Welke naam past bij....
maandag 9 augustus 2010 om 14:32
donderdag 27 december 2012 om 20:59
@ Nouschi, Alexander vind ik mooi, maar dat wordt snel Alex en die hebben we al in de nabije omgeving. Gérard en Charles vind ik niet leuk. Valentijn is leuk, maar niet leuk genoeg...
@ Sarelle, voor Xavier geldt hetzelfde w.m.b., mooie naam, maar niet mooi genoeg voor m'n eigen kind.
Pff moeilijk hoor! Ook lastig om jullie suggesties 'af te wijzen', maar ja, er hoeft er maar één tussen te zitten!
@ Sarelle, voor Xavier geldt hetzelfde w.m.b., mooie naam, maar niet mooi genoeg voor m'n eigen kind.
Pff moeilijk hoor! Ook lastig om jullie suggesties 'af te wijzen', maar ja, er hoeft er maar één tussen te zitten!
woensdag 2 januari 2013 om 14:50
hallo, wij zijn op zoek naar een leuke korte (max 2 lettergrepen) en toch vrouwelijke naam. Zonder verkleining zoals noortje etc. Mijn man houdt van de namen zoals in de jaren 70 en 80 (chantal, kristel, charlotte etc) Ik meer van de korte moderne namen.
We hebben al 2 dochters met een korte stoere naam. (lyan en maud) we willen graag een naam wat daarbij past.
Bedankt alvast voor het meedenken.
We hebben al 2 dochters met een korte stoere naam. (lyan en maud) we willen graag een naam wat daarbij past.
Bedankt alvast voor het meedenken.
woensdag 2 januari 2013 om 15:23
@ miriam1974
Lyan, Maud (leuke namen!) en ...
Manèl (vind ik er zelf super mooi bij!)
Marèl
Lot/Lotte/Lotta/Lotty
Krista (kan ook met Ch)
Nanda
Nadja
Mila
Lieke
Wieke
Evie
Eva
Lien (vind ik er persoonlijk erg leuk bij!)
Imre
Imke
Myra
Imme
Else
Elin
Nieke
Nan(ne)
Marthe
Benthe
Zoiets?
Lyan, Maud (leuke namen!) en ...
Manèl (vind ik er zelf super mooi bij!)
Marèl
Lot/Lotte/Lotta/Lotty
Krista (kan ook met Ch)
Nanda
Nadja
Mila
Lieke
Wieke
Evie
Eva
Lien (vind ik er persoonlijk erg leuk bij!)
Imre
Imke
Myra
Imme
Else
Elin
Nieke
Nan(ne)
Marthe
Benthe
Zoiets?
Ik spreek toch geen Chinees?!
woensdag 2 januari 2013 om 16:08
@ Cejo, Bastien is mooi, maar zo heten mijn neef en oom al.
@ Tinkerbell, Thierry is niet genoemd, maar vind ik een beetje een voetbalnaam (sorry als ik iemand beledig).
@ Hamer, thanks sommige namen zijn al genoemd (zie mijn eerdere reactie) maar er zitten mooie tussen. Étienne ga ik bespreken thuis!
@ Digijuf, César is ook een mooie, gaat op de lijst.
@ Barbiebien, Laurence en Alain vind ik mooi!
@ Liene, ik zoek een naam met een meer Franse klank...
@ Oximoxi, is daar ook jouw nick op gebaseerd toevallig? Leuk dat haar naam zo goed past!
Bedankt allemaal weer!!
@ Tinkerbell, Thierry is niet genoemd, maar vind ik een beetje een voetbalnaam (sorry als ik iemand beledig).
@ Hamer, thanks sommige namen zijn al genoemd (zie mijn eerdere reactie) maar er zitten mooie tussen. Étienne ga ik bespreken thuis!
@ Digijuf, César is ook een mooie, gaat op de lijst.
@ Barbiebien, Laurence en Alain vind ik mooi!
@ Liene, ik zoek een naam met een meer Franse klank...
@ Oximoxi, is daar ook jouw nick op gebaseerd toevallig? Leuk dat haar naam zo goed past!
Bedankt allemaal weer!!
zaterdag 5 januari 2013 om 14:49