Entertainment alle pijlers

Kan ik zingen?

06-01-2013 14:35 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Af en toe heb ik eens erg zin om te zingen. Maar ik weet dus niet of ik het goed kan.. daarom wil ik jullie vragen het helemaal af te luisteren en te beoordelen. Ik lag hier en ik was ook schor, dus het klinkt sowieso iets anders dan normaal..

Alvast bedankt!

Edit: oke dankjewel :)!
Ik voel hier en daar lichte irritatie
Keetje
Ga in therapie!
Je klinkt beter dan ik in elk geval! En ik vind het ook stoer dat je het plaatst. Waarom neem je niet gewoon zangles? Dan krijg je wel een eerlijk en professioneel antwoord en je zult er altijd beter van worden.
Ik denk dat het al stukken beter zou klinken als je gewoon ging staan en wat meer zou durven. De woorden komen amper je mond uit. Dan moet je ook niet verwachten dat je als beyonce klinkt. Maar wat ik zeg, als je echt je best zou doen en zanglessen zou nemen is het niet lelijk, maar ook niet super goed. Dit is mijn eerlijke mening.
Een goede stem hebben betekent nog niet dat je kan zingen. Maar dat kan je wel leren. Ga op zangles. Is nog leuk ook. En wel lekker blijven zingen dan.
dankje!!
[quote]girl94 schreef op 06 januari 2013 @ 14:44:

Nee gewoon mensen op internet die ik niet ken.. ook iemand die in het koor zit.[/quote]

Pim?

Waar is je link nou, nu kan ik niet oordelen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Waarom dan een slechte opname vraag ik mij af...
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Nee je kunt niet zingen. Vind ik. Maar dat maakt ook niet uit toch? Als je het leuk vindt, moet je het vooral blijven doen.
Hey Meid, Knap dat je het online zet, ik denk dat je gewoon even er wat mee moet gaan doen, bv bij een zangcoach-les even langsgaan en zij zullen jou precies vetellen waar je aandacht aan mot besteden,zij zullen je wat technieken leren, zoals de ademhaling (je buik fungeert nl als blaasbalg om te zingen, en het zit nu nog erg in je keel, hoop dat het een beetje begrijpt, en inderdaad wat toonladders enzo leren!

je kunt er alleen maar meer lol in krijgen en jezelf verbeteren en dat is altijd goed, toch!? SUCCES!
Dit kunnen we eigenlijk niet beoordelen. Het klinkt alsof je bijna in slaap valt.

Ik zou zeggen, ga eens rechtop zitten en doe een beetje meer moeite, zing wat harder.

Succes!!!
Het lijkt alsof je het stiekem hebt opgenomen. Zo zachtjes fluister je het. Je zingt namelijk niet, ik vind het fluisterend zingen of zingend fluisteren. Ik vind het moeilijk te beoordelen daardoor. Maar als ik alleen dit zou horen, zou ik zeggen dat je niet kunt zingen. Maar dat had je zelf ook moeten horen. Dat je vaag zingt, dat je geen kracht geeft, dat je ligt (dat is te horen), dat je verkeerd ademhaalt. Ik zou zeggen: als je er iets mee wilt gaan doen, zoek eens naar een zangcoach. Misschien zit er geen zangcarrière in, maar kun je wel tijdens toneellessen lekker blèren?
Ik denk niet dat deze opname nou echt representatief is, je zingt zo zachtjes en inderdaad klinkt het alsof je niet staat (en dat is belangrijk om goed te zingen) maar ligt.

Eigenlijk kan ik er weinig van zeggen.

Ik geloof niet dat je een carriere moet willen, daarvoor klinkt het niet goed genoeg, maar als je plezier hebt aan zingen ga dan op zangles, misschien is er een leuk koor in jouw omgeving. Er zijn echt hele leuke koren waar je je kunt ontwikkelen.

Zingen is vooral voor je plezier, laat je dat plezier niet ontnemen door wat anderen er van vinden.
Los van dat je te weinig kracht zet hou je ook niet de juiste toonsoort en zit je er regelmatig naast. Dus sorry, maar je kunt niet zingen.
Waarom heb je dit eigenlijk liggend opgenomen?
Ga in therapie!
Je bent meer aan t fluisteren en zingt op een pratende manier. Ik kan hier niet uit opmaken of je kunt zingen.
Op basis van enkel deze opname, zeg ik: "Nee, je kunt niet erg goed zingen."
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Doe dan tenminste een beetje moeite! Ga staan, zorg dat je niet meer schor bent en zing met overtuiging.

Dit klinkt alsof je halfdronken in je bed bent belandt en het voor de grap opneemt.
-
Je zit er weer naast. Hoor je dat zelf niet?
Ga in therapie!
Toch maar beter weer gaan liggen..
quote:girl94 schreef op 06 januari 2013 @ 18:26:

nu hardop, ging alleen mis hij heeft niet alles opgenomen maar kan niet opnieuw doen want mijn moeder zit nu hier maar nu kan je iig mijn stem hardop horen :P

Ik blijf erbij dat je gewoon zangles moet nemen of kijken om het sowieso voor je eigen plezier te doen. Ga niet op deze basis meedoen met die shows. Makkelijk gezegd maar het klinkt niet eens als zingen, het is net of je het opzegt, dus op niveau van praten.

Vraag advies bij een zangleraar/lerares, die kunnen je goed helpen.

Wat zijn je plannen? Wil je kijken of je er iets professioneel mee kan doen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Mijn oren mijn oren....
quote:del_speciaal schreef op 06 januari 2013 @ 18:53:

Toch maar beter weer gaan liggen..
Toch beter dan de 1e keer. Maar sorry... geen echte zangstem.

Maar dit nummer vind ik ook niet echt geschikt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven