3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
morgen telefoontje verwacht ik een telefoontje wanneer we kunnen tekenen huurcontract en wanneer sleutel... huisje via de woningbouw ^^
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
He wat goed!!
daarom was ik zo blij na de kerst hehehe... maar met die feestdagen en alles duurt het zooooooo lang... medewerkster die het behandeld is pas vanaf morgen weer aanwezig... en ik word elke dag warriger... dingen die in de koelkast staan wil ik in de bestekla zoeken etc... ... hopelijk morgen na het telefoontje wat meer rust, ergens ben ik nog bang dat het alsnog afgeketst wordt... ons geluk kennende ... dus die spanning maakt me niet echt helder
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Oooh spannend moon! Leuk!!

Ben je de zenuwen, warrigheid en buikpijn van de spanning zat, bel je zelf maar even ''ja die medewerkster is op maandag vrij, morgen is ze er weer''... grrrrrrrr... wrom zegt die baliemiep dan dat ik ZEKER maandag wat hoor?!?...
grr sommige mensen!
Gelukkig nieuwjaar allemaal!

pff moon, wat spannend. Ik zal voor je duimen!
a docter a day keeps the apple away
Wel vanmorgen al laminaat gehaald, heeft broekkie tenminste gezelschap in de auto he ... kan het nergens kwijt
Jij ook een goed 2013 Mar!!

Hoe gaat het?

ben ik nou gekke Luun, eh Louk, maar waarom zijn er zoveel crematie/ begravenis, en andere dooie mensen topics?
geen idee louk, ik heb nog niet gekeken, wel raar hoor!

Kom je nog naar NL Louk?

AR met mij gaat het wel lekker en met jou?
Dat weet ik pas na 15 Jan Mul,

enne doe effe "mijn" hondje op FB sharen, wil je

Ze staat op het prikbord..!!
Bedoel je diegene die vaak is gedeeld? Met de hond die in de camera kijkt?

En ik wacht op je berichtje Louk
Hee, is hier weer leven vraagteken

o nee, mijn leestekentjes zijn stuk ±'
????

ctrl + schift en ze doen het weer

ik ga op mijn donder krijgen maar ga de post ook niet meer weghalen
Heuj
Hoi Friez!
Heuj Vil
Alles goed?
ja, mag niet mopperen. Hoest met jou?
Het gaat, ik voel me op 't ogenblik niet erg happy, allerlei zorgen ook omtrent mijn moeder die nog wel op zichzelf woont maar eigenlijk steeds minder wordt.
Oh, dat is idd vervelend. Ziet ze dat zelf ook?
Nee, volgens haar is er niets aan de hand en hoeft ze ook geen hulp meer te krijgen thuis, maar gelukkig blijven ze wel komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven