Leren tas
zaterdag 5 januari 2013 om 10:31
Okay. Ik ben kennelijk echt een KRIEM met tassen. Ik wil een nieuwe. Logisch. Ik ben zoveel sites (waarschijnlijk niet genoeg) af gegaan, winkels af gegaan maar niet gevonden wat ik wil.
- Echt leer
- Soepel leer
- Eventueel een schouder hengsel, zo niet dan graag dat die handhengsels lang genoeg zijn
- Het liefst niet standaart zwart
- Prijsje mag ook wel leuk zijn...
- Soort cowboymodel, mag er van afwijken..
lol zoveel eisen heb ik toch niet? Kan iemand mij helpen met DE tas te vinden?
- Echt leer
- Soepel leer
- Eventueel een schouder hengsel, zo niet dan graag dat die handhengsels lang genoeg zijn
lol zoveel eisen heb ik toch niet? Kan iemand mij helpen met DE tas te vinden?
zaterdag 5 januari 2013 om 10:45
Fred de la Bretonniere, alhoewel dat geen hele zachte prijsjes zijn (maar wat had jij in gedachten?), maar het is het wel waard=investering.
Ook leuk zijn tassen van Mywalit, al zijn dat niet echt cowboymodellen.
De allermooiste zijn wat mij betreft van Furla, maar ja, dan moet je echt nog ff kijken of je er nu één in de opruiming kan scoren;-).
Succes van ook een leren tassen freak.
Ook leuk zijn tassen van Mywalit, al zijn dat niet echt cowboymodellen.
De allermooiste zijn wat mij betreft van Furla, maar ja, dan moet je echt nog ff kijken of je er nu één in de opruiming kan scoren;-).
Succes van ook een leren tassen freak.
zaterdag 5 januari 2013 om 10:55
quote:depster schreef op 05 januari 2013 @ 10:31:
- Echt leer
- Soepel leer
Als ik dit lees vraag ik me af waarom geen Cowboys Bag? Of is dat te voordehandliggend?
- Echt leer
- Soepel leer
Als ik dit lees vraag ik me af waarom geen Cowboys Bag? Of is dat te voordehandliggend?
zaterdag 5 januari 2013 om 10:59
Mijn zus heeft een super mooie leren tas gekocht op de markt in Israel. Volgens mij betaalde ze er 40 euro voor... Maar ze kan dan ook heel goed afdingen
Ken je Mooch? Die zijn ook erg mooi en niet duur, maar volgens mij hebben ze geen cowboy model. http://buddhaz.nl/mooch-tassen.html
Ken je Mooch? Die zijn ook erg mooi en niet duur, maar volgens mij hebben ze geen cowboy model. http://buddhaz.nl/mooch-tassen.html
zaterdag 5 januari 2013 om 11:09
mijn tip: kijk eens voor vintage of gewoon tweedehandse leren tassen, ik heb laatst een bordeauxrode soepel leren tas voor 15 euro gekocht, bij de luxere zaken als laura dols betaal je wel wat meer.
maar goed je hebt wel iets unieks, iig niet iets dat je nu op elke hoek kunt krijgen en meestal zijn ze volkomen puntgaaf, je ziet immers sowieso meteen wat je koopt, anders laat je ze gewoon staan, een heel klein beetje slijtage kan ook mooi zijn, ik hoef ook zelf geen dingen te dragen die ''ik ben nieuw'' schreeuwen maar goed dat is persoonlijk.
maar goed je hebt wel iets unieks, iig niet iets dat je nu op elke hoek kunt krijgen en meestal zijn ze volkomen puntgaaf, je ziet immers sowieso meteen wat je koopt, anders laat je ze gewoon staan, een heel klein beetje slijtage kan ook mooi zijn, ik hoef ook zelf geen dingen te dragen die ''ik ben nieuw'' schreeuwen maar goed dat is persoonlijk.
zaterdag 5 januari 2013 om 11:41
ik snap de charme en de voordelen van de cowboysbag wel maar ik zou er nooit 1 kopen, ze passen ook echt niet bij me, ik ben zelf ook niet hip en stoer, eerder retro.
vandaar ook mijn tip.
maar goed ieder het zijne, het is al mooi dat mensen tassen kopen die lang meegaan in deze tijd, het is ook beter voor het milieu als je niet elke 6 maanden een andere kunststof tas koopt.
vandaar ook mijn tip.
maar goed ieder het zijne, het is al mooi dat mensen tassen kopen die lang meegaan in deze tijd, het is ook beter voor het milieu als je niet elke 6 maanden een andere kunststof tas koopt.