Mode & Beauty alle pijlers

Professionele kappers haarverf?

11-01-2013 21:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil in de toekomst zelf mijn haren gaan verven met professionele kappers haarverf, mede omwille van het budgetplaatje. Nu ben ik me aan het inlezen omdat ik nog niet zo goed begrijp hoe het exact werkt.

Ik hoor in mijn omgeving positieve verhalen over de 'Inoa' lijn van L'Oreal. Heeft iemand daar ervaring mee? Mijn haarkleur is nu roodbruin, waarbij het accent eerder op rood ligt, maar ik zou graag een warme goudbruine, karamel kleur willen hebben. Ik heb een bleke huid, dus ik denk dat een warme goudbruintint mooier staat dan een donkere haarkleur? Tot slot heb ik volle, donkere wenkbrauwen - wellicht gekregen door de Hongaarse roots van mijn oma.

Om even terug te komen op de 'Inoa' lijn van L'Oreal. Welke toevoegingen en materialen heb ik dan nodig? Welke kleurontwikkelaar en welk percentage? En waar wordt dat op gebaseerd?

Alle hulp is welkom!
Je kunt je vragen gewoon stellen bij de kapperswinkel waar je je producten koopt. Of ga je het via internet bestellen?
Laat je voorlichten door de mensen van de kapperswinkel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 11 januari 2013 @ 22:02:

Laat je voorlichten door de mensen van de kapperswinkel.+1
Kappersgroothandel medewerkers kunnen je prima helpen.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Hè geen linkje waar we op kunnen klikken om nog even terug te komen op de Inoa lijn?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 11 januari 2013 @ 22:13:

Hè geen linkje waar we op kunnen klikken om nog even terug te komen op de Inoa lijn?

Dat soort reclame hebben ze echt niet nodig Nousch

Ze leveren in bulk aan kapsalons
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:winkelfanaat schreef op 11 januari 2013 @ 22:02:

Je kunt je vragen gewoon stellen bij de kapperswinkel waar je je producten koopt. Of ga je het via internet bestellen?Ik wil de producten inderdaad via internet kopen. Ik heb net het e-mailadres van de webshop opgezocht en ze een mailtje gestuurd met de vraag welke producten ik kan gebruiken.
Ik heb ben al een paar keer verkeerd geïnformeerd bij een kappershandel. Had ik weeeer te donker haar na het verven. Terwijl ik goed uitleg wat ik wel en niet wil.

Een vrouwtje zei dat ze geen glazenbol had, zodat ze niet kon zien welke kleur het zou worden op mn haar! Ben meteen de zaak uitgelopen!

Ik vertrouw ze niet meer. Kappers ook niet trouwens!
quote:Daaromniet schreef op 12 januari 2013 @ 13:05:

Ik heb ben al een paar keer verkeerd geïnformeerd bij een kappershandel.

Ik vertrouw ze niet meer. Kappers ook niet trouwens!Ach het is net als een staatslot. Je weet elke keer dat het niks wordt en toch blijf je proberen
quote:winkelfanaat schreef op 12 januari 2013 @ 20:37:

[...]

Ach het is net als een staatslot. Je weet elke keer dat het niks wordt en toch blijf je proberen Haha zeker waar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven