Entertainment alle pijlers

Andy en Melisa

20-09-2026 11:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Andy en Melisa zijn er weer, nu heb ik vorige seizoen niet echt fanatiek gekeken, maar ik heb een misschien rare vraag. Waarom is er een au pair? De kinderen zijn toch al op de middelbare school?

Of is dit een voordelige manier voor een hulp cq iemand die af en toe iets lekker kan koken.

Iemand het antwoord?
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
Volgens mij kan de zoon absoluut niet alleen zijn.
Stiekem briljant. Maar vooral stiekem.
zo zie je maar weer dat smaken verschillen. voor ik daar naar kijk, eet ik liever nog mijn rechter grote teen op
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
grenada schreef:
20-09-2026 14:05
zo zie je maar weer dat smaken verschillen. voor ik daar naar kijk, eet ik liever nog mijn rechter grote teen op
:rofl: mijn smaak ook niet maar ik zou dan liever wel kijken dan mijn teen opeten.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
grenada schreef:
20-09-2026 14:05
Het is echt heel leuk.

Die au pairs zijn er zodat er altijd iemand thuis is voor de kinderen. Ook het koken en schoonmaken.
Melisa heeft adhd en dat in combi met werk+huishouden geeft haar te veel stress.
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
20-09-2026 18:11
Het is echt heel leuk.

Die au pairs zijn er zodat er altijd iemand thuis is voor de kinderen. Ook het koken en schoonmaken.
Melisa heeft adhd en dat in combi met werk+huishouden geeft haar te veel stress.
Jij vindt het leuk.
Ik vind het verschrikkelijk.
Ik heb een keer een paar minuten met verbazing zitten kijken dat ze op vakantie ergens gingen eten met z'n allen. Mijn hemel wat een stel aso's bij elkaar. En dan lees ik op Instagram reacties dat het allemaal zo heerlijk herkenbaar is als je pubers hebt. Nou, ik weet niet hoor, maar zij lijken mij eerder een uitzondering.
Ik zie wel eens fragmenten voorbij komen, walgelijk gewoon. Dat daar nog mensen naar kunnen kijken is me een raadsel. Idem die Hanslers (?), Curry enz.
calvijn1 schreef:
20-09-2026 18:11
Het is echt heel leuk.

Ach gossie toch. Wat een ellende...

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven