TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
dinsdag 15 januari 2013 om 19:08
Happy new topic!
Moet ik het hoofdstuk kloonen opsnorkelen uit mijn kennisbank of kunnen jullie het zelf wel?
(als er iets fout gaat heet het gewoon evolitie en komt er misschien wel iets mooiers uit)
Hier meerdere minigerechtjes met zalm gegeten. Vriend is echt een lieverd, toen ik thuiskwam hing mijn badjas klaar met sloffen ernaast en speciale handwarmuiltjes. Daarna naar boven waar er allemaal kaarsjes aanstonden
Moet ik het hoofdstuk kloonen opsnorkelen uit mijn kennisbank of kunnen jullie het zelf wel?
Hier meerdere minigerechtjes met zalm gegeten. Vriend is echt een lieverd, toen ik thuiskwam hing mijn badjas klaar met sloffen ernaast en speciale handwarmuiltjes. Daarna naar boven waar er allemaal kaarsjes aanstonden
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
dinsdag 15 januari 2013 om 19:18
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
Ik lig met een Baily's op het strand... Mmmmmmmmm...
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
Ik lig met een Baily's op het strand... Mmmmmmmmm...
dinsdag 15 januari 2013 om 19:33
Ik kwam weer eens kijken en verbaasde me over het fijne gevoel dat ik kreeg bij dit topic. Je hoeft dus niet dagelijks mee te schrijven (dat lukt me gewoon niet). Maar de sfeer is zo geweldig dat ik me gelijk thuis voel na het lezen van een paar posts...
Het gekke, de humor, de problemen, alles klopt en ook weer niet. En dat is dan ook weer goed. Heerlijk, ga zo door TTTOTjes!
Het gekke, de humor, de problemen, alles klopt en ook weer niet. En dat is dan ook weer goed. Heerlijk, ga zo door TTTOTjes!
dinsdag 15 januari 2013 om 20:00
quote:neweve schreef op 15 januari 2013 @ 19:08:
Happy new topic!
(als er iets fout gaat heet het gewoon evolitie en komt er misschien wel iets mooiers uit)
quote:Hier meerdere minigerechtjes met zalm gegeten. Vriend is echt een lieverd, toen ik thuiskwam hing mijn badjas klaar met sloffen ernaast en speciale handwarmuiltjes. Daarna naar boven waar er allemaal kaarsjes aanstonden
Liehief....
Kijk, als ze allemaal zo waren, dan wou ik ook wel weer een vriendje...
Happy new topic!
quote:Hier meerdere minigerechtjes met zalm gegeten. Vriend is echt een lieverd, toen ik thuiskwam hing mijn badjas klaar met sloffen ernaast en speciale handwarmuiltjes. Daarna naar boven waar er allemaal kaarsjes aanstonden
Liehief....
Kijk, als ze allemaal zo waren, dan wou ik ook wel weer een vriendje...
dinsdag 15 januari 2013 om 20:00
quote:missmicky schreef op 15 januari 2013 @ 19:33:
Ik kwam weer eens kijken en verbaasde me over het fijne gevoel dat ik kreeg bij dit topic. Je hoeft dus niet dagelijks mee te schrijven (dat lukt me gewoon niet). Maar de sfeer is zo geweldig dat ik me gelijk thuis voel na het lezen van een paar posts...