Twist en GiB, dankjulliewel! Het heeft geholpen.. Of 't was de Citrosan (smerig) en 5uur slaap. Voorlopig ff geen sex GiB!
Ik zit nu Twilight- een levensgevaarlijke liefde te lezen. Hiervoor heb ik de 50 tinten trilogie gelezen.
Welk nummer wil jij nooit meer horen?
Anoniem_65740
woensdag 9 januari 2013 om 20:50
Dat nummer van Celine Dion van toen de Titanic uit was (weet de naam even niet meer). Ik heb er nu nog jeugdtrauma´s van, al mijn vriendinnen vonden het geweldig om de hele avond op repeat dat nummer er op te zetten en ik heb het nooit mooi gevonden...
Naar welk festival zou jij nog heel graag een keer willen?
Niet zo heel spannend, wel een beetje ongemakkelijk. In een tentje op Pinkpop terwijl zijn vrienden in een tentje een meter bij ons vandaan "sliepen". Ze keken me de volgende morgen wel erg vrolijk aan.
Welke crackers eet jij het liefst en wat doe je er dan op? (sjonge, inspiratieloos koortshoofd, sorry)
Ja... Niet zo zeer in middelen gebruik maar wel in gewoontes.
Wist jij dat het station Duivendrecht is en niet station Amsterdam Duivendrecht al ligt het tussen station Amsterdam Bijlmer Arena en Amsterdam Amstel in?
Nee, ik vind dat ik al redelijk milieubewust leef eigenlijk. Ik douche kort, rij geen auto, scheid mijn afval, ik bewaar kliekjes en eet ze de volgende dag op. In mijn koelkast staan alleen dingen die ik echt gebruik. Laat mijn kraan niet onnodig lang lopen (onder 't tandenpoetsen is ie uit!)
Wat eet jij 't liefst als je ziek bent?
Anoniem_65740
donderdag 10 januari 2013 om 14:30
Ligt eraan hoe ziek ik ben, als ik echt ziek ben het liefste niets en werk ik met veel moeite nog wat bouillon en crackers naar binnen. Gelukkig is dat wel weer even geleden "afkloppen"