The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Nee, ik denk het niet. Lelijke eigenschap

Heb jij een vaste vriendinnengroep of allemaal "losse" vriendinnen (die elkaar niet kennen)?
Ik heb alleen maar losse vriendinnen, ze kennen elkaar van mijn verjaardag e.d. En kunnen prima met elkaar overweg, maar zonder mij zouden ze niet iets samen gaan doen.

Wat vind jij het belangrijkste in een vriendschap?
Ik heb het allebei. Een hecht groepje waar ik veel mee doe (eten, borrelen, vakanties, uitgaan) en daarnaast wat losse vriendinnen.

Elkaar in je waarde laten.

Omschrijf je haar/kapsel eens.
Veel haar Ik heb lang en heel dik haar met de kleur donkerblond (terwijl het vroeger echt superblond was maar het wordt vanzelf steeds donkerder) in laagjes geknipt, iets korter voor als achter met een lichte slag erin. Op mijn werk heb ik het vaak in een staart en daarbuiten vaak los.

Ik heb het nog nooit gekleurd maar zou wel eens high lights willen zetten (maar vind het nog te duur)

Waarvan of van wie was jij voor het laatst onder de indruk?
Dat mensen in Parijs demonstreerden tegen het homohuwelijk en adoptie. Dat waren mensen met achtergronden die gewoonlijks niet zouden verbroederen - Moslims, Katholieken, rechts-extremisten. Ik vind het sowieso schokkend dat mensen zich zo durven uit te spreken over anderen, maar dat ze zelfs vreedzaam in dezelfde mars lopen om te demonstreren tegen het homohuwelijk (en adoptie) vind ik schokkend.

Ik laat de vraag staan.
Haha, klopt helemaal Leeuwin. Goed geraden hoor!! En Julia zo had ik het zeker ook niet opgevat hoor. No hard feelings

Tja, waar was ik laatst van onder de indruk. Ik denk al die poeha en heisa die mensen maakten om een gestrande bultrug. Waar gaat het toch heen met de wereld. Maar goed, ieder zijn ding maar het verbaasd me telkens weer hoe mensen reageren op bepaalde dingen...

Wat vind je heel belangrijk in een relatie met je partner?
Communicatie. Open en eerlijk kunnen praten met elkaar vind ik heel belangrijk.

Heb jij een huistelefoon of alleen mobiel?
Alleen mobiel

Wat zijn je lievelingsbloemen?
<----- Raad eens

Heb jij 't ook weleens zo gruwelijk koud dat je niet meer warm lijkt te worden? Wat doe je ertegen?
Een warm bad, lekker een uurtje in het hete water weer warm worden.

Wat lees je graag?
Your luck's about to change, cher.
Juul, ik forum mobiel, dus zie geen ava's.

Romans en bepaalde tijdschriften (denk aan de Quest en Psychologie Magazine)

Wat vind je van de TV-kantine?
De wat? Niets dus

Vraag blijft voor de volgende.
Google is your best friend.
Carlo en Irene, niet mijn ding, mijn tv daalt 2x zo snel in waarde als zij het scherm vervuilen. ;)

Wat vind je van Carlo en Irene?
Ik heb er wel stukjes van voorbij zien komen, vond sommige dingen best knap, maar niet leuk genoeg om een heel programma te kijken.

Google jij veel als je het niet weet?
Ja, ben meestal wel benieuwd naar dingen die ik niet ken.

Wat vind je het liefste/schattigste babydier?
Berner Sennen pup, maar dan moeten ze ook wel klein blijven.

Welk dier vertegenwoordig het best jou persoonlijkheid en waarom?
Oh sorry Twist, ik heb sinds kort oranje ranonkels als avatar.

Oh hemel... Das moeilijk zeg! Ik vind zoveel lief... Deze... En deze.... Oh...! En deze! En dit lekkere bolleke! Oh en hier wil je toch ook even mee knuffelen?

Een orca. Familiair, goed in samenwerken, sterke intuïtie, intelligent (haha) en liefdevol.

Welke lichamelijke ongemakken heb jij?
Dat varkentje!

Heel vaak last van mijn rug en regelmatig hoofdpijn.

Maak je weleens cupcakes?
Ja, regelmatig! Soms versier ik ze, soms doe ik er iets lekkers door. Je hebt ook van die doosjes waar fudge en chocola en crispies bij in zitten.. Mmm!! Ik mag er nu weer een paar bakken. Leuk dealtje gesloten met iemand die een leuke theepot van Bodum had gekregen in d'r kerstpakket, maar nooit thee drinkt. Ik bak voor haar heerlijke cupcakes in de ruil voor die theepot (met paars jasje, leuk!!)

Wat heb jij 't liefst in je muffins/cupcake?
Plaatjes zeggen meer dan woorden

Welke wijn drink je het liefst?
Die zien er echt fantastisch uit Twist! Zo goed kan ik 't niet hoor!

Ik drink 't liefst droge witte wijn. 't Liefst wat frissigs, zoals Flaxbourne Marlborough, sauvignon blanc, van de AH

En jij?
Ik drink het liefst een witte Chardonay. Niet te veel want anders ga ik gek doen hahah..

Wie is je all time favoriete acteur/actrice?
Meryl Streep (hoewel ik niet alle films waarin ze speelt mooi vind, maar ze is een ontzettend goede actrice).

Wat moet je vandaag doen waar je geen zin in hebt?
De hele dag werken.

Wat eet jij tussen de middag op je werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven