The never ending question deel 86
zaterdag 12 januari 2013 om 14:28
Leverworst (met stukjes), kerriesaus, prei/andijvie/witlof enz met een papje (wel op andere manieren), orgaanvlees, hachee met van dat vieze flubbervlees, zachtgekookte eieren, erwtensoep! Oh en (daar komt ie weer) dikke laag boter op brood!
Wat vind jij heel lekker wat de meeste mensen echt niet lusten?
Wat vind jij heel lekker wat de meeste mensen echt niet lusten?
zaterdag 12 januari 2013 om 14:32
Meeste mensen weet ik niet, maar ik ben dol op (de meeste) vleesvervangers, hoor vaak van mensen dat ze die vies vinden.
Verder lust ik spruitjes en witlof, lusten ook veel mensen niet.
Zou jij veel kunnen besparen op je eten? Bijv door niet voorgesneden te kopen, of voorgeschild en dergelijke, of doe je dat al?
Verder lust ik spruitjes en witlof, lusten ook veel mensen niet.
Zou jij veel kunnen besparen op je eten? Bijv door niet voorgesneden te kopen, of voorgeschild en dergelijke, of doe je dat al?
zaterdag 12 januari 2013 om 15:45
zaterdag 12 januari 2013 om 17:07
zaterdag 12 januari 2013 om 17:07
zaterdag 12 januari 2013 om 17:25
Over ADD. Over ADHD is best veel te vinden, en iedereen heeft wel een beetje een beeld bij. Maar over ADD is nog niet zoveel bekend. Dat is niet alleen maar de rustige versie van ADHD. Ik zou 3 personen met ADD een hele dag willen filmen en kijken wat hun kwaliteiten zijn en wat de dingen zijn waar ze tegenaan lopen. Om hier een beetje duidelijkheid en begrip van de buitenwereld voor te krijgen.
Wat is het liefste/leukste wat iemand ooit tegen of over jou heeft gezegd?
Wat is het liefste/leukste wat iemand ooit tegen of over jou heeft gezegd?
zaterdag 12 januari 2013 om 21:39
zaterdag 12 januari 2013 om 22:09
Uh, ja tegen meerder eigenlijk, tegen IBI natuurlijk, omdat , nou ja dat weet iedereen wel tegen.... uh juist, er is ook een forummer die heet kukelekuu ofzoiets, die zit in een rolstoel door een medische misser en schrijft daar heel genuanceerd over (weet niet of ze er nog is trouwens, ik kan haar zo even niet terug vinden). Ik heb bewondering voor haar en de manier waarmee ze met haar lot omgaat en wil haar een gelukkig 2013 wensen.
Vraag blijft nog een keer staan.
Vraag blijft nog een keer staan.
zaterdag 12 januari 2013 om 22:12
Ow goh wat lief zeg Julia en Vosje! Wat een bijzondere vraag en lieve antwoorden.
Ik zou graag wat liefs willen zeggen tegen chocolover die erg tobt met haar gezondheid. Ik hoop dat ze snel weet wat er nu echt aan de hand is en dat ze dan de juiste behandeling weten te vinden!
En omdat het zo'n mooie vraag is nog maar een keer.
Ik zou graag wat liefs willen zeggen tegen chocolover die erg tobt met haar gezondheid. Ik hoop dat ze snel weet wat er nu echt aan de hand is en dat ze dan de juiste behandeling weten te vinden!
En omdat het zo'n mooie vraag is nog maar een keer.