Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mod volgens mij hebben ze er weer 1 losgelaten op de relatiepijler Vriendin dik en lui.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:11:

Mod volgens mij hebben ze er weer 1 losgelaten op de relatiepijler Vriendin dik en lui.

Beste Charlottew88,

We gaan even kijken, dank je wel!

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorVIva
Ja hallo zeg, plaats eens even terug tot ik klaar ben met lezen
Charlotte wat doe je nou???? Ik zat net zo'n mooi gedicht te schrijven !
Jeetje, was net lekker aan het lezen! Maar kerelwijtje heeft weer een nieuw minder vriendelijk topoc geopend.
Echt, mijn briljantste bijdragen aan het Viva-forum worden alsmaar verwijderd.... En ik ben zo fan van onzinnige topics als die van kerelwijntje... Jammer zeg!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:17:

Echt, mijn briljantste bijdragen aan het Viva-forum worden alsmaar verwijderd.... En ik ben zo fan van onzinnige topics als die van kerelwijntje... Jammer zeg!Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .
Topic Viva visgleuven is verwijderd, naar andere bijdrage zal ik zo kijken. Bedankt voor alle meldingen.

mvg,

Junior.

Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 02-01-2013 20:23
Reden: ..
% gewijzigd
Oh, okee, hier een klein beetje off-topic verder.

Mijn laatste "dus niet geplaatste posting" was een vraag wat dat met die gedichten was, maar ik heb hier inmiddels het antwoord gelezen.

Dank daarvoor.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:

[...]

Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ons leuke topic is weg!

Liever elitair dan een pauper!
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:

[...]

Waarom denk je dat ik nog steeds maar zo'n belachelijk laag aantal posts heb hier? Ik post me rot, maar altijd in topics die verwijderd worden .Wij uit het ôôsten worden diskriminéérd zeg ik je! Diskriminéérd!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:28:

[...]

Wij uit het ôôsten worden diskriminéérd zeg ik je! Diskriminéérd! Krek. Het is een schandaal zeg ik oe!
quote:Maylea schreef op 02 januari 2013 @ 19:54:

[...]

Ja maar elke scheiding, dood, geboorte enz van bekende mensen is toch actueel. Daar hebben we een andere pijler voor.Doe eens gek; maak je er niet druk om en laat het los
quote:Hasse88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:28:

[...]

Wij uit het ôôsten worden diskriminéérd zeg ik je! Diskriminéérd!
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 januari 2013 @ 20:30:

[...]

Krek. Het is een schandaal zeg ik oe!
quote:Lady-Voldemort schreef op 02 januari 2013 @ 20:16:

Charlotte wat doe je nou???? Ik zat net zo'n mooi gedicht te schrijven !Sorry
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:

Topic Viva visgleuven is verwijderd, naar andere bijdrage zal ik zo kijken. Bedankt voor alle meldingen.

mvg,

Junior.

Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd. Hierbij nomineer ik alvast het woord Viva Visgleuven! Hoe kom je er op?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 02 januari 2013 @ 20:19:

mvg,

Junior.

Edit, mijn collega was mij al voor, postings/topics zijn verwijderd. Jullie zijn veels te snel ik weet niet eens waar het over gaat maar het was vast een alleraardigst topic aan de titel te zien.
quote:charlottew88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:36:

[...]

Sorry Het zij je vergeven Charlot. Maar niet meer doen he?
quote:charlottew88 schreef op 02 januari 2013 @ 20:38:

[...]

Jullie zijn veels te snel ik weet niet eens waar het over gaat.Over visgleuven.
Visgleuven (n): dames die zich verpozen op het Vivaforum en gefrustreerde pubers op de kast jagen.

Speciaal opgezocht in het wóórdenboek!
quote:Biebeliee schreef op 02 januari 2013 @ 20:34:

[...]

Doe eens gek; maak je er niet druk om en laat het los Laat ik dat maar doen inderdaad
Mod, wanneer je gelegenheid hebt, zou je ons dan nog willen vertellen waarom het topic 'Vriendin dik en lui' is verwijderd?
Mod, zou je mijn nick willen anonimiseren? Alvast bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven