Gezondheid alle pijlers

Nachtzweten

02-01-2013 21:05 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hoe oud ben je? Heb je iets in je gewoonten veranderd (ander dekbed, andere kleding, eet/drink je anders dan voorheen)? Hoe voel je je verder?

Ik heb er ook een periode last van gehad maar had toen ook andere klachten en bleek uiteindelijk Pfeiffer te hebben. Toen de andere klachten minder werden, ging het zweten ook weg.
Want je wil nog méér enge verhalen horen?
Nooit klachten googelen, da's tip 1.

Dan: nachtzweten is echt zo zweten dat je je beddengoed moet verschonen omdat het doorweekt is. Wat is je leeftijd?Heb je andere klachten (bv gewichtsverlies)? Tip 2: als je je echt zorgen maakt, ga dan naar de huisarts.
Huisarts maar eens bellen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
rustig maar, de meest voorkomende oorzaak ik stress. Heb je een drukke tijd achter de rug of zit je er midden in?
Heb ik ook een tijd gehad, en nu ik dit topic zie realiseer ik me pas dat het over is gegaan zonder dat ik er erg in heb gehad.

Ik weet nog steeds niet waardoor het kwam eigenlijk.

Gebruik je medicijnen? Zou een bijwerking kunnen zijn.
Al getrouwd? (Ik meen dat je druk was met je bruiloft?)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe oud ben je? Ik heb het ook maar dat komt door de overgang.
Geen bijzonderheden
Hier ook last van. Heb laatst gewoon met mijn badstoffen badjas aan geslapen, omdat ik zo klam was en het dekbed niet echt zweet opneemt. Alles plakte, zo'n vies gevoel. Hoe het komt weet ik niet, maar ik maak me er niet druk om. Stress zou kunnen hier, hebben een dochter van 11 maanden die nog niet zo heel goed slaapt helaas dus misschien dat het daardoor komt.
Goeie matras met natuurlijke materialen (wol, paardenhaar, katoen) of zweetschuimrubber? Donzen dekbed of zweetkunstofdekbed?
Heb je er rekening mee gehouden dat deze winter ongeveer drie keer zo warm is als de vorige twee? Dus dat je in je gebruikelijke flanellen wintepyama, onder je gewone winterdekbed, met je gewone man-voor-koude-nachten naast je, zweet als een Goudse kaas die in de zon ligt?
Ik ben 26.

Lig wel onder een goedkope IKEA winterdekbed naast mijn vriend. Wel zonder pyjama.

Ik ben nog niet getrouwd, ben daar ook niet echt mee bezig. Hebben alles redelijk geregeld.

Vandaag begonnen met nieuwe baan.
Oja ben nu ook sinds 2 maanden aan de nuvaring na 6 maanden geen anticonceptie.
quote:lligt schreef op 02 januari 2013 @ 21:56:

Oja ben nu ook sinds 2 maanden aan de nuvaring na 6 maanden geen anticonceptie.
In de bijsluiter staat niks over nachtzweten als bijwerking van de nuvaring, maar op internet zie ik wel meerdere ervaringen staan met nachtzweten bij deze vorm van anticonceptie.

Bel de apotheker als je wilt weten of het zou kunnen dat dit een bijwerking is.

Je gebruikt de nuvaring tenslotte 2 maanden en in dezelfde periode last van nachtzweten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven