Centraal Moderatortopic deel 5
woensdag 31 oktober 2012 om 09:24
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 december 2012 om 14:07
Mods, ik baal als een stekker. Heb mijn nick moeten wijzigen, maar nu kan ik geen plaatjes meer plakken. Ik ben alleen actief in een kletsgroepje waar het, jawel, draait om plaatjes. Met de huidige snelheid van het topic mag ik over 75 dagen pas weer plaatjes plakken. Ik vind dat niet relaxed. Ik ben geen noors boswezen, heb een flinke geschiedenis hier en voel me een beetje gestraft voor het slechte gedrag van iemand anders.
woensdag 26 december 2012 om 14:15
quote:bootje_op_de_golven schreef op 26 december 2012 @ 14:07:
Mods, ik baal als een stekker. Heb mijn nick moeten wijzigen, maar nu kan ik geen plaatjes meer plakken. Ik ben alleen actief in een kletsgroepje waar het, jawel, draait om plaatjes. Met de huidige snelheid van het topic mag ik over 75 dagen pas weer plaatjes plakken. Ik vind dat niet relaxed. Ik ben geen noors boswezen, heb een flinke geschiedenis hier en voel me een beetje gestraft voor het slechte gedrag van iemand anders.Ik begrijp dat het vervelend is. Zelf zit ik met mijn nick ook nog niet eens op 100 postings dus ik weet er alles van . Kan je dus alleen adviseren om even door te bijten posten.
Fijne kerstdag nog .
mvg,
Junior.
Mods, ik baal als een stekker. Heb mijn nick moeten wijzigen, maar nu kan ik geen plaatjes meer plakken. Ik ben alleen actief in een kletsgroepje waar het, jawel, draait om plaatjes. Met de huidige snelheid van het topic mag ik over 75 dagen pas weer plaatjes plakken. Ik vind dat niet relaxed. Ik ben geen noors boswezen, heb een flinke geschiedenis hier en voel me een beetje gestraft voor het slechte gedrag van iemand anders.Ik begrijp dat het vervelend is. Zelf zit ik met mijn nick ook nog niet eens op 100 postings dus ik weet er alles van . Kan je dus alleen adviseren om even door te bijten posten.
Fijne kerstdag nog .
mvg,
Junior.
woensdag 26 december 2012 om 17:24
Hallo mods, als ik het 'overig' pijler open, dan zie ik rechts het bericht dat Roef Ragas is overleden, dat is een bericht uit 2007?! Of hebben jullie daar bepaalde bedoelingen mee?
En kunnen jullie een ander plaatje kiezen voor de advertentie van Global Orgasm Day? Of zet 'm alleen aan bij de 'seks' pijler. Ik vind het nogal onsmakelijk,
En kunnen jullie een ander plaatje kiezen voor de advertentie van Global Orgasm Day? Of zet 'm alleen aan bij de 'seks' pijler. Ik vind het nogal onsmakelijk,
woensdag 26 december 2012 om 17:39
quote:Chloe15 schreef op 26 december 2012 @ 17:24:
Hallo mods, als ik het 'overig' pijler open, dan zie ik rechts het bericht dat Roef Ragas is overleden, dat is een bericht uit 2007?! Of hebben jullie daar bepaalde bedoelingen mee?
Beste Chloe15,
Het is bekend dat er een bug is met het overzicht van de blogs aan de rechterkant. Zie het Bugtopic op Overig. Daar kan je verder lezen hoever het staat met het oplossen van de bug.
Voor je vraag over het plaatje veranderen bij de advertentie kan je het beste even mailen naar forum@viva.nl, dan zullen de mods de mail zo snel mogelijk doorsturen naar de afdeling die erover gaat.
mvg,
Junior.
Beste Chloe15,
Het is bekend dat er een bug is met het overzicht van de blogs aan de rechterkant. Zie het Bugtopic op Overig. Daar kan je verder lezen hoever het staat met het oplossen van de bug.
Voor je vraag over het plaatje veranderen bij de advertentie kan je het beste even mailen naar forum@viva.nl, dan zullen de mods de mail zo snel mogelijk doorsturen naar de afdeling die erover gaat.
mvg,
Junior.
woensdag 26 december 2012 om 19:34
quote:JuniorModeratorViva schreef op 26 december 2012 @ 17:39:
[...]
Beste Chloe15,
mvg,
Junior.Dank voor je antwoord (en dat op 2e Kerstdag, fijn!)
[...]
Beste Chloe15,
mvg,
Junior.Dank voor je antwoord (en dat op 2e Kerstdag, fijn!)
woensdag 26 december 2012 om 19:37
quote:Chloe15 schreef op 26 december 2012 @ 17:24:
Ik heb echt oprecht een paar keer goed gekeken, maar kan maar niet bedenken wat er op dat plaatje staat
En volgens een bepaalde test zou ik toch echt de heule dag aan sex denken
Ik heb echt oprecht een paar keer goed gekeken, maar kan maar niet bedenken wat er op dat plaatje staat
En volgens een bepaalde test zou ik toch echt de heule dag aan sex denken
donderdag 27 december 2012 om 15:15
donderdag 27 december 2012 om 22:23
Jullie hebben het rustig zeg.....
Meisjemetveelvragen zegt een kind van 12 te zijn en heeft iig 2 topics geopend. Op seks met de vraag waar dr clitoris zit en op gezondheid de vraag of ze ongesteld is.
Is het de bedoeling dat kinderen van 12 hier ronddwalen? (er staat me iets bij dat je 16 moet zijn?!).
Meisjemetveelvragen zegt een kind van 12 te zijn en heeft iig 2 topics geopend. Op seks met de vraag waar dr clitoris zit en op gezondheid de vraag of ze ongesteld is.
Is het de bedoeling dat kinderen van 12 hier ronddwalen? (er staat me iets bij dat je 16 moet zijn?!).
donderdag 27 december 2012 om 22:45
donderdag 27 december 2012 om 22:49
donderdag 27 december 2012 om 22:52