Entertainment alle pijlers

Camping Engelsen

03-01-2013 11:10 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet er iemand een leuke camping waar het in de zomer ook nog lekker weer is, waar veel Engelsen staan?



Het maakt op zich niet uit welk land. Het gaat in ieder geval over de volgende punten:

-Veel Engelsen

-Lekker weer

-Leuke camping



Ik heb al gegoogeld maar ik kwam nergens op uit
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders gaan ook mee, dus daar ook een beetje rekening mee houden.
Alle reacties Link kopieren
Veel Engelsen als vakantie-criterium? Ik probeer engelsen juist zoveel mogelijk te vermijden op vakantie...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt altijd een gezellig volk op vakantie. De jongeren althans want dat ben ik zelf ook. Ze trekken je overal bij en ik vind ze altijd super vrolijk en gezellig op vakantie !
Alle campings van Eurocamp
Alle reacties Link kopieren
Campings weet ik niet, maar ik kom er teveel tegen in Griekenland Corfu, Rhodos en Kreta.



( Van die te dikke, getattoeerde, midden in de zon zitten bier te drinken om 11 uur in de morgen en na 1 dag als zo rood als een kreeft Engelsen wel te verstaan En man of vrouw, dat maakt in dit voorbeeld helemaal niets uit )
Alle reacties Link kopieren
Daar staan dus veel engelse jongeren @liubi ?
Alle reacties Link kopieren
Haha oke, zijn dat dan ook jongeren ? @Louba
Alle reacties Link kopieren
En waarom staat dit bij entertainment?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nee families vooral.
Alle reacties Link kopieren
http://www.spanje-camping ... peole_Castell_De_Montgri/



Voldoet helemaal aan je eisen: zie reviews hieronder



"Ook de Engelsen zorgden s nachts nogal voor wat geluidsoverlast. Uiteraard heeft niet iedereen daar last van maar onze "comfortplaats" lag daar wel vlakbij. "



"Sávonds in bed hoorde je van 3 kanten disco en midden in de nacht hoorde ik de engelsen dronken schreeuwen"



"Massale, voornamelijk door lawaaiige Engelsen bezochte mega-camping"
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 03 januari 2013 @ 11:15:

Veel Engelsen als vakantie-criterium? Ik probeer engelsen juist zoveel mogelijk te vermijden op vakantie...nou ja, je hebt Engelsen en Engelsen natuurlijk. Ik vind (en met mij een grote groep Nederlanders) mijzelf ook niet scharen onder de stereotype Nederlander die beschreven wordt als het gaat om vakantie vieren (etc).
Alle reacties Link kopieren
" bomvol zuipende Engelsen"



Nog eentje



http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=10971



Of deze:



" We hebben erg veel last van de engelsen gehad herrie tot wel 3 uur s'nachts"

http://www.zoover.nl/fran ... it-loisirs/camping?page=4
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 03 januari 2013 @ 11:28:

[...]



nou ja, je hebt Engelsen en Engelsen natuurlijk. Ik vind (en met mij een grote groep Nederlanders) mijzelf ook niet scharen onder de stereotype Nederlander die beschreven wordt als het gaat om vakantie vieren (etc).ik ben nou eenmaal dol op stereotyperen en iedereen over 1 kam scheren...
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie wel eens NL jongeren gezien in Spanje? haha
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 03 januari 2013 @ 11:32:

[...]





ik ben nou eenmaal dol op stereotyperen en iedereen over 1 kam scheren... Ja ik hou daar ook wel van
quote:Scamp schreef op 03 januari 2013 @ 11:33:

Hebben jullie wel eens NL jongeren gezien in Spanje? hahaEn vergeet de Russen in Turkije niet
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook naar de kanaaleilanden gaan.
Alle reacties Link kopieren
Russen, verschrikkelijk idd, wat een associaal volk. Ooit eens op de boot tussen helsinki en st petersburg gezeten. Man man man, dan zijn engelsen nog iig vriendelijk (hoewel vaak dronken idd) israeliers zijn ook zeer associaal (ja allemaal :p). En nederlanders zijn gruwelijk irritant. Geef mij maar scandinaviers, maarja ik ben ook man...:p



Ontopic. Kijk gewoon op engelse reissites, kijk wat daar populair is en boek het dan in nl.
Alle reacties Link kopieren
Malia, op Kreta.



Daar "stikt" het van de Engelse jongeren...
Alle reacties Link kopieren
quote:glaas_beer schreef op 03 januari 2013 @ 12:15:

Russen, verschrikkelijk idd, wat een associaal volk. Ooit eens op de boot tussen helsinki en st petersburg gezeten. Man man man, dan zijn engelsen nog iig vriendelijk (hoewel vaak dronken idd) israeliers zijn ook zeer associaal (ja allemaal :p). En nederlanders zijn gruwelijk irritant. Geef mij maar scandinaviers, maarja ik ben ook man...:p



Ontopic. Kijk gewoon op engelse reissites, kijk wat daar populair is en boek het dan in nl.Ook niet alle Russen.
Alle reacties Link kopieren
Les sablons in het zuiden van frankrijk is een camoing waar vroeger veel engelse kwamen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Danyusha schreef op 03 januari 2013 @ 12:31:

[...]





Ook niet alle Russen.



Ik chargeer en generaliseer natuurlijk. laat ik het anders verwoorden. Veel russen zijn op vakantie nogal doof en blind voor mensen om hen heen. Met name de mannen en met name wanneer ze alcohol gehad hebben. Kreeg op die boot echt het gevoel dat men zoiets had van. Ik heb betaald, dus ik mag alles doen, ookal hebben anderen of de eigenaar van het schip daar last of schade van.



Overigens die reis bij een heel vriendelijke Russische dame geboekt
Alle reacties Link kopieren
quote:glaas_beer schreef op 03 januari 2013 @ 12:44:

[...]





Ik chargeer en generaliseer natuurlijk. laat ik het anders verwoorden. Veel russen zijn op vakantie nogal doof en blind voor mensen om hen heen. Met name de mannen en met name wanneer ze alcohol gehad hebben. Kreeg op die boot echt het gevoel dat men zoiets had van. Ik heb betaald, dus ik mag alles doen, ookal hebben anderen of de eigenaar van het schip daar last of schade van.



Overigens die reis bij een heel vriendelijke Russische dame geboekt Ja hoor, je hebt ook gelijk! Ik heb het ook gezien en ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Ze hebben betaald, dus ze kunnen inderdaad alles maken. Dat voordringen heb ik helemaal zo'n hekel aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven