Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
donderdag 3 januari 2013 om 21:18
quote:Sunshinequeen schreef op 02 januari 2013 @ 20:18:
ZazaZebra ik heb wellicht interesse in je dekbed en evt een overtrekset, je kunt me mailen op: sunshinequeen@live.nl
Dat je die prachtige pumps niet kwijtkomt Pompidoe, helaas niet mijn maat!
Ik heb nog steeds een paar hoge zwart leren laarzen van de Tango met (hogere) hakken en een soort knoopjes op de schacht, gedragen maar nieuwe hakken eronder, maat 38Check! Ik ga je mailen!
ZazaZebra ik heb wellicht interesse in je dekbed en evt een overtrekset, je kunt me mailen op: sunshinequeen@live.nl
Dat je die prachtige pumps niet kwijtkomt Pompidoe, helaas niet mijn maat!
Ik heb nog steeds een paar hoge zwart leren laarzen van de Tango met (hogere) hakken en een soort knoopjes op de schacht, gedragen maar nieuwe hakken eronder, maat 38Check! Ik ga je mailen!
vrijdag 4 januari 2013 om 11:41
vrijdag 4 januari 2013 om 21:08
MamaK:
Pakket status historie
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
27-12 2012 14:54 Pakje is online voorbereid door de verzender.
28-12 2012 12:37 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
02-01 2013 16:38 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
03-01 2013 03:26 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
03-01 2013 09:15 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
03-01 2013 12:06 Pakje is bezorgd.
03-01 2013 12:10 Pakje is aangekomen op het DHL Servicepoint. De geadresseerde is geïnformeerd.
Hij zou gisteren aangekomen moeten zijn, en jij gemaild...
In je spam misschien?
*leermoment: volgende keer meteen t&t code doormailen!*
Pakket status historie
DATUM TIJD STATUS OMSCHRIJVING
27-12 2012 14:54 Pakje is online voorbereid door de verzender.
28-12 2012 12:37 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht.
02-01 2013 16:38 Pakje is gesorteerd in sorteercentrum.
03-01 2013 03:26 Pakje is onderweg naar lokaal verdeelcentrum.
03-01 2013 09:15 Pakje is ontvangen op lokaal verdeelcentrum, wordt vandaag aangeboden.
03-01 2013 12:06 Pakje is bezorgd.
03-01 2013 12:10 Pakje is aangekomen op het DHL Servicepoint. De geadresseerde is geïnformeerd.
Hij zou gisteren aangekomen moeten zijn, en jij gemaild...
In je spam misschien?
*leermoment: volgende keer meteen t&t code doormailen!*
vrijdag 4 januari 2013 om 21:41
quote:ayla2 schreef op 03 januari 2013 @ 22:55:
even niks in de weggeef, ik moet echt vreselijk uitmesten en opruimen, maar zo vreselijk geen zin.......
komt wel weer, geniet nu ernstig van vakantie!!
Groetjes en tot later!
Uitmesten en opruimen is nooit leuk, daarom probeer ik het qua babyspullen goed bij te houden, dan is het niet zoveel werk
Eigen kasten moeten nog een keer.
Iemand toevallig een zijlig kussen voor een baby in de aanbieding? Anders morgen toch maar even naar de babydump. Zoonlief krijgt een beetje te plat hoodje aan 1 kant door voorkeurshouding. Woensdag gaan we naar de fysio.
even niks in de weggeef, ik moet echt vreselijk uitmesten en opruimen, maar zo vreselijk geen zin.......
komt wel weer, geniet nu ernstig van vakantie!!
Groetjes en tot later!
Uitmesten en opruimen is nooit leuk, daarom probeer ik het qua babyspullen goed bij te houden, dan is het niet zoveel werk
Iemand toevallig een zijlig kussen voor een baby in de aanbieding? Anders morgen toch maar even naar de babydump. Zoonlief krijgt een beetje te plat hoodje aan 1 kant door voorkeurshouding. Woensdag gaan we naar de fysio.
zaterdag 5 januari 2013 om 10:00
zaterdag 5 januari 2013 om 12:30
Hai,
Ik heb ook al een oproepje op het prikbord geplaatst, maar dacht misschien kan ik (omdat ik ook eerder al meeschreef) hier nog een berichtje plaatsen. Wie zou ik een plezier kunnen doen met een leuke spontane fotoserie op cd ? Ik wil zelf graag meer ervaring op doen in fotografie en ontwerpen en nu ik er eindelijk wat meer tijd voor heb wil ik er graag mee aan de slag. Ik ben ontzettend enthousiast en vind het erg leuk om te doen. Wil enkele foto's ook graag gebruiken voor een mooie portfolio en als ik wat meer ervaring heb wil ik een website maken.
Ik hoor het graag !
groetjes
Ik heb ook al een oproepje op het prikbord geplaatst, maar dacht misschien kan ik (omdat ik ook eerder al meeschreef) hier nog een berichtje plaatsen. Wie zou ik een plezier kunnen doen met een leuke spontane fotoserie op cd ? Ik wil zelf graag meer ervaring op doen in fotografie en ontwerpen en nu ik er eindelijk wat meer tijd voor heb wil ik er graag mee aan de slag. Ik ben ontzettend enthousiast en vind het erg leuk om te doen. Wil enkele foto's ook graag gebruiken voor een mooie portfolio en als ik wat meer ervaring heb wil ik een website maken.
Ik hoor het graag !
groetjes
zaterdag 5 januari 2013 om 13:06
Pompidoe!! Wat denk je? tweelingpeuters om haar heen, dus ze zal inmiddels wel kierewiet geworden zijn hahaha. Tuurlijk zat er niks meer in de schoenen.
Woepsie, geen losse zool, wel schoenen die snel uitlopen denk ik zo.
Bigmomma, Rotterdam is nog wel aan te rijden vanaf hier (Oosterhout) en daar zitten we regelmatig. Eens met man overleggen. Mail me anders even op mamak77 at lijf punt nl
Woepsie, geen losse zool, wel schoenen die snel uitlopen denk ik zo.
Bigmomma, Rotterdam is nog wel aan te rijden vanaf hier (Oosterhout) en daar zitten we regelmatig. Eens met man overleggen. Mail me anders even op mamak77 at lijf punt nl
zaterdag 5 januari 2013 om 13:16
zaterdag 5 januari 2013 om 15:05
@Bigmomma, wil je mij eens een mailtje sturen?
marelsmarels@gmail.com
Dan de volgende vraag nog eens; ik ben ernstig op zoek naar de dvd Left Luggage.
Hij is heel slecht te vinden, niet in de Nederlandse versie althans. Ik heb alles al afgezocht onderhand, dus mijn laatste hoop is dat één van jullie hem heeft liggen.
Anders wordt het een importversie, maar ik zou zo graag de NL-ondertitelde versie hebben....
marelsmarels@gmail.com
Dan de volgende vraag nog eens; ik ben ernstig op zoek naar de dvd Left Luggage.
Hij is heel slecht te vinden, niet in de Nederlandse versie althans. Ik heb alles al afgezocht onderhand, dus mijn laatste hoop is dat één van jullie hem heeft liggen.
Anders wordt het een importversie, maar ik zou zo graag de NL-ondertitelde versie hebben....
668, the neighbour of the Beast