Bar Too Much *****202****
dinsdag 8 januari 2013 om 18:27
Ik doe mee met een portje.....
Ik word af en toe zoooooo moe van onze apotheek. Ik vind het daar een puinhoop!!!
Ze weten van elkaar niet wat ze doen en waar ze de boel laten en de klanten zij er mooi wel de dupe van. Iedere keer lange wachttijden en dan zijn ze weer een recept kwijt, en dan is het er weer niet, en zo kan ik nog een heeeeel verhaal verder vullen, ik word er niet blijer van..... (woeste smiley)
Ik word af en toe zoooooo moe van onze apotheek. Ik vind het daar een puinhoop!!!
Ze weten van elkaar niet wat ze doen en waar ze de boel laten en de klanten zij er mooi wel de dupe van. Iedere keer lange wachttijden en dan zijn ze weer een recept kwijt, en dan is het er weer niet, en zo kan ik nog een heeeeel verhaal verder vullen, ik word er niet blijer van..... (woeste smiley)
woensdag 9 januari 2013 om 09:16
donderdag 10 januari 2013 om 18:12
Haha, Yet, dinsdag hebben we een gesprek, dan ga ik weer hameren op hun verantwoordelijkheid.
Tot nu toe vindt school mijn kind niet geschikt om in een klas te functioneren.
Dat hij dat de afgelopen jaren wel kon, tja, ik wil wel even weten hoe dat dan kon.
Bah, ik heb er soms zo genoeg van.
En ja Joopp, het was mijn eigen idee om hem maar es een paar dagen thuis te houden. Niet omdat ik dat in het algemeen een goede oplossing vind, maar wel in dit geval.
Tot nu toe vindt school mijn kind niet geschikt om in een klas te functioneren.
Dat hij dat de afgelopen jaren wel kon, tja, ik wil wel even weten hoe dat dan kon.
Bah, ik heb er soms zo genoeg van.
En ja Joopp, het was mijn eigen idee om hem maar es een paar dagen thuis te houden. Niet omdat ik dat in het algemeen een goede oplossing vind, maar wel in dit geval.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar