Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
quote:sallie68 schreef op 16 januari 2013 @ 10:52:

@Marels .... Je hebt t voor elkaar hoor. Ik denk dagelijks een paar x aan je. Als ik mn dochters hamster zie, denk ik .... hoe zou t met Marels haar hamsterwangen zijn?

Dus ik vraag t maar, dan gaat t misschien uit mijn systeem )

Hoe is t nou met je?

Ik ben inmiddels weer redelijk mezelf aan het worden.

Ik ben nog een beetje opgezet maar het is al veeeeel beter gelukkig. Ben bijna weer mezelf
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 16 januari 2013 @ 10:54:

[...]

Ik ben inmiddels weer redelijk mezelf aan het worden.

Ik ben nog een beetje opgezet maar het is al veeeeel beter gelukkig. Ben bijna weer mezelf

Pfff ... Dat stemt me gerust, daar ben ik blij mee. Fijn dat t er allemaal beter uit ziet.

Check: navraag gedaan bij Marels --> delete mn waanbeelden van hamster Marels.
quote:jl1986 schreef op 16 januari 2013 @ 08:12:

Ayla, ik heb nog leuke deurgordijntjes liggen waar je misschien wat van kan maken? ze zijn rood/roze/wit met een leuk bloemetjesprintje

ik ben altijd in voor zulke leuke dingen!! Wil je me mailen?

ayla_1973 @ hotmail.com

dank je wel alvast!!!!
Ik heb een hele stapel achterstallige administratie in de aanbieding. Wie biedt?
@marels

heb dezelfde berg, dus dat gaat niet opschieten lol
Een tijdje ruilen?

Misschien word ik blijer van jouw berg dan van de mijne?
Doe de mijne ook effe Marels, als je toch bezig bent!

Ayla, neeee, jammer genoeg niet mijn blog. Maar wel al aantal dingen van gemaakt.

Maar goed, ik ga je NU mailen.
Shenandoah, dank je wel voor het leuke pakket voor vriendin.

Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, het was er zaterdag al, maar heb naast werk een om sneeuwzeurende peuter om mijn benen hangen en een heel verkouden baby-meisje die slapen voor mietjes vindt.

Dank je wel!

Vriendin komt morgen en ik denk dat ze het te gek vindt!!!
hi dames!

Kan ik iemand blij maken met een metalen kruik + hoes of met een babysense monitor + 2 matjes? Beiden stammen uit mijn kraamtijd en heb ik niet gebruikt. Babysense monitor is niet nieuwste model (gekregen van vriendin), maar werkt nog prima, ik vond het alleen teveel heisa om hem steeds aan en uit te doen.

Oh en ik heb ook nog 6 nieuwe ramekin bakjes die voor oa creme brulee geschikt zijn, a la dit.

Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft!
@ Ayla, ik heb je gemaild! Heb nog wel wat dingetjes liggen waar je hopelijk iets mee kan
ouwejurknieuwejurk wijzigde dit bericht op 16-01-2013 15:17
Reden: hipperdepip
% gewijzigd
@Marels,

ik kan je FB pagina niet meer vinden. Volgens mij had ik die geliked, maar kan niets meer vinden.
Yeah .... Laatste" is weer terug ..... doet een klein vreugdedansje
@Anna; in welke regio woon je?

Ik denk dat mijn moeder erg blij gaat zijn met die bakjes!

@Lely, ik zal hem via de mail nog eens doorsturen vanavond of later vanmiddag!!
Anna, wat is dat die baby sense dinges? En wat voor kruikenhoes heb je?

Heb nog n hele lijst aan baby uitzet spulletjes wat we nog nodig hebben.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Marels, regio 020, en ik werk in regio 030, dus daar zou je ook af kunnen halen.

Woepsie, het is een gewone prenatal stalen kruik met aqua/wit kruikenhoesje. Baby sense matje is een ding om wiegendood te voorkomen, als je baby langer dan x seconden niet beweegt gaat een alarm af. Ik vergat alleen steeds als ik dochter uit de wieg haalde hem uit te zetten en dan ging dat alarm steeds loeien. Geen succes hier dus
@kokolientje, vandaag de DVD's binnen gekregen. Helemaal top! Maar ik maak me we'll een beetje zorgen, geef je de kindjes we'll genoed te eten

@ayla, vandaag niet aan toegkomen, maar vrijdag doe ik eea aan lederresten voor je in een vlop. Wil je me je adres mailen? postvakblabla at gmail dot com

@anna, oe, die babysense lijkt me wel wat! Dus ik houd me aanbevolen mocht ie nog beschikbaar zijn. (ben nu 39 weken zwanger, dus reageer ik niet direct, that's the reason )
Hmm anna. Heb even op inet gekeken, maar t lijkt mij een beetje onzin eigenlijk.

Dus hanglamp, gaat u gang
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Anna, dat is voor mij te ver weg!

Toch bedankt!!

Ik heb trouwens nog een zwart kunststoffen schaal in de aanbieding. Echt een soort onderbord voor kaarsen ofzo. De diameter is zeker wel 30 cm ofzo.

Heeft iemand daar interesse in?
Hanglamp, van harte welkom om over te nemen! Wil je ophalen of zal ik t met pakketpost versturen?
Fijn dat ze goed aangekomen zijn hanglamp ! Zoon heeft zo rond 1 jaar een knaagfase gehad en beet in alles wat hij te pakken kon krijgen. De dvd's lagen op grijphoogte helaas...

Je wil niet weten hoe de zijkant van mijn salontafel eruit ziet
@kokolientje, haha!

@anna, je woont in regio 020 toch? Kan ik je mailen of mail mij even (adres in vorige post) waar precies in 020. Ben er vaak in de buurt.
Essie, nog bedankt voor het leuke kaartje! Hoe reageerde vriendlief op de Flipcover?
Hanglamp, heb je gemaild!
quote:Kokolientje schreef op 16 januari 2013 @ 19:48:

Fijn dat ze goed aangekomen zijn hanglamp ! Zoon heeft zo rond 1 jaar een knaagfase gehad en beet in alles wat hij te pakken kon krijgen. De dvd's lagen op grijphoogte helaas...

Je wil niet weten hoe de zijkant van mijn salontafel eruit ziet
@marels, niemand wordt blij van mijn berg!

@lelytje

Geeft niets, weet hoe druk je met een kleintje kan zijn!

Hoop dat ze het leuk vindt, en anders mag/kun je er altijd nog iemand anders blij mee maken :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven