The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
quote:Julia2 schreef op 13 januari 2013 @ 22:55:

GiB, wahahaha!! Ik vind 't echt zo leuk dat jij erbij bent! Hoe ben je hier eigenlijk verzeild geraakt? Ik denk toch echt dat hierin je borsthaar prachtig uitkomt! Dank je voor je tip (en het compliment ) ... ik zal hem dragen op onze 1e date - mocht hij ooit komen, aangezien ik maar vollledig voldoe aan 10 van de 27 punten van je ideale man en aan 10 volledig niet). Hoe ik op dit topic verzeild ben geraakt weet ik niet meer; ik denk dat ik hem zag staan bij de laatste 10 onderwerpen.quote:LadyDarbanville schreef op 14 januari 2013 @ 07:31:

Waar ben je je ouders dankbaar voor?

Dat ze me een veilige en liefdevolle opvoeding hebben gegeven ... dat is helaas geen vanzelfsprekendheid.

Heb je wel eens een advocaat nodig gehad?
Ja, voor een erfeniskwestie. Dure grap, zo'n advocaat!

Is het moeilijk om je echt te leren kennen?
Your luck's about to change, cher.
Nee, maar ik moet je wel vertrouwen.

Heb je wel eens een angstig momentje gehad in het vliegtuig?
Nee, ben alleen wel een keer heel erg geschroken van de startmotor - we waren lang aan het taxiën en ik was diep verzonken in een spannend boek en dus vergeten dat ik in een vliegtuig zat dat op het punt van opstijgen stond.

Ken je veel Volendammers?
Wahaha! Je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk! Welke 10 wel en welke 10 totaal niet? Nu inneens wel jammer dat ik n anoniempje wil blijven, haha! Mocht ik ooit van mn geloof stappen, hou ik je aan die jurk!

Behalve Jan Smit en zn homies, oh en bzn, ken ik helemaal niemand die daar woont. Er stonden eens Volendammers achter me in de rij bij Pinkpop. Van dat dialect kan ik echt helemaal niets maken.

Ben jij verplicht om je bij te scholen of up to date te blijven op je werk, via n opleiding?
Ja, ik moet voldoen aan Permanente Educatie, een bepaald aantal punten halen per zoveel jaar om ingeschreven te mogen blijven in het register.

Welk diploma/certificaat ben je het meest trots op dat je het ooit hebt gehaald?
quote:Julia2 schreef op 14 januari 2013 @ 10:29:

Wahaha! Je maakt me nu wel nieuwsgierig natuurlijk! Welke 10 wel en welke 10 totaal niet? Nu inneens wel jammer dat ik n anoniempje wil blijven, haha! Mocht ik ooit van mn geloof stappen, hou ik je aan die jurk! De jurk is verlocht!!! IT WASN'T ME!! Daar gaat onze date!quote:Lebowski schreef op 14 januari 2013 @ 10:32:

Welk diploma/certificaat ben je het meest trots op dat je het ooit hebt gehaald?

Universiteit ... maar trots is misschien overdreven.

Heb jij wel eens een gadget gekocht dat later toch geen hit bleek te worden (zoals een APS-camera of CD-i speler of Betamax videorecorder)?
Ik vind het ook leuk dat je hier bent hoor Gib, waait er een frisse mannenwind door dit topic

Zipdiscs. Ik vond ze erg handig, maar helaas, ze werden het niet.

Leuke vraag, ik laat m staan.
Een digitale videocamera die ik nooit gebruik... een MP3-speler die ik nooit gebruik... en een naaimachine waar ik niks van begrijp

Hoe ben je ooit op het Vivaforum beland?
Een APS camera. APS-rolletjes zouden de toekomst hebben en alle andere rolletjes gaan vervangen (werd ook door de meeste fabrikanten ondersteund) maar toen kwamen digitale camera's in opkomst.

Ik laat hem ook nog een keertje staan.

Ik zocht een forum waar je hele algemene vragen kon stellen en had geen zin in het in mijn ogen puberale FOK! forum.

Ook deze vraag laat ik staan.
Geef maar toe GiB, 't eerste wat jij vanavond doet als je thuiskomt.... Dat lekkere King Louie jurkje aan en rondjes draaien voor de spiegel! :D

Dat is intussen 5 jaar en 313 dagen geleden.. Ik zou 't dus echt niet weten maar ik lees al wel jáááren de viva, dus ik denk op die manier een keer op de site gekeken en vervolgens een vrouwenprobleem voorgelegd.

Hoe zien jouw ogen eruit? (formaat, kleur, wimpers enz)
Blauw , normaal in verhouding, donkere wimpers maar niet teveel en niet te weinig (moest er nog voor in de spiegel kijken ook)

En jij?
Opvallende groene ogen, bruine wimpers en altijd zo opgemaakt dat ze opvallen in mijn gezicht. Lees: geen smurrie-ogen!! Ik heb me een breuk gezocht naar iemand die ze ongeveer hetzelfde heeft opgemaakt als ik, maar niet gevonden. Dus hierbij een beschrijving: Zwart/donkerblauw/donkergroene eyeliner, zwarte mascara (beiden alleen aan de bovenkant) beetje grijs oogpotlood onder, op de wimperrand, vanuit de buitenste hoek. Oh wacht, toch nog iemand gevonden die 't ongeveer zo heeft: Vrouwelijke ogen Ik krijg er wel eens complimenten voor

Waaruit bestaat jouw lunch?
2 volkoren boterhammen met mager vleeswaren en een beker karnemelk (yuk! Drink ik met mn neus dicht hoor!)

Wat ga jij vanavond eten?

Lebowski, is it you? Sneue vrouw?
Viskoekjes, rijst en gewokte groenten.

En jij?
Ik heb een vergadering van 16u tot 18u en ben dan met een beetje geluk 19u thuis. Dan heb ik geen zin meer in koken. Dus ik zorg dat ik zo al wat bij de supermarkt meeneem voor vanavond. Weet nog niet wat... Ik denk iets van een maaltijdsalade oid.

Wat mis je in jouw leven?
Te laat..

Ik mis niks!

Hou jij van kliekjes, en waarom wel of niet?

Oui, Choco, c'est moi
Ik houd niet echt van kliekjes. Het is meestal te weinig voor een echte maaltijd en dan staat het meestal toch gewoon boesoek te worden in de koelkast. Een klein kliekje als lunch de volgende dag vind ik wel prima. maar ik flikker ook wel eens gewoon wat weg omdat ik niet zie dat ik dat nog op ga maken.

Wat is je lievelingseten?
Het liefste eet ik meergranen tortilla's met salsasaus, gehakt, komkommer, maïs en tomaat. Je maakt me nergens blijer mee.

Let jij goed op je uitgaven mbt boodschappen?
nee absoluut niet, ik doe maar wat. Ik heb ook geen idee wat iets kost.

kon jij ook vanmiddag niet op het forum komen?
Nee, was lekker aan t mountainbiken met -3

Ben jij ook zo blij dat het weer langer licht wordt?
Ja ja ja

Wat vind jij leuk aan sneeuw/kou?
Helemaal niets brrrrrrrr....

Wat voor een gerecht kun je heel goed koken/klaarmaken?
sneeuwpop maken met mijn neefjes en nichtje

weet jij hoe de 7 kabouters van sneeuwwitje heten?
niet 1 specifiek gerecht, kook vaak gewoon via recept

vraag blijft staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven