Nieuw soort man?

14-01-2013 21:50 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_172429 wijzigde dit bericht op 15-01-2013 11:50
Reden: genoeg berichten
% gewijzigd
quote:rionyriony schreef op 14 januari 2013 @ 22:55:

nou, dat moet de burger moed geven toch?

De volgende wordt gewoon je beste.

Tuurlijk Van alles wordt je wijzer!

Goede quote btw: lieg nooit tegen je zelf
Ik denk niet dat OT deze om al deze vervelende opmerkingen gevraagd heeft?

Anyway, het is duidelijk dat je gefrustreerd bent door dit soort mannen. En ja, de laatste tijd lijkt het precies alsof er alleen maar slechte types rondlopen.

Maar (nu komt die) naar mijn mening is de breuk van een relatie nog altijd iets tussen TWEE mensen.

Elkaar te weinig affectie geven, de sleur van alledag, elkaar niet meer waarderen...

Het is belangrijk om te blijven werken. Steeds meer koppels geven op en dan zijn de kinderen nog altijd er het zwaarst te dupe van. (Behalve in situaties met geweld, maar ik denk niet dat dat hier was)

Laatste wat ik wil toevoegen: Klootzakken zijn er overal! Iedereen heeft er wel al een gehad, minstens. Verwerk alles zou ik zeggen en stel je naderhand open voor een nieuwe, mooie relatie waar het werken wel waard is.
en weer een OP weg. Is het een besmettelijke ziekte om dat te doen? De redenen worden ook steeds leuker "genoeg berichten". Juist.
Wat irritant dat de OP weg is. Open dan geen topic.
quote:Sssenta schreef op 15 januari 2013 @ 11:58:

en weer een OP weg. Is het een besmettelijke ziekte om dat te doen? De redenen worden ook steeds leuker "genoeg berichten". Juist.Ik heb de OP verwijderd omdat ik een algemene stelling cq vraag had neergelegd van iets wat ik steeds vaker in mijn vriendenkring en daarbuiten hoor en ook zelf heb meegemaakt. Er werd echter persoonsgericht gereageerd. Als ik daar behoefte aan had dan had ik mijn complete verhaal wel gedaan en om feedback gevraagd. Daar sta ik altijd voor open.
Nou hierbij dan een serieuze reactie.

Google eens op fathers 4 jusitce! en meld je aan.
unisex account ;)
Nog een serieuze reactie: je OP weghalen omdat je vraag opeens niet meer valide zou zijn door de antwoorden die er gegeven worden, is natuurlijk een drogredenering.

De antwoorden bevielen je gewoon niet.
@ Amand, Klopt je hebt gelijk. Ik had me meer ingesteld op een inhoudelijke discussie, die bleef in MIJN beleving uit.
quote:villa_des_roses schreef op 15 januari 2013 @ 11:53:

Ik denk niet dat OT deze om al deze vervelende opmerkingen gevraagd heeft?

.

Welke vervelende opmerkingen in godsnaam???

Als je een teer zieltje hebt moet je niet iets op een forum plempen

Dan KAN je namelijk ook antwoorden krijgen waar je niet op zit te wachten, net als in het echte leven zeg maar

Wil je dat niet....schrijf je lekker in een dagboek

Nergens last van, heb je altijd gelijk...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
[quote]Summerdance schreef op 14 januari 2013 @ 21:57:

Ellen, ik neem aan dat je zelf met open ogen in zo'n relatie bent getuind?

Beetje makkelijk om alles af te schuiven op de man..

Neem toch aan dat je als vrouw daar zelf ook een aandeel in hebt?

Iets met je hersens gebruiken, op je gevoel vertrouwen en

Klopt helemaal en blij dat ik er vanaf ben. Ik erken en zie mijn aandeel zeker. Maar ik wilde het in deze discussie niet over mijn ervaring hebben, ik heb heel veel lieve mensen om me heen. en nee, ben niet verbitterd :-).Ik heb eea niet algemeen genoeg gesteld is gebleken.
Stel dan je vraag opnieuw

een TP weghalen is zoooooooo flauw en stom!
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven