Hoe echt goed stoffen?
zaterdag 5 januari 2013 om 14:47
Ik heb een hele stomme vraag, denk ik! Maar ik hoop dat jullie tips hebben.
Ik heb een hekel aan stof! Nu probeer ik het zelf schoon te maken door eerst de plumeau erover heen te doen en daarna de natte doek. Echter, 5 minuten daarna ligt er alweer een laagje stof met wat haren. (Ik heb een kat.) Waar komt dat stof vandaan! En hoe krijg ik het echt stofvrij, zodat het ook langer dan 5 minuten schoon blijft?
(Ik zie het vooral op mijn nachtkastje, want die is zwart. Op andere oppervlakken zie je het gelukkig niet... Maar toch, het moet schoon!)
Ik heb een hekel aan stof! Nu probeer ik het zelf schoon te maken door eerst de plumeau erover heen te doen en daarna de natte doek. Echter, 5 minuten daarna ligt er alweer een laagje stof met wat haren. (Ik heb een kat.) Waar komt dat stof vandaan! En hoe krijg ik het echt stofvrij, zodat het ook langer dan 5 minuten schoon blijft?
(Ik zie het vooral op mijn nachtkastje, want die is zwart. Op andere oppervlakken zie je het gelukkig niet... Maar toch, het moet schoon!)
zaterdag 5 januari 2013 om 15:49
Bestel je toch zo'n ding?
http://www.conrad.nl/ce/n ... CFW3KtAodvFcAWQ&WT.srch=1
http://www.conrad.nl/ce/n ... CFW3KtAodvFcAWQ&WT.srch=1
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 5 januari 2013 om 15:56
zaterdag 5 januari 2013 om 16:08
Allis, het is zo makkelijk tussen alle hoeken en kieren. Ik gebruik het ook vooral voor de plekken waar ik met mijn handen niet bijkom. Achter de radiator bijvoorbeeld. En over de lamellen, want dat duurt met een natte doek ook een eeuwigheid...
Eiland, dat klinkt geweldig, maar ik ben nu al een eeuwigheid bezig met stofzuigen...
Eiland, dat klinkt geweldig, maar ik ben nu al een eeuwigheid bezig met stofzuigen...
zaterdag 5 januari 2013 om 17:10
Ik vind het gewoon lekker als het schoon is. En mijn vriend is allergisch voor vanalles-en-nog-wat, dus nog een reden om vaker schoon te maken. Tijd teveel? Zeker niet! Maar ik vind een schoon huis gewoon echt lekker. Een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd en bij mij geldt dat echt enorm. Ik voel me stukken beter als alles netjes is.
Missy_Acy, die Swiffer, daar ga ik achteraan. Die krengen zijn alleen zo reteduur!
Missy_Acy, die Swiffer, daar ga ik achteraan. Die krengen zijn alleen zo reteduur!