schilderij slaapkamer

15-01-2013 09:25 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een mooi en groot schilderij voor in de slaapkamer, maar weet niet precies waar ik naar zoek. Groot, kleurig, apart, niet te druk en hoeft ook niet per se wat voor te stellen. Ben geen kunstkenner dus heb moeite met een bepaalde "stroming" vast te stellen. Hoe heet dus mijn kunstsmaak?
Some flies are too awesome for the wall
Cobra?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mondriaan?

Brood vind ik ook altijd leuk!

Cobra is wel druk, gewoon in een kunstuitleen of posterwinkel gaan neuzen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Zoek op 'kunstuitleen+willekeurige grote plaats' en dan kun je vaak de online catalogus inkijken en ideeën opdoen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik heb gehoord dat het tegenwoordig hip is om op de logeerkamer een uitvergrote foto van je volwassen zoon met zijn ex te hangen...
Brommerpech
quote:annie_de_rooij schreef op 15 januari 2013 @ 09:36:

Ik heb gehoord dat het tegenwoordig hip is om op de logeerkamer een uitvergrote foto van je volwassen zoon met zijn ex te hangen...
Wij hebben dit in de woonkamer hangen. Is dat niks? Heb alleen geen idee of ze nog verkocht worden. Ik heb hem uit zo'n woonwinkel a la loods 5.

Jouw kunstsmaak heet "weet niet".

Ga eens bij een kunstuitleen kijken. Of bij Loods 5 in Zaandam, daar is de afdeling met kunstzinnige muurdingen best wel uitgebreid. Ik zag daar laatst deze en die vind ik wel leuk.

Het meisje met de parel van Vermeer in heel grote pixel:

Ze zijn er ook van andere beroemde schilderijen en ook in een maat kleiner. Het bestaat uit allemaal losse onderdelen die je zelf in elkaar kunt zetten, kost ergens tussen de ¤100 en ¤200.
TO, ben je zelf -of je huisgenoten- creatief? Of ken je iemand die dat is?
Google eens op Angeles Nieto.

Ben benieuwd of je daar wat van vindt!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
quote:em1985 schreef op 15 januari 2013 @ 09:39:

Google eens op Angeles Nieto.

Ben benieuwd of je daar wat van vindt!Die maakt leuke dingen zeg! Leuk voor op de kinderkamer voor in de woonkamer vind ik het dan weer iets te kinderlijk haha.
Voor in de kinderkamer, maar ik vind het ook voor de slaapkamer geschikt. Sommige zijn wat dromerig.

Mijn ouders hebben een vierluik van haar in de woonkamer, en dat staat echt heel mooi!
Als je alles van tevoren weet, ga je liggen voordat je valt.
Monet!
Oeh, die zijn inderdaad wel erg leuk ja!

Verder niet echt iets toe te voegen aan de tips die al gegeven zijn. Succes!
Lianne oost

Vriendin van mij die echt geweldig schildert, ik heb een groot schilderij van haar boven m'n bed

Even googelen ze is vast wel ergens te bereiken
Internagelaktisch
Angeles Nieto komt erg in de buurt, ik vind vooral die stier erg leuk! Wat Ivetje heeft is weer iets heel anders maar die kleuren zijn erg mooi. We hebben geen zoon met ex voor aan de muur helaas, maar wel een hamster. Wat ik trouwens ook gaaf vind zijn dikke verflagen zodat het een 3D effect heeft. Ik ga eens goed rondneuzen op internet en in winkels.
Some flies are too awesome for the wall

Ik heb gehoord dat het tegenwoordig hip is om op de logeerkamer een uitvergrote foto van je volwassen zoon met zijn ex te hangen...Haha! Dat dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven