Hoe zou jij reageren?

15-01-2013 23:52 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je vriendje aankaart dat je te wijd aanvoelt? We hebben overigens veel lol samen en genieten erg van elkaar... Wat zou jij doen of zeggen in zo'n situatie?
Zeggen dat zijn piemel te klein is...
Precies!
Ik zou de 'kip-ei' discussie aangaan (ben ik te wijd of jij te dun/klein?)' en vooral niet rekenen op een romantische nacht.
Te wijd in vergelijking met?

Verder eens met Beelicious en Chardonnay.
iets bij mezelf naar binnen brengen waardoor hij flink geknepen wordt.

een soort muizenval principe, hoezo te wijd, zit je niet lekker strak schat?
wij slapen nooit.
"Jouw pik is ook echt zoveel kleiner dan die van mijn eerdere partners, ik denk dat het daaraan ligt".
Nu ik er over nadenk. Ik kan me ineens zomaar voorstellen dat 'te wijd' bij een vrouw, net zo'n 'verwarring' oproept als 'te klein' bij een man.

Ik ga erover nadenken.
ik zou zeggen dat hij een te kleine heeft
Ik zou zeggen dat dat komt door de 3ling die ik in een keer ( niet na elkaar dus ) gebaard heb.
Ik had er naar gevraagd omdat hij een keer niet klaar kwam.... tips?
Niet meer naar vragen. Vrowuen komen ook wel eens niet klaar.
quote:unautrecomptine schreef op 16 januari 2013 @ 00:07:

Oh, hij zei het niet 'zomaar'. Maar dan blijft het zo dat het aan jullie combi ligt natuurlijk.

Doe standjes die wat strakker aanvoelen (genoeg over te vinden op internet) en eventueel bekkenbodemoefeningen.
quote:unautrecomptine schreef op 16 januari 2013 @ 00:07:

Kwam hij 1 x niet klaar of is dit vaker voorgekomen.

Is het 1 x dan kan hij natuurlijk niet stellen dat het aan jou ligt, lekker makkelijk!

Is het vaker voorgekomen tja dan kan het natuurlijk ook zo zijn dat hij zelf een probleem heeft en het op jou afschuift.

Ik zou zeggen jouw pik is nou eenmaal niet zo dik , daar doe ik toch ook niet zo moeilijk over?
Man hier; ik zit ruim boven het gemiddelde qua maatvoering, maar moest best wennen toen ik een vriendin had die mij makkelijk kon hebben. Het betekent gewoon dat je minder snel je hoogtepunt bereikt.

Hoeft geen probleem te zijn. Ik zou me zeker niet minder voelen daarom, iedereen is toch anders? Hij is gewoon eerlijk, en alhoewel je het misschien kwetsend opvat, is het niet zo bedoeld.

Maar ik heb wel geleerd: niet meer masturberen, en als soms mijn hoogtepunt uitblijft na haar hoogtepunt, gewoon stoppen en ander keertje verdergaan.
Anaal proberen?
Ja en?
Vragen wanneer hij penisverlenging ging doen, wat een vraag zeg van je "vriend". Lijkt wel zo'n puber.
Even hoor:

is zijn piemel echt klein?

Heb je ooit eerder die klacht gekregen?

Tuurlijk, het is een kutopmerking, maar misschien ben je echt wat wijde? en kun je met oefeningen beetje krapper worden?
Eens met lilalinda. Al die gevoelige emotionele dames reageren direct dat hij een kleintje heeft. Maar als de sex altijd goed was, is zij gewoon wat uitgezakter van onderen. Dat gebeurt bij alle vrouwen boven de - pakweg - 40. Daar kun je nu eenmaal niets aan doen. Inderdaad, hij moet minder masturberen.
dat hij niet bij je past. Hoeveel moeite jullie nog voor elkaar willen doen hangt af van de liefde/vriendschap/genegenheid.
it's a big club and you ain't in it
Tja, een hand kan hij zo strak maken als hij zelf wil...
Zorg dat je minder nat bent. In Afrika schijnen ze dat te doen met thee bladeren
Watten erbij in proppen.
Nou jahhh als je zou zijn bevallen van 10 kinderen is je kut nog niet TE wijd , dus ik zou zegen dat ie een hele kleine lul heeft ;)
Ook kwestie van techniek. Benen bij elkaar houden en/of hand erbij houden. Overigens moet je het niet als belediging zien maar als een constatering.En jij kunt misschien andere dingen bijvoorbeeld je laten fisten.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven