VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Maar Morrie, wat k*t dat je dat ook hebt met je werk. Het is bij mij ook niet goed op het werk, ga in ieder geval volgend jaar een dag minder werken, even tot rust komen, dingen laten bezinken enz. Heeft ook met scheiding van mijn ouders te maken, dat gaat/ging niet goed, er werd niet gepraat en als je als kind (groot kind) in het ongewisse blijft ga je zelf dingen bedenken. Loop ook tegen dingen aan op het werk die me niet zinnen, vanmiddag weer tijdens een vergadering. Niet de capaciteiten van de mensen benutten, vanuit schoolleiding, betutteling, dat soort zaken.
quote:Morrie schreef op 13 mei 2008 @ 22:01:

Ely, ik zou het serieus helemaal begrijpen als je ons niet zou uitnodigen. Dat is echt geen vanzelfsprekendheid.

Wil dat wel even gezegd hebben.Psies, daar sluit ik me helemaal bij aan.
Meisjes, ik heb bedacht dat ik mijn stukken ga uitprinten en beneden met een glaasje rose ga bekijken. Zwaaaaaaaaaaaaaaai..
4 weken (en woensdag is mijn vrije dag, dus daarom dinsdag laatetste werkdag), ben 18 juni uitgerekend, maar nog geen tribune nodig: de tuinman start dinsdag voor de achtertuin en heeft nog een weekje nodig ofzo, zolder is nog niet af en daar hebben ze nog 2/3 weken voor nodig en daarna moet nog laminaat en schilderwerk... dus voorlopig beval ik nog niet . En anders bel ik Morrie en dan hoop ik dat zij al rompertjes heeft gewassen . Wel afgelopen vrijdag erkenning geregeld, knap he . Nu nok ik echt.
Ik heb wel zin in een trouwerij

Als we bij jou niet komen gaan we wel onuitgenodigd naar de bruiloft van Pammie. Lekker rellen.
Vrolijkerds, ook even serieus, ik kan het echt pas volgende week vertellen.

Ik dacht dat Lien net zwanger was
Hmm, klinkt niet goed Remma. Zijn je ouders recent gescheiden.

En wat betreft uitnodiging bruiloft, is het natuurlijk zo dat ik niet in mijn eentje trouw, vandaar de twijfels. Ik deel wel iedere dag lief en leed met jullie, maar voor Zorro zijn jullie gewoon Athena, Dropje etc.

Hij vindt het een beetje gek om jullie dan te ontmoeten op onze bruiloft..

Maar nogmaals, we zijn er nog niet uit, dus wacht maar rustig af...
quote:remma schreef op 13 mei 2008 @ 22:01:

Maar Morrie, wat k*t dat je dat ook hebt met je werk. Het is bij mij ook niet goed op het werk, ga in ieder geval volgend jaar een dag minder werken, even tot rust komen, dingen laten bezinken enz. Heeft ook met scheiding van mijn ouders te maken, dat gaat/ging niet goed, er werd niet gepraat en als je als kind (groot kind) in het ongewisse blijft ga je zelf dingen bedenken. Loop ook tegen dingen aan op het werk die me niet zinnen, vanmiddag weer tijdens een vergadering. Niet de capaciteiten van de mensen benutten, vanuit schoolleiding, betutteling, dat soort zaken.

Heel herkenbaar Remma, behalve van die scheidende ouders dan (wat me overigens echt heel heftig lijkt). Hier op het werk stoor ik me bijvoorbeeld aan het klein houden van mensen. En aan mijn directeur, die een control freak is en daarom niemand zijn gang laat gaan.

Omdat ik me aan dat soort dingen stoor denk ik dus dat ik gewoon een andere werkgever moet zoeken, die meer bij me past. Maar dat soort dingen zijn lastig vooraf te bepalen bij een bedrijf.
Fijn Lien.. lekker verlof. En psies in de zomer. Goed gedaan!

Komt er een interimmer op je plek? Kun je met goed gevoel weg?
Als wij ooit gaan trouwen dan kom je maar lekker rellen hoor Wind
Lekker dan Pammie,

Je weet toch hoe het werkt bij kinderen...

' Hier heb je een kadootje, maar je mag het pas volgende week open maken'

Dat is heeeeeuuuuullll StOM!!
quote:Morrie schreef op 13 mei 2008 @ 22:06:

[...]

Omdat ik me aan dat soort dingen stoor denk ik dus dat ik gewoon een andere werkgever moet zoeken, die meer bij me past. Maar dat soort dingen zijn lastig vooraf te bepalen bij een bedrijf.Maar wel te benoemen tijdens een sollicitatiegesprek! Zeker doen. Je weet nu dat je erg gesteld bent op vrijheid in een baan.
Shit, erkenning, moet ik nog regelen.

En Lien, mijn collega beviel op haar laatste werkdag. Vliezen braken terwijl ze vervanger aan het inwerken was. Grappig verhaal he

Elyane, helemaal begrijpelijk, al heb ik Zorro al een paar keer gezien en heeft hij zelfs mijn broertje ontmoet . En jij mijn beste vriendin .

En ik denk wel dat wij heel gezellig zijn op een bruiloft. Dat ook nog eens een keer. En mijn partner hoeft echt niet mee, liever niet zelfs. Ik kom wel alleen. Dus dat scheelt weer op de gastenlijst.
quote:Pammie schreef op 13 mei 2008 @ 22:07:

Als wij ooit gaan trouwen dan kom je maar lekker rellen hoor Wind Over een week ben je zeker 12 weken zwanger en heb je de echo gehad en het de ouders verteld, want je kunt het natuurlijk niet maken eerst je forumvriendinnen in telichten voordat de ouders het weten hé?
Idd Wind, maar ik houd ook van samenwerken, ben nu ook weer niet zo dat ik alles in mijn eentje wil doen, juist niet. Dus ik moet er wel een beetje een mooi verhaal van maken . En ik vraag me ook af of werkgevers wel helemaal eerlijk zijn, soms heb ik ook het gevoel dat ze de baan aan jou aan het verkopen zijn.

Nou ja, ik ga toch eerst baren enzo, daarna zien we wel verder.
Hahahaha..er zijn er een paar nog erger dan ik Pam! Ik kan dus wel heel zen zijn als het moet aangezien het toch geen nut heeft en het bij mij juist averechts werkt als mensen hints gaan rondstrooien.

Lien, lekker meisje. Mooi weer en even tussen de bedrijven door baren en verder genieten.

Ely, ik heb jullie ook al gezien. telt dat? Hahahaha
Printjes zijn klaar! Doei.
quote:Morrie schreef op 13 mei 2008 @ 22:09:

Shit, erkenning, moet ik nog regelen.

En Lien, mijn collega beviel op haar laatste werkdag. Vliezen braken terwijl ze vervanger aan het inwerken was. Grappig verhaal he

Elyane, helemaal begrijpelijk, al heb ik Zorro al een paar keer gezien en heeft hij zelfs mijn broertje ontmoet . En jij mijn beste vriendin .

En ik denk wel dat wij heel gezellig zijn op een bruiloft. Dat ook nog eens een keer. En mijn partner hoeft echt niet mee, liever niet zelfs. Ik kom wel alleen. Dus dat scheelt weer op de gastenlijst.

Jij mocht dan ook komen van Zorro. (Is dat, dat mooie meisje?)

(toen mocht het dus niet meer van mij \\:-)// )

En Vrolijk ook, want die 'kent' hij ook.

Ik heb net heel lang zitten kijken naar die foto hiernaast van die hechtingen. Ik dacht dat het een kont was die dichtgenaaid was....
Ben blij dat ik tussen nr 2 en 3 getrouwd ben... Dat scheelt weer erken- en gezagstress .

En een leuke dag gehad mét mooie jurk. Nu Pammie nog hahahahaha.

(het is wel mutsenbinnenvalavond geloof ik)
quote:Elyane schreef op 13 mei 2008 @ 22:14:

[...]

Jij mocht dan ook komen van Zorro. (Is dat, dat mooie meisje?)

(toen mocht het dus niet meer van mij \\:-)// )

En Vrolijk ook, want die 'kent' hij ook.

Toen heb je hem even mijn zwangere foto laten zien met die bolle toet en toen zei hij: Nee, die bedoel ik niet

En toen mocht het ineens weer wel van jou!
Heej, jullie vroegen het zelf hoor, of ik nog leuk nieuws had! Kan ik het helpen dat ik nog niets kan zeggen. Tssk.
Idd Morrie, dat klein houden, ik noemde het betutteling, vind ik vreselijk. Het klinkt wat raar, maar ik heb tijdens mijn opleiding geleerd om dingen te onderzoeken, uit te zoeken, verbanden te leggen, etc en dat vond ik ook altijd leuk, nadenken en doordenken over de dingen. Nu heb je dit tijdens het lesgeven ook nodig, maar op een lager niveau (afhankelijk van de klas die je lesgeeft) maar ik moet op mijn werk ook nadenken over onderwijskundige zaken, didactiek, huiswerkbeleid, ontwikkeling van je vak en juist daarin kan ik mijn ei niet kwijt. Dat is echter wel belangrijk, voor mij, omdat ik hierin juist een beetje op niveau kan werken, in tegenstelling tot bijvoorbeeld een lesje grammatica aan een brugklas.

Mijn ouders zijn vorig zomer gescheiden, Elyane, dus bijna een jaar geleden nu.
haha Morrie, ik dacht ook dat het een kont was
Remma, misschien heel kort door de bocht maar waarom zoek je geen andere baan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven