Het Grote ruiltopic.
woensdag 7 december 2011 om 16:34
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
woensdag 16 januari 2013 om 10:54
quote:sallie68 schreef op 16 januari 2013 @ 10:52:
@Marels .... Je hebt t voor elkaar hoor. Ik denk dagelijks een paar x aan je. Als ik mn dochters hamster zie, denk ik .... hoe zou t met Marels haar hamsterwangen zijn?
Dus ik vraag t maar, dan gaat t misschien uit mijn systeem )
Hoe is t nou met je?
Ik ben inmiddels weer redelijk mezelf aan het worden.
Ik ben nog een beetje opgezet maar het is al veeeeel beter gelukkig. Ben bijna weer mezelf
@Marels .... Je hebt t voor elkaar hoor. Ik denk dagelijks een paar x aan je. Als ik mn dochters hamster zie, denk ik .... hoe zou t met Marels haar hamsterwangen zijn?
Dus ik vraag t maar, dan gaat t misschien uit mijn systeem )
Hoe is t nou met je?
Ik ben nog een beetje opgezet maar het is al veeeeel beter gelukkig. Ben bijna weer mezelf
668, the neighbour of the Beast
woensdag 16 januari 2013 om 11:01
quote:Marels schreef op 16 januari 2013 @ 10:54:
[...]
Pfff ... Dat stemt me gerust, daar ben ik blij mee. Fijn dat t er allemaal beter uit ziet.
Check: navraag gedaan bij Marels --> delete mn waanbeelden van hamster Marels.
[...]
Pfff ... Dat stemt me gerust, daar ben ik blij mee. Fijn dat t er allemaal beter uit ziet.
Check: navraag gedaan bij Marels --> delete mn waanbeelden van hamster Marels.
woensdag 16 januari 2013 om 11:11
woensdag 16 januari 2013 om 14:21
Shenandoah, dank je wel voor het leuke pakket voor vriendin.
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, het was er zaterdag al, maar heb naast werk een om sneeuwzeurende peuter om mijn benen hangen en een heel verkouden baby-meisje die slapen voor mietjes vindt.
Dank je wel!
Vriendin komt morgen en ik denk dat ze het te gek vindt!!!
Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb, het was er zaterdag al, maar heb naast werk een om sneeuwzeurende peuter om mijn benen hangen en een heel verkouden baby-meisje die slapen voor mietjes vindt.
Dank je wel!
Vriendin komt morgen en ik denk dat ze het te gek vindt!!!
woensdag 16 januari 2013 om 15:00
hi dames!
Kan ik iemand blij maken met een metalen kruik + hoes of met een babysense monitor + 2 matjes? Beiden stammen uit mijn kraamtijd en heb ik niet gebruikt. Babysense monitor is niet nieuwste model (gekregen van vriendin), maar werkt nog prima, ik vond het alleen teveel heisa om hem steeds aan en uit te doen.
Oh en ik heb ook nog 6 nieuwe ramekin bakjes die voor oa creme brulee geschikt zijn, a la dit.
Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft!
Kan ik iemand blij maken met een metalen kruik + hoes of met een babysense monitor + 2 matjes? Beiden stammen uit mijn kraamtijd en heb ik niet gebruikt. Babysense monitor is niet nieuwste model (gekregen van vriendin), maar werkt nog prima, ik vond het alleen teveel heisa om hem steeds aan en uit te doen.
Oh en ik heb ook nog 6 nieuwe ramekin bakjes die voor oa creme brulee geschikt zijn, a la dit.
Ik hoor het wel als er iemand interesse heeft!
woensdag 16 januari 2013 om 16:51
Marels, regio 020, en ik werk in regio 030, dus daar zou je ook af kunnen halen.
Woepsie, het is een gewone prenatal stalen kruik met aqua/wit kruikenhoesje. Baby sense matje is een ding om wiegendood te voorkomen, als je baby langer dan x seconden niet beweegt gaat een alarm af. Ik vergat alleen steeds als ik dochter uit de wieg haalde hem uit te zetten en dan ging dat alarm steeds loeien. Geen succes hier dus
Woepsie, het is een gewone prenatal stalen kruik met aqua/wit kruikenhoesje. Baby sense matje is een ding om wiegendood te voorkomen, als je baby langer dan x seconden niet beweegt gaat een alarm af. Ik vergat alleen steeds als ik dochter uit de wieg haalde hem uit te zetten en dan ging dat alarm steeds loeien. Geen succes hier dus
woensdag 16 januari 2013 om 17:10
@kokolientje, vandaag de DVD's binnen gekregen. Helemaal top! Maar ik maak me we'll een beetje zorgen, geef je de kindjes we'll genoed te eten
@ayla, vandaag niet aan toegkomen, maar vrijdag doe ik eea aan lederresten voor je in een vlop. Wil je me je adres mailen? postvakblabla at gmail dot com
@anna, oe, die babysense lijkt me wel wat! Dus ik houd me aanbevolen mocht ie nog beschikbaar zijn. (ben nu 39 weken zwanger, dus reageer ik niet direct, that's the reason )
@ayla, vandaag niet aan toegkomen, maar vrijdag doe ik eea aan lederresten voor je in een vlop. Wil je me je adres mailen? postvakblabla at gmail dot com
@anna, oe, die babysense lijkt me wel wat! Dus ik houd me aanbevolen mocht ie nog beschikbaar zijn. (ben nu 39 weken zwanger, dus reageer ik niet direct, that's the reason )
woensdag 16 januari 2013 om 18:21
woensdag 16 januari 2013 om 20:22
quote:Kokolientje schreef op 16 januari 2013 @ 19:48:
Fijn dat ze goed aangekomen zijn hanglamp ! Zoon heeft zo rond 1 jaar een knaagfase gehad en beet in alles wat hij te pakken kon krijgen. De dvd's lagen op grijphoogte helaas...
Je wil niet weten hoe de zijkant van mijn salontafel eruit ziet
Fijn dat ze goed aangekomen zijn hanglamp ! Zoon heeft zo rond 1 jaar een knaagfase gehad en beet in alles wat hij te pakken kon krijgen. De dvd's lagen op grijphoogte helaas...
Je wil niet weten hoe de zijkant van mijn salontafel eruit ziet
668, the neighbour of the Beast