Bij iedere douchebeurt een schone handdoek?

11-05-2008 13:45 435 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik wel.

En aangezien ik iedere ochtend douche komt dat dus neer op 1 handdoek per dag. Met dit weer douche ik 's ochtends en 's avonds dus dat zijn 2 handdoeken per dag.

Pas geleden werd ik uitgelachen door 3 collega's om mijn handdoeken-verbruik. Zij doen allemaal één week met 1 handdoek.

Sorry, maar ik vind het niet zo fris om meerdere douchebeurten met 1 handdoek te doen.

Ok, je bent schoon nadat je gedoucht hebt, maar om nou op dag 2 je gezicht af te drogen met het stukje handdoek waar je op dag 1 je kont mee hebt drooggeveegd vind ik ronduit een smerig idee

Wat doen jullie? Pakken jullie iedere dag een schone handdoek van de stapel of gebruiken jullie je handdoek ook meerdere dagen?
.
Ik neem aan dat je handschoentjes draagt terwijl je dit typt?
Heb idd van ecologische voetstappen gehoord.

Maar als je je handdoeken 1x gebruikt kunje ze op milieu vriendelijke stand draaien.

Dat scheelt wel en lekker buiten aan het lijntje drogen.

Zeker met dit weer. Zijn ze zo droog.
1 handdoek voor haar en gezicht, 1 voor lichaam en kont met wc papier, hebben wc in badkamer. En dan elke 3 a 4 dagen schone handdoeken.
.
[quote

Maar ach, ik ben dan ook maar een doorgedraaide milieupoes oid. [/fgcolor]

Thuis, elke dag schone handdoeken en op vakantie kan het zomaar een paar dagen met dezelfde

Meid, jij gaat dus echt helemaal los op vakantie! [/quote]

Waarom heb je überhaupt een computer als je je zo druk maakt over het milieu? Je bent toch zo milieubewust?
quote:trikky1 schreef op 11 mei 2008 @ 19:12:

Heb idd van ecologische voetstappen gehoord.

Maar als je je handdoeken 1x gebruikt kunje ze op milieu vriendelijke stand draaien.

Dat scheelt wel en lekker buiten aan het lijntje drogen.

Zeker met dit weer. Zijn ze zo droog. Je kan natuurlijk ook zelf na je driedagelijkse douchebeurten even buiten gaan staan; dan ben je ook zo droog en hoef je al die wasjes niet te draaien!
.
Mijn handdoeken stinken anders nooit lindy, echt nooit. Als ze goed kunnen drogen in je badkamer, dan gaan ze echt niet stinken.
Misschien dat je badkamer niet goed geventileerd is? Mijn handdoeken stinken nooit!
Als ik een handdoek langer dna twee dagen gebruik stinkt hij ook. Het is hetzelfde als je met een stoffen jas naar buiten gaat terwijl het regent. Die begint ook enorm te stinken als je 'm aan de kapstok hant.
.
Tja, en daarvoor zijn nou die handige handdoek-radiatoren.....

Nuska: "lichaam en kont met wc papier"....?

Dan ben je wel even bezig met deppen, lijkt me?
.
Een washandje, dat vind ik nou vies. Ik was mezelf gewoon met mijn handen. Washandjes zijn pas broeinesten voor bacteriën.
Hun plooien? Je bedoelt de voering?
Ha ha en dan buren op m'n nek krijgen zeker.

En daarbij bijna hele dag zon in tuin dus bultje na bultje nabultje.

Mag ik naar HA voor chemiche troep waarvan de verpakking het milieu ook bevuilt.
Goh, wat zijn we allemaal opeens milieubewust.....
Ha ha en dan buren op m'n nek krijgen zeker

Misschien breng je ze juist op een idee!
.
.
Ik pak elke douchebeurt een schone handdoek.

Een gebruikte handdoek hang ik op, en gebruik ik om mijn haar mee te drogen (bij een volgende douchebeurt) en 'tussendoor' om gewoon mijn handen mee te drogen, na bijv. het tanden poetsen.

De handdoeken die ik eerst voor mijn lijf heb gebruikt en een dag later voor mijn haar / handen, liggen op dag 3 op de vloer. Hier sta ik op na het douchen, en daar droog ik de vloer wat mee na. Daarna gaat ie de was in op 60 graden.

Washandjes gebruik ik ook, om mezelf te wassen als douchen niet nodig is. Die gebruik ik één keer en absoluut niet vaker. Washandjes gaan na gebruik linea recta de wasmand in en worden ook op 60 graden gewassen.
Ik vind het van mijn vriend ook belachelijk dat ie per douchebeurt 1 verbruikt. Kom op zeg, je kan best 2 of 3 keer met een handdoek doen. Doe ik ook. En nee ik veeg mijn kont er niet mee af, dat doe ik met een oude handdoek en het liefst nog met wc papier.

Ja en als de handdoeken dan op zijn heeft ie pech, dan moet ie maar ff wachten. (Ik gebruik andere, grotere handdoeken, en kijk niet naar zijn stapel of die al bijna op is.)
Mijn ideeen hou ik liever voor mezelf en daarbij zijn het van die mutsen die al snel zoiets hebben van (heb je dat van trikky gezien staat in haar blootje buiten}.

Is trouwens een Topic over of het wel mag.

Heb het nog niet gelezen dus weet het niet.
quote:lindy schreef op 11 mei 2008 @ 19:26:

Ha, de voering, bijvoorbeeld, ja. Voor en achter. Dat is toch ranzig als je daar anderhalve dag niet naar omkijkt? Volgens mij kickte alleen Napoleon daarop, een ongewassen stinkende doos.Hiervoor gebruike men: Smartec Air Sanitized voering: bacteriën en schimmels kunnen zich minder hechten aan het garen van Smartec Air door de Sanitized behandeling. Hierdoor verkleint de kans op schimmel en vervelende geuren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven