Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zondag 6 januari 2013 om 10:35
quote:badmeester schreef op 06 januari 2013 @ 10:32:
Ahaaaaaa *badmeester gaat pijnsnel ******** *
Grapje uiteraard, leuk dat je dat doet hoor! En dat je er ook nog wat uithaalt of dezegrapmoetikmaarnietmaken
hehe. was niet mijn intentie hoor. echt niet.
maar t is n leuke jongen. krijg wel een beetje kriebels zit niet op een relatie te wachten. dus ik kan het zelf al niet helemaal volgen. laat hem het dus maar gewoon over me heenkomen...
Ahaaaaaa *badmeester gaat pijnsnel ******** *
Grapje uiteraard, leuk dat je dat doet hoor! En dat je er ook nog wat uithaalt of dezegrapmoetikmaarnietmaken
hehe. was niet mijn intentie hoor. echt niet.
maar t is n leuke jongen. krijg wel een beetje kriebels zit niet op een relatie te wachten. dus ik kan het zelf al niet helemaal volgen. laat hem het dus maar gewoon over me heenkomen...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
zondag 6 januari 2013 om 10:41
zondag 6 januari 2013 om 11:23
maandag 7 januari 2013 om 09:09
quote:DeeDee86 schreef op 07 januari 2013 @ 08:44:
Nieuwe maandag, nieuwe week, nieuw jaar. En zit zo vol met energie! Ga meteen aan de slag!
Wat kan je toch opknappen hè ?
Van een goeie beurt
* neemt zich voor om vaker een vrouw een goeie beurt te geven,
bij wijze van dankbaar en gewaardeerd vrijwilligerswerk *
Nieuwe maandag, nieuwe week, nieuw jaar. En zit zo vol met energie! Ga meteen aan de slag!
Wat kan je toch opknappen hè ?
Van een goeie beurt
* neemt zich voor om vaker een vrouw een goeie beurt te geven,
bij wijze van dankbaar en gewaardeerd vrijwilligerswerk *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij