Echte mannen vind je hier

02-01-2013 20:18 2924 berichten
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.

Die mannen huizen hier!

Mannen

Totaal aantal stemmen: 56

Ja (43%)
Nee (13%)
Mwoah (13%)
Voor het zaad (14%)
Voor het geld (18%)
quote:DeeDee86 schreef op 07 januari 2013 @ 22:14:

[...]

goede voornemens?

Ja en nee.

Ben de afgelopen 2 weken al afgevallen, wil het even volhouden :-).

En Crystal Clear is lekker
Alle reacties Link kopieren
afvallen in de lastigste tijd van t jaar? Dat kan maar één ding betekenen:
Hahaha .

Nee, nu is juist de makkelijkste tijd
En weg wassie weer. M'n ?

Noemen ze dit nou een scharrel? Of is het daar nog te vroeg voor? Ach maakt niet uit allemaal...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
voor DeeDee

Kennelijk komt er geen vervolg en was het een ONS. Dat hoeft niet te betekenen dat hij jou niet leuk of lekker vond (dat zou heel bizar zijn )

Maar misschien is hij een beetje geschrokken. Geholpen door de ontremming van alcohol zijn jullie in bed beland. Maar als ik het goed begrijp is hij een soort van leidinggevende bij het vrijwilligerswerk wat je doet/deed. En een leidinggevende die zoiets als een relatie begint met een van de medewerksters, begeeft zich nou eenmaal op glad ijs. Het kan heel goed zijn dat hij om die reden afhaakt.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
voor Deeds
test
test?
quote:pimpelmeesje67 schreef op 08 januari 2013 @ 12:42:

test?

Yep. Ik wilde elders op het forum een reactie plaatsen en kreeg een foutmelding "user has no access to this forum" of zoiets.

Dus het zag er uit of ik geband was en dat wilde ik even controleren.

Kennelijk toch niet, dus.

Of zou ik misschien alleen nog bij de Echte Mannen mogen posten ?
Wat gek!

Bestaat het andere topic nog wel? Want ook ik heb ooit een rare foutmelding gehad, maar toen bleek dat het betreffende topic net offlline was gehaald toen ik ging reageren.
Het was het topic "kinderwens vriend legt bom onder relatie" en ik zie nu dat het offline is gehaald wegens trollen.

Was ook een bizar verhaal: een man en een vrouw, allebei een kind uit een eerdere relatie, vrouw had problematische zwangerschap gehad (HeLLp ofzo, grote kans op herhaling bij nieuwe zwangerschap) en die man wilde per sé nog een kind.

Ik wilde een vraag stellen wat die man bezielde maar daar kreeg ik dus geen kans meer voor. Er zijn natuurlijk wel meer mannen die een kind willen, maar een man die zijn partner in levensgevaar zou brengen om met haar nog een kind te krijgen ? Het leek me nogal ongeloofwaardig. Een extreme kinderwens kom je voorzvover mij bekend bijna alleen bij vrouwen tegen

(en gelukkig lang niet bij alle vrouwen). Mannen die daar aan lijden ?

Mij onbekend.
Dat topic heb ik gisteravond gelezen ja. Inderdaad bizar.

Maar ik kan er met m'n pet niet bij dat iemand zoiets verzint, gewoon, om te rellen.
deedee jammer!
ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......................weer weekend. Wat is t leven toch zwaar...zucht...
quote:sportivity-girl schreef op 08 januari 2013 @ 18:54:

ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.......................weer weekend. Wat is t leven toch zwaar...zucht...
quote:Donkeyshot schreef op 08 januari 2013 @ 10:48:

voor DeeDee

Kennelijk komt er geen vervolg en was het een ONS. Dat hoeft niet te betekenen dat hij jou niet leuk of lekker vond (dat zou heel bizar zijn )

Maar misschien is hij een beetje geschrokken. Geholpen door de ontremming van alcohol zijn jullie in bed beland. Maar als ik het goed begrijp is hij een soort van leidinggevende bij het vrijwilligerswerk wat je doet/deed. En een leidinggevende die zoiets als een relatie begint met een van de medewerksters, begeeft zich nou eenmaal op glad ijs. Het kan heel goed zijn dat hij om die reden afhaakt.

oh lekker hoe geschreven tekst verkeerd begrepen kan worden.

Ik bedoelde dat ie toen, op dat moment, wegging. Letterlijk. Zo van, doei! Nadat ie zomaar ineens bij me langs kwam. Wat heul fijn was. En dat ik me nu dus afvraag of dit nou dus een scharrel heet
Heel zwaar sportivity .
Mag ik als nog-niet-zo-lang-forummer weten wat trollen zijn in forumtaal?

Misschien heet t zo DD, maar dat klinkt zo negatief. Prille relatie klinkt veel romantischer...

Deeds! Dat doe je goed meid

*Wat is Donkey toch een liefie *
quote:DeeDee86 schreef op 08 januari 2013 @ 19:24:

[...]

Ik bedoelde dat ie toen, op dat moment, wegging. Letterlijk. Zo van, doei! Nadat ie zomaar ineens bij me langs kwam. Wat heul fijn was. En dat ik me nu dus afvraag of dit nou dus een scharrel heet Mens, wees dan ook 'ns duidelijk!
Trollen zijn reltopics. Gelogen.of ja zoiets. TchZ
Trol
quote:sportivity-girl schreef op 08 januari 2013 @ 19:27:

Mag ik als nog-niet-zo-lang-forummer weten wat trollen zijn in forumtaal?

Misschien heet t zo DD, maar dat klinkt zo negatief. Prille relatie klinkt veel romantischer...Nah. Negatief? Laat ik t bij feitelijke constateringen houden. En er geen naam aan geven. En gewoon te zien hoe het gaat.
quote:DeeDee86 schreef op 08 januari 2013 @ 19:24:

[...]

Ik bedoelde dat ie toen, op dat moment, wegging. Letterlijk. Zo van, doei! Nadat ie zomaar ineens bij me langs kwam. Wat heul fijn was. En dat ik me nu dus afvraag of dit nou dus een scharrel heet

Ow ja sorry, dat hadden we misschien nog niet besproken.

Mannen reageren op wat ze je vertelt, en niet op wat ze je niet vertelt.

Heel apart, inderdaad ...
quote:Amand schreef op 08 januari 2013 @ 19:44:

TrolKlinkt ingewikkeld. Denk dat ik m wel vat, maar iedereen trolt toch wel eens. Lekker provocerend doen. Maar als t je einge doel is, tja... Lijkt me lastig te ontdekken soms...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven