Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:XXX schreef op 02 januari 2013 @ 21:44:

Mod, zou je mijn nick willen anonimiseren? Alvast bedankt!
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Ik heb zojuist een topic onder de verkeerde pijler geplaatst, kan dit veranderd worden? Het gaat om het topic: "luxe hotel". Het staat nu in mode en beauty en hoort in reizen.

Alvast bedankt!
Ene feeblog heeft zich aangemeld om op verschillende modetopics haar site te spammen. Ik zal de berichtjes even staffen.
quote:pip90 schreef op 02 januari 2013 @ 22:06:

Ik heb zojuist een topic onder de verkeerde pijler geplaatst, kan dit veranderd worden? Het gaat om het topic: "luxe hotel". Het staat nu in mode en beauty en hoort in reizen.

Alvast bedankt!

Topic is verplaatst.

mvg,

Junior.
quote:Lebowski schreef op 02 januari 2013 @ 22:08:

Ene feeblog heeft zich aangemeld om op verschillende modetopics haar site te spammen. Ik zal de berichtjes even staffen.

Bedankt voor de meldingen, ik heb de postings verwijderd.

mvg,

Junior.
Topic Voor de zekerheid antibiotica nemen? is ter beoordeling van de Mods offline gehaald.

mvg,

Junior.
Heb voor t eerst n topic geplaatst, maar omdat ik eerst had gelezen op "entertainment" heb ik niet goed opgelet en is mijn onderwerp daarin terecht gekomen. Onervarenheid. Dankzij lezers van mijn topic kom ik hier terecht met de vraag wat nu wijsheid is, topic gewoon helemaal verwijderen of verplaatsen naar "gezondheid", ik neem aan dat het daar zou kunnen passen? De naam van mijn topic "54 jaar en nog steeds ongesteld". Met excuses voor de overlast! Vr gr!
quote:lariks schreef op 02 januari 2013 @ 23:50:

Heb voor t eerst n topic geplaatst, maar omdat ik eerst had gelezen op "entertainment" heb ik niet goed opgelet en is mijn onderwerp daarin terecht gekomen. Onervarenheid. Dankzij lezers van mijn topic kom ik hier terecht met de vraag wat nu wijsheid is, topic gewoon helemaal verwijderen of verplaatsen naar "gezondheid", ik neem aan dat het daar zou kunnen passen? De naam van mijn topic "54 jaar en nog steeds ongesteld". Met excuses voor de overlast! Vr gr!

Ik heb het topic voor je verplaatst naar de pijler Gezondheid. Kan gebeuren dat het op een verkeerde pijler terecht komt, geen probleem.

mvg,

Junior.
Beste JMV,

ik wil mijn account graag laten verwijderen. Kan dat verzoek via hier ingewilligd worden of moet ik hierover een mail verzenden?

Mvg,

Piep
quote:jaschenca_2 schreef op 03 januari 2013 @ 02:22:

[...]

Meid, het is vandaag de dag voor het negeren van forummers lijkt het, ik zou een gokje wagen Maar het is geloof ook de dag dat de mods gezellig aan het modereren zijn zonder daar de juniormods van in kennis te stellen. Misschien de nieuwe manier van modereren?

Volgens mij zijn de Mods juist niet aan het modereren. En kunnen juniors sommige topics wel verplaatsen en andere weer niet.

(junior) Mods wegen zijn ondoorgrondelijk
quote:Maylea schreef op 03 januari 2013 @ 06:29:

[...]

Volgens mij zijn de Mods juist niet aan het modereren. En kunnen juniors sommige topics wel verplaatsen en andere weer niet.

(junior) Mods wegen zijn ondoorgrondelijk

Ik neem aan dat je het hebt over het topic gister die jij meer op zijn plaats vond op de pijler Entertainment. Als je het niet eens bent met de beslissing van de Mod over het niet verplaatsen, dan kan je het beste mailen naar forum@viva.nl.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 januari 2013 @ 06:35:

[...]

Ik neem aan dat je het hebt over het topic gister die jij meer op zijn plaats vond op de pijler Entertainment. Als je het niet eens bent met de beslissing van de Mod over het niet verplaatsen, dan kan je het beste mailen naar forum@viva.nl.

mvg,

Junior.Maar je zegt dat je hem zelf gestaft hebt. Waarom verzet je hem dan niet. Dat snap ik gewoon niet. Kun of wil je dat uitleggen?
Beste Mods,

Zouden jullie van het stemtopic Stem voor het leukste Viva Forum Topic 2012 analoog aan het "stemmen voor het vivawoord 2012" een sticky tot 16 januari a.s. willen maken.

Bij voorbaat dank.

Groet,

SP
Kheb nog steeds een kerstmuts
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Topic Syndroom van V.A.T.E.R of V.A.C.T.R.L is verplaatst naar de pijler Gezondheid.

mvg,

Junior.
quote:felice71 schreef op 03 januari 2013 @ 09:56:

Kheb nog steeds een kerstmuts +1
Ik las op het bug-topic dat het iemand vandaag is gelukt, dus misschien dat die kerstmutsen nu de deur uit kunnen?
Je bent zelf een theepot
Volgens mij is 'Groenoog' dezelfde als Matth0. Ik kan niet staffen mobiel, willen jullie zelf even kijken? Topic 'Zwartrijden en geen ID.'
Ik heb mijn avatar gewijzigd, even kijken of het gelukt is....
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
nee dus........ vaag, in mijn profiel staat nu wel het nieuwe plaatje...

Zit ik straks met pasen nog met die stomme kerstmuts op!
F5, ik zie je nieuwe avatar!
Ik durf het bijna niet te vragen, maar komt de 'laatste' knop nog terug?

Ik word vind het zo enorm vervelend dat die weg is, ik heb geen F5 voor verversen en dat deed ik altijd met de laatste.

Is daar al informatie over????????
quote:Star schreef op 03 januari 2013 @ 17:55:

F5, ik zie je nieuwe avatar!Ik ook, hoera!!!!
Topic doneren aan goed doel: enquete is verwijderd.

mvg,

Junior.
Godsamme, het zijn altijd de hilarische topics die worden verwijderd. Viva VisVerkopers, Enquetes, Minder ademen. Zijn toch prachtige pareltjes van het menselijk vernuft wat rondwaart op het internet :'(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven