPJAN-1301-SCE: 10% extra kassakorting op Philips HF3550 Wake-up Light
--CPJAN-1301-WG: 100 euro extra kassakorting op Whirlpool Warmtepompdroger Green 850
-CPJAN-1301-BB: 20% extra kassakorting op het assortiment van Philips Avent
Ik wacht op bericht van NS over voordeel dal abonnement. Ze hadden speciale actie voor langstudeerders die geen recht OV studentenabonnement per 1 januari 2013. Kon je abonnement aanvragen en kreeg je 50 euro korting op het abonnement. Dus is voordeel dal abonnement voor mij gratis (kost 50 euro per jaar)
-CPJAN-1301-EBK: 10% extra kassakorting op ebooks.
CPJAN-1301-ERD: 25% extra kassakorting op Sony Reader accessoires
-CPJAN-1301-DVD: 20% extra kassakorting op een selectie van BBC Earth
-CPJAN-1301-SCE: 10% extra kassakorting op Philips HF3550 Wake-up Light
--CPJAN-1301-WG: 100 euro extra kassakorting op Whirlpool Warmtepompdroger Green 850
-CPJAN-1301-BB: 20% extra kassakorting op het assortiment van Philips Avent
Ik wacht op bericht van NS over voordeel dal abonnement. Ze hadden speciale actie voor langstudeerders die geen recht OV studentenabonnement per 1 januari 2013. Kon je abonnement aanvragen en kreeg je 50 euro korting op het abonnement. Dus is voordeel dal abonnement voor mij gratis (kost 50 euro per jaar)
donderdag 3 januari 2013 om 10:38
donderdag 3 januari 2013 om 11:04

donderdag 3 januari 2013 om 11:06
Voor mensen die net als ik eigenlijk alleen op zaterdag de krant willen lezen: Met het volkskrant bonnenboekje kun je 10x goedkoop een krant op zaterdag krijgen:
http://shop.volkskrant.nl/bonnenboekje- ... dagkranten
http://shop.volkskrant.nl/bonnenboekje- ... dagkranten
donderdag 3 januari 2013 om 11:14
donderdag 3 januari 2013 om 15:22
Hier altijd de sinas/cola/sevenup flessen van euroshopper AH voor 39 ct. Is tot nu toe goedkooopste en zijn 1.5 liter flessen.
Wil het tot de 21ste met 100 euro doen en ik denk wel 50 lege aldi flessen drinken die ik kan inleveren . Vriend zegt dat het niet kan, maar dat is sowieso niet als hij boodschappen doet, hij let nergens op.. Ik ga hier toch even wat meer mee lezen op het moment! Het scheelt ik houd niet zo van vlees, en dat is toch vaak het duurste.
Wou trouwens bloemkoolschotel maken, jeetje eerst waren ze nog geen euro, en nu 2 euro voor een bloemkool en dan zijn ze nog mini'er dan mini. Heb het maar over geslagen, dan liever een andere maaltijd..
Wil het tot de 21ste met 100 euro doen en ik denk wel 50 lege aldi flessen drinken die ik kan inleveren . Vriend zegt dat het niet kan, maar dat is sowieso niet als hij boodschappen doet, hij let nergens op.. Ik ga hier toch even wat meer mee lezen op het moment! Het scheelt ik houd niet zo van vlees, en dat is toch vaak het duurste.
Wou trouwens bloemkoolschotel maken, jeetje eerst waren ze nog geen euro, en nu 2 euro voor een bloemkool en dan zijn ze nog mini'er dan mini. Heb het maar over geslagen, dan liever een andere maaltijd..
donderdag 3 januari 2013 om 16:05
Bij de c1000 de silan 750 ml voor 27 wasbeurten 1 euro.Heb mooi weer wat ingeslagen kan ik weer een tijdje vooruit.
http://www.c1000.nl/aanbi ... ies/weekaanbiedingen.aspx
http://www.c1000.nl/aanbi ... ies/weekaanbiedingen.aspx
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 3 januari 2013 om 16:26
quote:Atelier_madame schreef op 02 januari 2013 @ 15:45:
. Vind de koffiepads van Perla altijd lekkerder dan die van de Hema (nu 3 zakken voor 5 euro). Dus daarvan ingeslagen. En veel pastasaus, gehakt, tacomix e.d. We eten dat soort dingen meestal 1x per week dus zo kan ik een beetje afwisselen . Hopelijk volgende week de wereldgerechten in de bonus.Ik weet niet waar je woont, maar bij de Plus zijn de wereldgerechten deze week 1+1 en bij de Vomar zelfs 1+2 gratis. Hier helaas geen Vomar in de buurt maar wel een Plus.

donderdag 3 januari 2013 om 19:09
donderdag 3 januari 2013 om 19:48
vrijdag 4 januari 2013 om 09:28
quote:silverzephyr schreef op 03 januari 2013 @ 16:26:
[...]
Ik weet niet waar je woont, maar bij de Plus zijn de wereldgerechten deze week 1+1 en bij de Vomar zelfs 1+2 gratis. Hier helaas geen Vomar in de buurt maar wel een Plus. Bij de Poeisz (een supermartk die vooral in Frieland en een aantal winkels heeft in Groningen) zijn de knorr wereldgerechten 0,90 euro per pak.
[...]
Ik weet niet waar je woont, maar bij de Plus zijn de wereldgerechten deze week 1+1 en bij de Vomar zelfs 1+2 gratis. Hier helaas geen Vomar in de buurt maar wel een Plus. Bij de Poeisz (een supermartk die vooral in Frieland en een aantal winkels heeft in Groningen) zijn de knorr wereldgerechten 0,90 euro per pak.