Mode & Beauty alle pijlers

Leren tas

05-01-2013 10:31 61 berichten
Okay. Ik ben kennelijk echt een KRIEM met tassen. Ik wil een nieuwe. Logisch. Ik ben zoveel sites (waarschijnlijk niet genoeg) af gegaan, winkels af gegaan maar niet gevonden wat ik wil.

- Echt leer

- Soepel leer

- Eventueel een schouder hengsel, zo niet dan graag dat die handhengsels lang genoeg zijn

- Het liefst niet standaart zwart

- Prijsje mag ook wel leuk zijn...

- Soort cowboymodel, mag er van afwijken..

lol zoveel eisen heb ik toch niet? Kan iemand mij helpen met DE tas te vinden?
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, een echte soepel leren tas van een beetje kwaliteit kost al gauw geld.

Dus als je een "leuk prijsje" wilt, kun je beter voor plastic gaan.

Leer is duur, kwaliteit ook al, dus ja.
668, the neighbour of the Beast
Dubbel hoeft ook weer niet.
Fred de la Bretonniere, alhoewel dat geen hele zachte prijsjes zijn (maar wat had jij in gedachten?), maar het is het wel waard=investering.

Ook leuk zijn tassen van Mywalit, al zijn dat niet echt cowboymodellen.

De allermooiste zijn wat mij betreft van Furla, maar ja, dan moet je echt nog ff kijken of je er nu één in de opruiming kan scoren;-).

Succes van ook een leren tassen freak.
Een leuk prijsje is voor mij niet altijd onder de 100 ;), ik weet wat kwaliteit kost!

Vroeger kocht ik altijd plastic, maar je ziet het zo.. :(
Klopt idd.

Ik heb een tas van Spikes & Sparrow, vond ik ook heel gaaf. Stoer, maar toch nog vrouwelijk.
Eens met Marels. Voor kwaliteit betaal je.....
Google eens op Bear Design? Die zijn rond de 100 euro en ik ben er weg van.
Life is too short to waste time matching socks
Als je naar Marokko gaat en een beetje kunt onderhandelen dan kun je voor de prijs die jij in gedachten had, vele, mooie, leren tassen kopen. Anders misschien bij Manfield of Fossil?
Imazigen; leer is ook niet altijd leer he...

Ik kan in Duitsland ook leren tassen kopen voor een prikkie mar dan heb ik niet de kwaliteit van mijn Spikes en Sparrow tas, bij lange na niet...
Deze heb ik trouwens, al jaren:

quote:depster schreef op 05 januari 2013 @ 10:31:

- Echt leer

- Soepel leer

- Eventueel een schouder hengsel, zo niet dan graag dat die handhengsels lang genoeg zijn

- Het liefst niet standaart zwart

- Prijsje mag ook wel leuk zijn...

- Soort cowboymodel, mag er van afwijken..

Als ik dit lees vraag ik me af waarom geen Cowboys Bag? Of is dat te voordehandliggend?
Ja, inderdaad, waarom gewoon geen Cowboysbag?
Mijn zus heeft een super mooie leren tas gekocht op de markt in Israel. Volgens mij betaalde ze er 40 euro voor... Maar ze kan dan ook heel goed afdingen

Ken je Mooch? Die zijn ook erg mooi en niet duur, maar volgens mij hebben ze geen cowboy model. http://buddhaz.nl/mooch-tassen.html
Koop bijn tassen bij beau bags. Is ook online. Maar die gebruik ik voor werk en prive.
Is toch juist handig als je een tas voor werk én privé kan gebruiken?
mijn tip: kijk eens voor vintage of gewoon tweedehandse leren tassen, ik heb laatst een bordeauxrode soepel leren tas voor 15 euro gekocht, bij de luxere zaken als laura dols betaal je wel wat meer.

maar goed je hebt wel iets unieks, iig niet iets dat je nu op elke hoek kunt krijgen en meestal zijn ze volkomen puntgaaf, je ziet immers sowieso meteen wat je koopt, anders laat je ze gewoon staan, een heel klein beetje slijtage kan ook mooi zijn, ik hoef ook zelf geen dingen te dragen die ''ik ben nieuw'' schreeuwen maar goed dat is persoonlijk.
Bij van Haren verkopen ze het schoenenmerk 5th avenue en daar zitten elk jaar ook leren tassen bij, als je daar voor gaat dan ben je onder de 50 euro kwijt en heb je, verbazingwekkend, een hele goede tas. Leuke modellen ook.
V&D heeft ook vaak mooie tassen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 05 januari 2013 @ 11:12:

V&D heeft ook vaak mooie tassen.Zeker. Daar heb ik die van mij vandaan. De beste koop ooit. Het is nu uitverkoop en hier is een hele afdeling aan tassen in de aanbieding.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
http://www.vd.nl/dames/ta ... ew%3Dlister&from=overview
Ik heb al een jaar of 3 een Cowboysbag en ben er nog steeds heel erg blij mee. Tja, de halve wereld loopt ermee ondertussen, maar ik vind m nog steeds erg mooi en prettig.
ik snap de charme en de voordelen van de cowboysbag wel maar ik zou er nooit 1 kopen, ze passen ook echt niet bij me, ik ben zelf ook niet hip en stoer, eerder retro.

vandaar ook mijn tip.

maar goed ieder het zijne, het is al mooi dat mensen tassen kopen die lang meegaan in deze tijd, het is ook beter voor het milieu als je niet elke 6 maanden een andere kunststof tas koopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven