Camping Engelsen
donderdag 3 januari 2013 om 11:10
donderdag 3 januari 2013 om 11:18
Campings weet ik niet, maar ik kom er teveel tegen in Griekenland Corfu, Rhodos en Kreta.
( Van die te dikke, getattoeerde, midden in de zon zitten bier te drinken om 11 uur in de morgen en na 1 dag als zo rood als een kreeft Engelsen wel te verstaan En man of vrouw, dat maakt in dit voorbeeld helemaal niets uit )
( Van die te dikke, getattoeerde, midden in de zon zitten bier te drinken om 11 uur in de morgen en na 1 dag als zo rood als een kreeft Engelsen wel te verstaan En man of vrouw, dat maakt in dit voorbeeld helemaal niets uit )
donderdag 3 januari 2013 om 11:26
http://www.spanje-camping ... peole_Castell_De_Montgri/
Voldoet helemaal aan je eisen: zie reviews hieronder
"Ook de Engelsen zorgden s nachts nogal voor wat geluidsoverlast. Uiteraard heeft niet iedereen daar last van maar onze "comfortplaats" lag daar wel vlakbij. "
"Sávonds in bed hoorde je van 3 kanten disco en midden in de nacht hoorde ik de engelsen dronken schreeuwen"
"Massale, voornamelijk door lawaaiige Engelsen bezochte mega-camping"
Voldoet helemaal aan je eisen: zie reviews hieronder
"Ook de Engelsen zorgden s nachts nogal voor wat geluidsoverlast. Uiteraard heeft niet iedereen daar last van maar onze "comfortplaats" lag daar wel vlakbij. "
"Sávonds in bed hoorde je van 3 kanten disco en midden in de nacht hoorde ik de engelsen dronken schreeuwen"
"Massale, voornamelijk door lawaaiige Engelsen bezochte mega-camping"
donderdag 3 januari 2013 om 11:28
quote:viennas schreef op 03 januari 2013 @ 11:15:
Veel Engelsen als vakantie-criterium? Ik probeer engelsen juist zoveel mogelijk te vermijden op vakantie...nou ja, je hebt Engelsen en Engelsen natuurlijk. Ik vind (en met mij een grote groep Nederlanders) mijzelf ook niet scharen onder de stereotype Nederlander die beschreven wordt als het gaat om vakantie vieren (etc).
Veel Engelsen als vakantie-criterium? Ik probeer engelsen juist zoveel mogelijk te vermijden op vakantie...nou ja, je hebt Engelsen en Engelsen natuurlijk. Ik vind (en met mij een grote groep Nederlanders) mijzelf ook niet scharen onder de stereotype Nederlander die beschreven wordt als het gaat om vakantie vieren (etc).
donderdag 3 januari 2013 om 11:31
" bomvol zuipende Engelsen"
Nog eentje
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=10971
Of deze:
" We hebben erg veel last van de engelsen gehad herrie tot wel 3 uur s'nachts"
http://www.zoover.nl/fran ... it-loisirs/camping?page=4
Nog eentje
http://www.campingmening.nl/meningen.php?cid=10971
Of deze:
" We hebben erg veel last van de engelsen gehad herrie tot wel 3 uur s'nachts"
http://www.zoover.nl/fran ... it-loisirs/camping?page=4
donderdag 3 januari 2013 om 11:32
quote:Mevrouw75 schreef op 03 januari 2013 @ 11:28:
[...]
nou ja, je hebt Engelsen en Engelsen natuurlijk. Ik vind (en met mij een grote groep Nederlanders) mijzelf ook niet scharen onder de stereotype Nederlander die beschreven wordt als het gaat om vakantie vieren (etc).ik ben nou eenmaal dol op stereotyperen en iedereen over 1 kam scheren...
[...]
nou ja, je hebt Engelsen en Engelsen natuurlijk. Ik vind (en met mij een grote groep Nederlanders) mijzelf ook niet scharen onder de stereotype Nederlander die beschreven wordt als het gaat om vakantie vieren (etc).ik ben nou eenmaal dol op stereotyperen en iedereen over 1 kam scheren...
donderdag 3 januari 2013 om 12:15
Russen, verschrikkelijk idd, wat een associaal volk. Ooit eens op de boot tussen helsinki en st petersburg gezeten. Man man man, dan zijn engelsen nog iig vriendelijk (hoewel vaak dronken idd) israeliers zijn ook zeer associaal (ja allemaal :p). En nederlanders zijn gruwelijk irritant. Geef mij maar scandinaviers, maarja ik ben ook man...:p
Ontopic. Kijk gewoon op engelse reissites, kijk wat daar populair is en boek het dan in nl.
Ontopic. Kijk gewoon op engelse reissites, kijk wat daar populair is en boek het dan in nl.
donderdag 3 januari 2013 om 12:31
quote:glaas_beer schreef op 03 januari 2013 @ 12:15:
Russen, verschrikkelijk idd, wat een associaal volk. Ooit eens op de boot tussen helsinki en st petersburg gezeten. Man man man, dan zijn engelsen nog iig vriendelijk (hoewel vaak dronken idd) israeliers zijn ook zeer associaal (ja allemaal :p). En nederlanders zijn gruwelijk irritant. Geef mij maar scandinaviers, maarja ik ben ook man...:p
Ontopic. Kijk gewoon op engelse reissites, kijk wat daar populair is en boek het dan in nl.Ook niet alle Russen.
Russen, verschrikkelijk idd, wat een associaal volk. Ooit eens op de boot tussen helsinki en st petersburg gezeten. Man man man, dan zijn engelsen nog iig vriendelijk (hoewel vaak dronken idd) israeliers zijn ook zeer associaal (ja allemaal :p). En nederlanders zijn gruwelijk irritant. Geef mij maar scandinaviers, maarja ik ben ook man...:p
Ontopic. Kijk gewoon op engelse reissites, kijk wat daar populair is en boek het dan in nl.Ook niet alle Russen.
donderdag 3 januari 2013 om 12:44
quote:Danyusha schreef op 03 januari 2013 @ 12:31:
[...]
Ook niet alle Russen.
Ik chargeer en generaliseer natuurlijk. laat ik het anders verwoorden. Veel russen zijn op vakantie nogal doof en blind voor mensen om hen heen. Met name de mannen en met name wanneer ze alcohol gehad hebben. Kreeg op die boot echt het gevoel dat men zoiets had van. Ik heb betaald, dus ik mag alles doen, ookal hebben anderen of de eigenaar van het schip daar last of schade van.
Overigens die reis bij een heel vriendelijke Russische dame geboekt
[...]
Ook niet alle Russen.
Ik chargeer en generaliseer natuurlijk. laat ik het anders verwoorden. Veel russen zijn op vakantie nogal doof en blind voor mensen om hen heen. Met name de mannen en met name wanneer ze alcohol gehad hebben. Kreeg op die boot echt het gevoel dat men zoiets had van. Ik heb betaald, dus ik mag alles doen, ookal hebben anderen of de eigenaar van het schip daar last of schade van.
Overigens die reis bij een heel vriendelijke Russische dame geboekt
donderdag 3 januari 2013 om 12:48
quote:glaas_beer schreef op 03 januari 2013 @ 12:44:
[...]
Ik chargeer en generaliseer natuurlijk. laat ik het anders verwoorden. Veel russen zijn op vakantie nogal doof en blind voor mensen om hen heen. Met name de mannen en met name wanneer ze alcohol gehad hebben. Kreeg op die boot echt het gevoel dat men zoiets had van. Ik heb betaald, dus ik mag alles doen, ookal hebben anderen of de eigenaar van het schip daar last of schade van.
Overigens die reis bij een heel vriendelijke Russische dame geboekt Ja hoor, je hebt ook gelijk! Ik heb het ook gezien en ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Ze hebben betaald, dus ze kunnen inderdaad alles maken. Dat voordringen heb ik helemaal zo'n hekel aan.
[...]
Ik chargeer en generaliseer natuurlijk. laat ik het anders verwoorden. Veel russen zijn op vakantie nogal doof en blind voor mensen om hen heen. Met name de mannen en met name wanneer ze alcohol gehad hebben. Kreeg op die boot echt het gevoel dat men zoiets had van. Ik heb betaald, dus ik mag alles doen, ookal hebben anderen of de eigenaar van het schip daar last of schade van.
Overigens die reis bij een heel vriendelijke Russische dame geboekt Ja hoor, je hebt ook gelijk! Ik heb het ook gezien en ik krijg last van plaatsvervangende schaamte. Ze hebben betaald, dus ze kunnen inderdaad alles maken. Dat voordringen heb ik helemaal zo'n hekel aan.