The never ending question deel 86
dinsdag 8 januari 2013 om 21:54
Ik zou graag mijn nicht eens de waarheid willen vertellen Ze heeft expres haar bruiloft een week voor mij aan gepland, ondanks mijn vragen of ze werkelijk ging trouwen (nee hoor, ja toch wel). We zijn iet op elkaars bruiloft geweest en spreken ook niet met elkaar.
Welk/wiens kapsel zou je heel graag willen hebben?
Welk/wiens kapsel zou je heel graag willen hebben?
dinsdag 8 januari 2013 om 22:43
Waarom vind je dat zo erg Louba? Was 't in jouw zaaltje? Met jouw band? In jouw jurk? Met jouw vrienden? Met jouw man? Ik snap 't niet zo eigenlijk.. Jouw dag is toch niet minder bijzonder geworden?
Ik zou heel graag wat voller haar willen hebben, zonder kruintjes en mijn voorhoofd iets kleiner (haha). Maar verder ben ik blij met de kleur, ik heb van mezelf slag dat met een beetje hulp krul wordt, ook stijl te föhnen.
Ben jij positief ingesteld? Of meer een doemdenker?
Ik zou heel graag wat voller haar willen hebben, zonder kruintjes en mijn voorhoofd iets kleiner (haha). Maar verder ben ik blij met de kleur, ik heb van mezelf slag dat met een beetje hulp krul wordt, ook stijl te föhnen.
Ben jij positief ingesteld? Of meer een doemdenker?
dinsdag 8 januari 2013 om 23:07
Voorlopig niet. Ik vind mijn werk leuk en door de crisis zit een promotie er waarschijnlijk voorlopig niet in (dat zou ik nog wel willen namelijk).
Absoluut positief ingesteld.
Wat vind je het leukste SEX standje in bed?
Absoluut positief ingesteld.
Wat vind je het leukste SEX standje in bed?
anoniem_108927 wijzigde dit bericht op 08-01-2013 23:09
Reden: Per ongeluk oude vraag beantwoord
Reden: Per ongeluk oude vraag beantwoord
% gewijzigd
woensdag 9 januari 2013 om 13:24
Dat het uit is gegaan met mijn ex. Hierdoor is mijn leven zo veranderd! We woonden samen dus ik had geen plek meer om te slapen en mijn ouders gaven aan dat ik daar niet welkom was om weer in te trekken waardoor ik ineens veel duidelijkheid over mijn relatie met hun kreeg. Na veel zoeken kwam ik in een superleuk studentenhuis terecht waar ik mijn huidige vriend heb leren kennen.
Als het toen niet was uitgegaan had mijn leven er nu vast heel anders uitgezien.
Als je nu met ¤250,- mocht gaan shoppen en twee uur de tijd kreeg om iets uit te zoeken, waar zou je dan naar op zoek gaan?
Als het toen niet was uitgegaan had mijn leven er nu vast heel anders uitgezien.
Als je nu met ¤250,- mocht gaan shoppen en twee uur de tijd kreeg om iets uit te zoeken, waar zou je dan naar op zoek gaan?