:duckie: we kletsen door in topic nr 11

02-11-2012 15:41 2539 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:duck-nijn schreef op 23 augustus 2012 @ 13:09:

We kletsen lekker door! Met ons 11e topic alweer!

Vervolg van

Stoppen met anticonceptie in 2010 -

2010 - Stoppen met anticonceptie - DEEL 2

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's

:duckie: *2010* Ongeduldige ladies willen graag baby's #2 :duckie:

:nijn: Topic 5! We kletsen gezellig door *2010*

:nijn: Topic 6, zwangerschapswens en babypraat

Duck en nijn, we kletsen vrolijk verder Topic 7

Duck & Nijn, we kletsen vrolijk verder Deel 8

Er is maar 1 regel hier; Ben je al een tijdje niet geweest word je uit de tabel gehaald, dus laat even weten als je op vakantie gaat o.i.d. dan schrijf ik dat erbij in de tabel.

Als jullie iets veranderd willen hebben in de tabel kunnen jullie dat zelf doen met de inloggegevens die op onze H. staan.

"De tweede/ derde ronde!"

NaamLeeftijdZwangerWanneer uitgerekend/ Geslacht?BijzonderhedenRaarmaarwaar3226-04-2013 It's a GIRLTeepje32 31-05-2013 Two GIRLS!!!05-03-13 28 weken groei-echoLily30; 3e kindje3112-06-2013Emytje; 2e kindje3219-08-20132 april 20 weken echo

"De reeds kersverse mamma's onder ons!"

NaamLeeftijdWann. voor 't echieWanneer uitgerekend/ Geslacht?Naam en geboren opBijzonderhedenTeepje3201-201017-01-2011 It's a BOYTeepzoon

16-01-2011Joda3304-201006-03-2011

It's a GIRLJodabeeb

24-02-2011 Emytje3103-201020-03-2011

It's a GIRLEmybeeb

25-03-2011 Lily30 - 2e kindje; Lillypeuter3103-201008-04-2011

It's a BOY Lillybeeb

06-04-2011_discovery_3001-201031-03-2011

It was a SURPRISEDiscobeeb

07-04-2011Johanna852704-2010mei2011 It's a GIRLJohannabeeb

april2011Raarmaarwaar3204-201024-06-2011 It's a BOYRarezoon

Juni 2011Juffertje223006-201027-06-2011 It's a BOYJufzoon

25-06-2011Maedl3002-201005-08-2011 It's a BOYMeadlzoon

25-06-2011 Nelleke42803-201023-06-2011

29-10-2012

It was a SURPRISENelledr

01-07-2011

Nellemini

04-11-2012Fransoise3408-201014-07-2011It's a BOYTBoy

23-07-2011Thomassen112603-201031-07-2011It's a GIRLThomGirl

07-08-2011Pinklady2601-201009-09-2011

It was a SURPRISE

28-10-2012

It's a GIRLPinkgirl

07-09-2011

Pinkimini

12-10-2012[

Marloes2801-201014-03-2012

It's a BOY Marloeszoon

22-03-2012 Chocolate Lover2806-201006-05-2012

It's a BOY Chocoboy

10-05-2012
Raar, wat Joda zegt. Een klein stapje voor grote raar, maar een hele grote voor kleine raar! Keep us posted.... alleen ben ik zo bedlegerig met de tv..... Wij doen niet aan computers/mobieltjes in bed...
Een zoon!
1 1/2 uur is echt nog niet lang Raar.
Net de hap gebeld... lilykl huilen, koorts en blaffen als een zeehond..... moeten goed in de gaten houden of hij benauwder wordt anders weer bellen. Zetpil gegeven, hopelijk nu slapen......

Hoe gaat her raar??? Langere tussenpozen?
Ik durf het bijna niet te zeggen... Maar hij is nu sinds dertig seconden stil... Tis wachten op de volgende uitbarsting...? Of zou het arme ding... In slaap gevallen zijn?
Kinkhoest Lily!? Schijnt wel weer te heersen...

Oh Raar, het is zwaar maar hou vol.... Rare zoon speelt "geef nooit op"
Lily, misschien pseudokroep? Zoals je het omschrijft had rare zoon het ook. Sterkte!
.....spannend! En, en, en
Ooohhhhh *duim duim* *slaap slaap Rare zoon*
Succus lilly!
Hij slaapt! Hij slaapt! Er is een wonder gebeurd!

Dat, of hij heeft zijn lakentjes aan elkaar geknoopt en is ontsnapt haha.

Dan gaan wij u ook meteen richting bed, dank voor de moral support meiden! En lily sterkte met de kleuter.
Even google geraadpleegd, maar pseudokroep klinkt wel zo ja. Alleen staat er dat een kind gewone temp, max 38 heeft.....hij had net 39.5.....

Ook op kinkhoest gekeken, hij heeft nog geen hele lange hoestaanvallen waarbij hij nauwelijks lucht krijgt of moet overgeven.......gelukkig.....pfffff......maar heb idd ook gehoord dat de vaccins niet meer werken......

Ja ja raar, dit gaat de goede kant op!
Applaus Raar!!! Goed volgehouden.. Hopelijk slaapt hij lekker door

Truste!

Sterkte Lily hopelijk wordt hij niet benauwd..
weltruste raar. Goed gedaan meis, jullie kunnen trots op jezelf zijn.

@lilly: oei, klinkt niet echt best. Hopelijk gaat het straks iets beter en kunnen ook jullie slapen.
Wat een drukte hier! Wou even snel bijlezen en dan mijn boek lezen.. Hihi, boek nog niet aan toegekomen!

@raar, jullie doen het echt super goed!!! Is inderdaad de 1e x en dus de langste keer. Hier werk ik met de 5 minuten regel.. Zelfde principe (niet uit bed halen, alleen troosten door aai over bol, kusje en uitleggen waarom hij moet slapen..) alleen doe ik dit dan om de 5 minuten. Ging eerst ook moeizaam, maar hoef nu vaak maar 1 tot max 2 keer bij m te kijken.

Heel veel sterkte!! Het begin is er, komt echt goed! Volgende x zijn jullie korter bezig!

@lily, ahhhh, ik kan me je zorgen zo goed voorstellen. Ik heb dat nu zelfs wel eens de verhuis/te huur/droomhuis etc. zorgen, terwijl ons huis nog niet eens verkocht is en wij maar 1 kleine hebben en ik niet eens zwanger ben. Heel veel sterkte!!! Gewoon je gevoelens uiten, met lilyman erover hebben en 1 stap tegelijk nemen, dan komt t helemaal goed!

En wat verdrietig van lilykl, arm ventje!!! Hoop dat het niks ernstigs is en als het aan blijft houden toch voor zekerheid even langs hap?

#laatste huilmomentje.. Pff.. Moeilijk, want ik ben bet als Joda nu ook een huilie.. Ik ben altijd al een huilie geweest, maar sinds Bas is het echt nog veel erger geworden.... Volgens mij was het kerstavond met all you Need is love...

EDIT: bedenk me trouwens opeens dat ik er ook een zakdoek bij moest pakken toen ik jullie bevallingsverhalen las!!! Dus dat was geloof ik gisteravond ofzo?? Huilert dus :-)

Sorry voor fouten en rare zinnen, iPod... Ook sorry als ik alweer vet achterloop, typen gaat nu vet langzam :-)
Loop dus inderdaad alweer 15 minuten achter :-) TOP Raar!!! Slaap lekker, jullie hebben t verdiend
Raar, TOPgirl! Kwam nog even voor jou online :-).

Nu lekker slapen. De eerste overwinning is een feit!
Een zoon!
voor Raar en Rare man en rare zoon natuurlijk!!!

(En bedankt voor het leesvoer tijdens de terugreis na het werk).
Wil iemand nog een app naar Angie sturen aub. Ik heb gister een app gestuurd ivm de meet, maar zie dat deze niet bij haar is aangekomen. Ik heb ook een sms gestuurd, maar daar kan ik niet van zien of die is aangekomen.

Even voor de zekerheid...........of heeft ze gewoon geen bereik?
App verstuurd!
Een zoon!
Ha! We hebben allemaal geslapen vannacht! Jottem!
Hoe is het met de kleuter lily?
Thanks Juf. Als het bericht haar nu nog niet bereikt heeft, dan weet ik het ook niet meer. Ligt niet aan ons in ieder geval.

@Raar; hoe was je nacht?

@Lilly; hoe gaat het met kleuter?
Raar, wat heerlijk. Hier ook geslapen tot 6.50 uur! Wel kwam hij om 11.30 & 4.00 uur even voor zijn speen. Hij kan ook weleens gillen en vervolgens weer in slaap sukkelen, maar nu dus niet.

Joda, we hebben ons best gedaan! Ik ga op H eens kijken welke dag het handigst is. Misschien toch een weekenddag?

We werken zo verschillend en dan kunnen we op een weekenddag zitten waar de onregelmatige werkers ook kunnen.

Jufzoon is nu naar de opvang en ik heb zo een massage voor mezelf gepland :-) en dan even naar een zieke collega. Ik moet ook even onze volvo op internet zetten. Dus wassen en uitzuigen dat ding.... Bleh! Ik kan natuurlijk ook een snelle versie doen met emmertje en kruimeldief! Ik heb de auto laatst namelijk helemaal schoon gemaakt! Eureka!
Een zoon!
Op Hyves bij forum: Poging 3 voor meet 3! Graag allen even invullen!
Een zoon!
Zoo ik ben er ook weer, gisteren vroeg naar bed gegaan want was echt bekaf..

Chocboy was eergisteren niet lekker en wilde dus 's nachts niet slapen..

Uiteindelijk tegen 1 uur bij ons in bed gelegd en een zetpil gegeven, toen geslapen tot half 4.

Daarna weer huilerig maar toch weer een uurtje geslapen ofzo..

Nouja kortom chocman en ik beide echt supermoe.

Denk echt dat het z'n tandjes zijn want gisteren ook meerdere dunne stinkluiers...

Gisteravond viel meneertje gelukkig meteen in slaap en werd vanmorgen pas om kwart over 8 wakker voor de fles!

Heerlijk om iets van 10 uur slaap te hebben gehad..

Chocman ligt nog in bed, had gisteravond personeelsfeest, ben benieuwd of hij een kater heeft of dat het meevalt haha.

Oja gisteren is chocboy voor het eerst geknipt!

M'n zusje is kapster zoals jullie wel weten dus die mocht eindelijk de schaar gebruiken haha! Dat riep ze al toen hij net geboren was :-D

@raar

Goed gedaan! Ben benieuwd hoe het vanavond gaat, waarschijnlijk ben je steeds sneller klaar........ :-D

@lily

Hoe is het met lilykl? Heeft ie een beetje geslapen en klinkt het al weer wat beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven