Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zondag 6 januari 2013 om 11:11
zondag 6 januari 2013 om 15:13
quote:coeberghmetijs schreef op 06 januari 2013 @ 14:42:
Ayla en MamaK hebben mail.
@Sallie,foto's maken heb ik echt pas einde van de week of volgend weekend tijd voor.Ik heb het razend druk op mijn werk nl.
Kun je zolang wachten aub?
Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.comje hebt mail terug!
@Sallie,foto's maken heb ik echt pas einde van de week of volgend weekend tijd voor.Ik heb het razend druk op mijn werk nl.
Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.comje hebt mail terug!
zondag 6 januari 2013 om 22:04
quote:coeberghmetijs schreef op 06 januari 2013 @ 14:42:
Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.com@coebergh Natuurlijk kan ik zo lang wachten. Ik mail je alvast, zodat je dat adres hebt.
Mail me anders alvast op coeberghmetijs @ gmail.com@coebergh Natuurlijk kan ik zo lang wachten. Ik mail je alvast, zodat je dat adres hebt.
zondag 6 januari 2013 om 22:09
Mees (jij was toch degene van de avi boekjes....) nogmaals super bedankt, oudste vind de boekjes helemaal geweldig! Zo mooi om te zien, hij leest ze al écht, dochterlief pikt de woordjes eruit die ze herkent, die kan niet wachten tot ze het ook kan lezen!!
Wat wordt ik toch vreselijk blij van al die leuke acties hier!!
Twijfel zelf enorm over het weggeven van vrijkaartjes voor madurodam, wilde heel graag met de kindjes een dagje met de trein, en dan leuk om daar eens te kijken.... maar het is zo'n vreselijk end weg...... dus.... mocht iemand hier nou écht heel erg graag voor eind januari nog naar madurodam willen, laat het me dan weten!!
Het is voor vier personen, erg leuk, maar dat zeg ik, ik vind de afstand niet echt handig!
Wat wordt ik toch vreselijk blij van al die leuke acties hier!!
Twijfel zelf enorm over het weggeven van vrijkaartjes voor madurodam, wilde heel graag met de kindjes een dagje met de trein, en dan leuk om daar eens te kijken.... maar het is zo'n vreselijk end weg...... dus.... mocht iemand hier nou écht heel erg graag voor eind januari nog naar madurodam willen, laat het me dan weten!!
Het is voor vier personen, erg leuk, maar dat zeg ik, ik vind de afstand niet echt handig!
zondag 6 januari 2013 om 22:37
shenendoa als wij zoon op zijn zij leggen, leggen we een grote knuffel tussen zijn rug en de rand van de wieg, misschien is dat voor jou ook een idee?
een hele tijd terug waren hier 2 mensen geintresseerd in mijn spulletjes, een roze aankleedkussen (met ook nog een roze hoes) en de straatvechter van john grisham. beiden kunnen via pakketpost verstuurd worden.
Zijn jullie nog steeds geintresseerd, mail dsn even naar; saartjesaartje 84 @ gmail.com .
een hele tijd terug waren hier 2 mensen geintresseerd in mijn spulletjes, een roze aankleedkussen (met ook nog een roze hoes) en de straatvechter van john grisham. beiden kunnen via pakketpost verstuurd worden.
Zijn jullie nog steeds geintresseerd, mail dsn even naar; saartjesaartje 84 @ gmail.com .
maandag 7 januari 2013 om 16:27
quote:ayla2 schreef op 06 januari 2013 @ 22:09:
Het is voor vier personen, erg leuk, maar dat zeg ik, ik vind de afstand niet echt handig!Ayla, ik heb interesse in de vrijkaartjes. Mochten er nog meer mensen interesse hebben dan hoor ik het wel dan kunnen we loten ofzo.
Het is voor vier personen, erg leuk, maar dat zeg ik, ik vind de afstand niet echt handig!Ayla, ik heb interesse in de vrijkaartjes. Mochten er nog meer mensen interesse hebben dan hoor ik het wel dan kunnen we loten ofzo.
maandag 7 januari 2013 om 20:09
quote:mika65 schreef op 07 januari 2013 @ 09:20:
Marels ik lees hier af en toe mee en zag je bericht over de film "left lugage". Bij Bol is hij te koop, wel 2e hands left lugage
Die kon ik niet in mijn mandje doen...
Maar ik heb de film in elk geval gevonden! Toch bedankt voor het meedenken!!
Marels ik lees hier af en toe mee en zag je bericht over de film "left lugage". Bij Bol is hij te koop, wel 2e hands left lugage
Die kon ik niet in mijn mandje doen...
Maar ik heb de film in elk geval gevonden! Toch bedankt voor het meedenken!!
668, the neighbour of the Beast
maandag 7 januari 2013 om 20:38
@saartje, dat werkte dus niet, zaterdag even zo'n kussen gehaald bij de babydump, dat werkt een stuk beter. al kruipt hij er soms bovenuit van woede, omdat hij perse zijn hoofd naar rechts wil. Woensdag naar de fysio, ben benieuwd.
@taartje
Ik heb wel interesse in babyspeelgoed, wat heb je precies? Zoon begint nu door te krijgen dat hij zijn handen kan bewegen,erg leuk om te zien!
@taartje
Ik heb wel interesse in babyspeelgoed, wat heb je precies? Zoon begint nu door te krijgen dat hij zijn handen kan bewegen,erg leuk om te zien!