Gezondheid alle pijlers

grote schaamlip

15-01-2013 01:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toch wel een klein beetje onzeker over mijn binnenste schaamlippen.. 1 kant is best een stuk vel en toch wel groot terwijl de ander gewoon "normaal" is. Ik weet dat ieder natuurlijk anders in elkaar zit en ieder uniek is maarja.. ik ben er natuurlijk niet weg van. Mijn vriend heeft wel eens gevraagd "wat is dit?" En vond het ook wat groot. Hebben jullie er ook ervaring mee? En hoe ervaren jullie dat? Ook enig idee wat een schaamlipcorrectie kost en of dit ook verzekerd word? Ik heb geen flauw idee en dit is ook de eerste keer dat ik er voor uit kom
Was 1 topic niet voldoende?
Oh sorry, wist niet dat deze geplaatst was eerst gaf hij een foutmelding (2e topic)
Ph sorry wist niet dat deze topic geplaatst was hij gaf eerst een foutmelding
Nee hoor, je hebt hem gewoon in een andere pijler geplaatst..

binnenste schaamlip
Sorry maar ik heb geen idee waar je het over hebt, ik gebruik ook de app die wat kuren heeft en dit is mijn eerste dag
Sensual_D niet zo katten en geef gewoon wat goedbedoelt advies. Ze heeft al haar excuses aangeboden.

Geen ervaring mee, maar ik kan het best begrijpen dat je daar knap onzeker van kan worden. Is ongeveer een beetje zo met ieder probleem 'daar beneden'.

Zelf zou ik er niks aan durven laten doen. Als het mis gaat dan kan het lelijk misgaan (infectie o.d. waardoor je vervorming/ littekenweefsel krijgt). Houd het luchtig en grap tegen je vriend: ja, dat is flappie.

Ik weet alleen niet hoe groot het is, want dat lijkt mij ook zo ongeveer een beetje gelijk staan aan mate van ergernis.
No love without lost
Het is geen katten, maar fingersptzen gefuhl. TO reageerd wel in andere topics. Echter niet op normale wijze. In het topic waar iedereen ( ook ik) haar wel gewoon adviseren blijft ze weg...
quote:vrouw2punt0 schreef op 15 januari 2013 @ 06:47:

Sensual_D niet zo katten en geef gewoon wat goedbedoelt advies. Ze heeft al haar excuses aangeboden.

Noem je dat katten?! Ik zie het werkelijk waar niet.

TO: Ik denk niet dat dit vergoed wordt, tenzij er medische noodzaak is. Voor de rest: leer je lijf accepteren.
Joh, hoe veel mensen zien die schaamlip eigenlijk?

Ik vind vagina's en piemels, maar ook voeten sowieso niet aantrekkelijk er uit zien.
Dat je vriend vraagt wat dat is kan gewoon een vraag uit ontwetendheid zijn. Jongetjes zijn meestal niet zo goed voorgelicht over het fenomeen vagina. En sommige meisjes ook niet. Een vagina is een vagina, net zoals een been een been is en een arm een arm. Hetzelfde, maar bij iedereen anders.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven