Nachtzweten
woensdag 2 januari 2013 om 21:12
Hoe oud ben je? Heb je iets in je gewoonten veranderd (ander dekbed, andere kleding, eet/drink je anders dan voorheen)? Hoe voel je je verder?
Ik heb er ook een periode last van gehad maar had toen ook andere klachten en bleek uiteindelijk Pfeiffer te hebben. Toen de andere klachten minder werden, ging het zweten ook weg.
Ik heb er ook een periode last van gehad maar had toen ook andere klachten en bleek uiteindelijk Pfeiffer te hebben. Toen de andere klachten minder werden, ging het zweten ook weg.
woensdag 2 januari 2013 om 21:15

woensdag 2 januari 2013 om 21:25
Hier ook last van. Heb laatst gewoon met mijn badstoffen badjas aan geslapen, omdat ik zo klam was en het dekbed niet echt zweet opneemt. Alles plakte, zo'n vies gevoel. Hoe het komt weet ik niet, maar ik maak me er niet druk om. Stress zou kunnen hier, hebben een dochter van 11 maanden die nog niet zo heel goed slaapt helaas dus misschien dat het daardoor komt.
woensdag 2 januari 2013 om 21:47
woensdag 2 januari 2013 om 22:26
In de bijsluiter staat niks over nachtzweten als bijwerking van de nuvaring, maar op internet zie ik wel meerdere ervaringen staan met nachtzweten bij deze vorm van anticonceptie.
Bel de apotheker als je wilt weten of het zou kunnen dat dit een bijwerking is.
Je gebruikt de nuvaring tenslotte 2 maanden en in dezelfde periode last van nachtzweten.
Bel de apotheker als je wilt weten of het zou kunnen dat dit een bijwerking is.
Je gebruikt de nuvaring tenslotte 2 maanden en in dezelfde periode last van nachtzweten.