Kookboeken van Karin Luiten.

08-01-2013 14:00 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ook kookboeken van Karin Luiten in huis?

Ik heb zelf het boek: ''Koken met Karin zonder pakjes en zakjes''. Recepten die we zelf wel kennen zoals bijv. Erwtensoep maar dan zonder pakje van Honig of Zuid Afrikaanse Bobottie maar zonder het pak van de wereldgerechten van Knorr.

Ik ben echt super enthousiast en denk er nu over om het handboek oven te kopen.

Iemand die dat boek al in zijn bezit heeft, raad je hem aan?
Ik heb ook koken zonder zakjes/pakjes en vind het een leuk boek. De vormgeving vind ik ook erg leuk. De andere boeken ken ik nog niet, het ovenboek zou ik wel willen hebben.
Ik heb het "zonder pakjes en zakjes"-boek. Ik gebruik hem het meeste voor bechamelsaus en de cayenne aardappeltjes. Leuk boek! Maar ik ben best een moeilijke eter en er staan een boel dingen in die ik niet lekker vind. En ik had zelf gehoopt op meer wereldgerechten.
ik he het boek oven van haar.

Nog niks uit gemaakt, maar ziet er goed uit!
quote:rozehanddoek schreef op 08 januari 2013 @ 14:08:

Ik heb het "zonder pakjes en zakjes"-boek. Ik gebruik hem het meeste voor bechamelsaus en de cayenne aardappeltjes. Leuk boek! Maar ik ben best een moeilijke eter en er staan een boel dingen in die ik niet lekker vind. En ik had zelf gehoopt op meer wereldgerechten.

Jaa ik had inderdaad ook meer wereldgerechten verwacht! Verder valt voor mij alles met vis af!

De cayenne aardappeltjes zijn zeker lekker! De citroenpasta was ook wel lekker! En Bobottie is ook een succes!
Staat er in zonder zakjes ook een recept voor beef chimmichurry? Daar zoek ik al best lang naar. Dus ook rijst met aardappel en saus.
Chimichurry is niet een heel gerecht, maar een saus/marinade die in Argentinië veel gebruikt wordt. Ik heb wel een recept voor de saus voor je.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Recept saus heb ik wel. Rijst met aardappel en marinade voor vlees kan ik niet vinden

Of is dat alleen maar door Knor bedacht en horen daar geen recepten bij?
Dat is denk ik het geval want ik heb ook nog even voor je gegoogled op alle mogelijke combinaties en er kwam niet echt wat uit...

Marinade trouwens wel te vinden allen ik weet niet of er wat tussen zit want heb het gerecht van Knorr nog nooit gehad
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
@Snotolf Nee geen recept voor beef chimmichurry in dit boek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven