Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
zaterdag 12 januari 2013 om 09:49
Nou ik heb m gekregen van n vriendin. Die had m bij oud vuil staan. Dat vond ik zonde.
Dus ik heb m in de schuur gezet thuis. Wij hebben een nieuwe kinderwagen/buggy combi gekocht.
de mutsy staat in de weg. Hij is absoluut niet nieuw. Zit wel wat roest aan. Banden profiel wordt wat minder. En ik weet dus gewoon echt niet hoe je dat ding goed in en uit elkaar kan halen. Kreeg m als kinderwagen en we hebben er zelf n buggy van gemaakt zoals op de foto.
Wie weet heeft iemand erge geldgebrek en kan deze nog even gebruiken. Of leuk voor de kinderen om mee te spelen etc. Anders gaat ie naar de stort.
Dus ik heb m in de schuur gezet thuis. Wij hebben een nieuwe kinderwagen/buggy combi gekocht.
de mutsy staat in de weg. Hij is absoluut niet nieuw. Zit wel wat roest aan. Banden profiel wordt wat minder. En ik weet dus gewoon echt niet hoe je dat ding goed in en uit elkaar kan halen. Kreeg m als kinderwagen en we hebben er zelf n buggy van gemaakt zoals op de foto.
Wie weet heeft iemand erge geldgebrek en kan deze nog even gebruiken. Of leuk voor de kinderen om mee te spelen etc. Anders gaat ie naar de stort.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
zaterdag 12 januari 2013 om 11:44
Woepsie, weet je, geef de kinderwagen maar aan een geinteresseerde die wat minder te besteden heeft.
Voor ons zou ie voor 'erbij' zijn, ruige banden zijn ideaal voor in de bossen en strand en zo dacht ik.
Ook zie ik nu geen mogelijkheid om h'm op te komen halen, omdat baby ieder moment kan komen
Maak er maar een ander blij mee!
Voor ons zou ie voor 'erbij' zijn, ruige banden zijn ideaal voor in de bossen en strand en zo dacht ik.
Ook zie ik nu geen mogelijkheid om h'm op te komen halen, omdat baby ieder moment kan komen
Maak er maar een ander blij mee!
zaterdag 12 januari 2013 om 12:31
zaterdag 12 januari 2013 om 14:22
Hoi,
Ik ben een meelezer maar ik vind dit zo'n goed topic, dat ik graag wil meedoen. Hier alvast een paar dingen die ik wil aanbieden, ik ga nog op zoek naar meer. Bij voorkeur afhalen in Culemborg, maar verzenden kan ook.
Foto's staan hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OEG6MBLG
- Vrolijke taarttrommel (voor transport, met handvat), nooit gebruikt
- Glazen draaibaar taartplateau, nieuw
- Nieuw spel koehandel (doos iets beschadigd, maar kaartjes zitten nog in plastic). Superleuk spel, we hebben 'm dubbel.
- Nieuwe ketting van Beads4Life (papieren kralen)
- Roze vestje Esprit Collection maat M (valt meer als S), weinig gedragen
- Knalrode blouse Sutherland, maat M (enkele keren gedragen)
- Blouse wit/oranje Mexx met strepen, maat 40, nooit gedragen
- Blouse rood/wit Benetton met strepen (staat geen maat in maar valt als M), nooit gedragen
- Geschenkverpakking met olijfolie-/azijnfles en peper- en zoutpotje
- Geschenkverpakking met wat badspullen
- Nieuw jongensboek 'Hoe word je een Piraat' van Cressida Cowell
- Houder om borrelglaasjes van ijs te maken. Het is een ijsblokjesvorm in de vorm van een klein borrel-/shotglaasje, zodat je je drankje ijskoud uit een glas van ijs kan drinken. Erg grappig maar we gebruiken het nooit.
- Zwarte Blazer H&M, maat 38. Diepzwart (niet heel goed te zien op de foto), met een wat glimmend revers. Vrij dikke, imaar wel soepele stof. ZIt heerlijk maar ik vind de glimmende revers niet zo geschikt voor dagelijks gebruik. Weinig gedragen. Moet wel als pakketpost.
- Limegroen Badmatje voor in de badkamer/wc. Van de HEMA. Bevat een paar witte chloorvlekken maar is verder netjes en schoon.
- Zilverkleurige cocktailshaker (vrij standaard model), nooit gebruikt. Staat niet op de foto. Moet wel als pakketpost dus lijkt me dan niet echt de moeite (is vermoedelijk duurder dan een nieuwe...)
Bij interesse kun je mailen naar snel1984 @ gmail.com maar ik probeer ook het forum in de gaten te houden!
Wat doorgestreept is, is gereserveerd of weg.
Edit: al veel interesse zoals je ziet... ik ga dit weekend even kijken of ik nog meer spullen toe te voegen heb
Groetjes van Cora
Ik ben een meelezer maar ik vind dit zo'n goed topic, dat ik graag wil meedoen. Hier alvast een paar dingen die ik wil aanbieden, ik ga nog op zoek naar meer. Bij voorkeur afhalen in Culemborg, maar verzenden kan ook.
Foto's staan hier:
http://www.mijnalbum.nl/Album=OEG6MBLG
- Vrolijke taarttrommel (voor transport, met handvat), nooit gebruikt
- Glazen draaibaar taartplateau, nieuw
- Nieuw spel koehandel (doos iets beschadigd, maar kaartjes zitten nog in plastic). Superleuk spel, we hebben 'm dubbel.
- Nieuwe ketting van Beads4Life (papieren kralen)
- Roze vestje Esprit Collection maat M (valt meer als S), weinig gedragen
- Knalrode blouse Sutherland, maat M (enkele keren gedragen)
- Blouse wit/oranje Mexx met strepen, maat 40, nooit gedragen
- Blouse rood/wit Benetton met strepen (staat geen maat in maar valt als M), nooit gedragen
- Geschenkverpakking met olijfolie-/azijnfles en peper- en zoutpotje
- Geschenkverpakking met wat badspullen
- Nieuw jongensboek 'Hoe word je een Piraat' van Cressida Cowell
- Houder om borrelglaasjes van ijs te maken. Het is een ijsblokjesvorm in de vorm van een klein borrel-/shotglaasje, zodat je je drankje ijskoud uit een glas van ijs kan drinken. Erg grappig maar we gebruiken het nooit.
- Zwarte Blazer H&M, maat 38. Diepzwart (niet heel goed te zien op de foto), met een wat glimmend revers. Vrij dikke, imaar wel soepele stof. ZIt heerlijk maar ik vind de glimmende revers niet zo geschikt voor dagelijks gebruik. Weinig gedragen. Moet wel als pakketpost.
- Limegroen Badmatje voor in de badkamer/wc. Van de HEMA. Bevat een paar witte chloorvlekken maar is verder netjes en schoon.
- Zilverkleurige cocktailshaker (vrij standaard model), nooit gebruikt. Staat niet op de foto. Moet wel als pakketpost dus lijkt me dan niet echt de moeite (is vermoedelijk duurder dan een nieuwe...)
Bij interesse kun je mailen naar snel1984 @ gmail.com maar ik probeer ook het forum in de gaten te houden!
Wat doorgestreept is, is gereserveerd of weg.
Edit: al veel interesse zoals je ziet... ik ga dit weekend even kijken of ik nog meer spullen toe te voegen heb
Groetjes van Cora
zaterdag 12 januari 2013 om 14:48
Ik heb een heel leuk - en groot - pakket gekregen van Zaza met dekbed + overtrekken en als extra houten fotolijsten en 2 hele leuke shirtjes van Little-me
Ik heb voor de liefhebber nog 5 PLUS boodschappenpakket zegels
Ook nog wat kleding in 34 of kleiner, (ook) leuk voor tienermeiden en nog wat in XS/S
- kort spijkerrokje
- kort wijdvallend spijkerrokje
- gestreept zomerjurkje donkerroze/wit
- korte short met een soort palmprint, zakjes voor, heel leuk van de
Zara maar valt heel klein 32/34
- groen short met zakjes voor 34
- 3/4 witte spijkerbroek XS/S
- witte blouse, korte kapmouwtjes, met blinde sluiting XS/S
- witte strapless top, onder wijd uitlopend, H&M XS
- 2 nieuwe gestreepte tanktops wit met felle kleurtjes (fake
Lacoste) XS/S
mailen mag naar sunshinequeen@live.nl
Ik heb voor de liefhebber nog 5 PLUS boodschappenpakket zegels
Ook nog wat kleding in 34 of kleiner, (ook) leuk voor tienermeiden en nog wat in XS/S
- kort spijkerrokje
- kort wijdvallend spijkerrokje
- gestreept zomerjurkje donkerroze/wit
- korte short met een soort palmprint, zakjes voor, heel leuk van de
Zara maar valt heel klein 32/34
- groen short met zakjes voor 34
- 3/4 witte spijkerbroek XS/S
- witte blouse, korte kapmouwtjes, met blinde sluiting XS/S
- witte strapless top, onder wijd uitlopend, H&M XS
- 2 nieuwe gestreepte tanktops wit met felle kleurtjes (fake
Lacoste) XS/S
mailen mag naar sunshinequeen@live.nl
zaterdag 12 januari 2013 om 17:42
Ff over de mutsy kinderwagen/ buggy.
Voor ik m wegdoe.. Mn moeder kwam er vandaag mee dat ze m toch misschien wil gebruiken voor buiten achter t huis. Voor als ze op gaat passen.
Dus als jullie t niet erg vinden, wil ik wel eerst mn moeder laten kijken.
Voor ik m wegdoe.. Mn moeder kwam er vandaag mee dat ze m toch misschien wil gebruiken voor buiten achter t huis. Voor als ze op gaat passen.
Dus als jullie t niet erg vinden, wil ik wel eerst mn moeder laten kijken.
zaterdag 12 januari 2013 om 19:57
quote:sallie68 schreef op 12 januari 2013 @ 17:17:
@sunshinequeen Heb je toevallig foto's van de kleding. Misschien kan ik mn puber er blij mee maken.
Zo ja, kan je ze mailen op sallie68 etje hotmail dot com?
Alvast bedankt!
Wil je mij de foto s ook mailen? jtheaterfanapenstaartjegmailpuntcom??
Ik heb die maat ook, ben wel benieuwd?
Thanks
@sunshinequeen Heb je toevallig foto's van de kleding. Misschien kan ik mn puber er blij mee maken.
Zo ja, kan je ze mailen op sallie68 etje hotmail dot com?
Alvast bedankt!
Wil je mij de foto s ook mailen? jtheaterfanapenstaartjegmailpuntcom??
Ik heb die maat ook, ben wel benieuwd?
Thanks
zaterdag 12 januari 2013 om 21:43
Mees, dan ben jij de eerst volgende als ik niemand over t hoofd heb gezien. 2 anderen die interesse hadden zien er vanaf.
Ja ik dacht als mn moeder gaat oppassen, nemen we onze eigen kinderwagen mee. Maar mn moeder vond t wel handig als ze er daar 1 standaard had staan om te gebruiken, zodat wij m thuis kunnen laten.
Ja ik dacht als mn moeder gaat oppassen, nemen we onze eigen kinderwagen mee. Maar mn moeder vond t wel handig als ze er daar 1 standaard had staan om te gebruiken, zodat wij m thuis kunnen laten.
zaterdag 12 januari 2013 om 22:46
Dag allemaal! Ik lijk nieuw, maar ik ben een oud forumrot in een nieuw jasje. Afgelopen zomer heb ik flink meegepost in dit topic en nu heb ik weer iets weg te geven:
Een dekbedovertrek, tweepersoons, met 2 kussenslopen. Van Ikea (deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10217725/) . Is twee keer gebruikt, maar te klein voor ons dekbed!
Lekker schoon gewassen en opgevouwen, mag weg tegen verzendkosten. Ophalen kan ook.
Een dekbedovertrek, tweepersoons, met 2 kussenslopen. Van Ikea (deze: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10217725/) . Is twee keer gebruikt, maar te klein voor ons dekbed!
Lekker schoon gewassen en opgevouwen, mag weg tegen verzendkosten. Ophalen kan ook.
zaterdag 12 januari 2013 om 22:50
@woepsie
dat kan ik me voorstellen. Mijn ouders wonen wel in een huis met veel tuin, maar geen boerderij
En de wagen kan op zich makkelijk in de auto, dus dat scheelt. Als ik de baan krijg waar ik op gesolliciteerd heb en zoon mag in bakje op de fiets ga ik misschien wel een extra wagen voor daar aanschaffen, anders moet ik perse met de auto op en neer.
dat kan ik me voorstellen. Mijn ouders wonen wel in een huis met veel tuin, maar geen boerderij