Water?

donderdag 17 januari 2013 om 10:17

donderdag 17 januari 2013 om 10:27
Overigens ken ik een Duitse vrouw die hier sinds kort woont en weigert kraanwater te drinken. Ze DENKT dat het niet gezond is, en dat terwijl we hie rhet beste drinkwater ter wereled hebben, gewoon uit de kraan, voor een fractie van een flesje spa. Ik geloof dat 1000 liter kraanwater net zo duur is als een flesje spa blauw.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

donderdag 17 januari 2013 om 10:51
Kraanwater moet aan hogere eisen voldoen dan water in een flesje. Kraanwater is dus beter onderzocht, voldoet aan grotere gezondheidseisen enzovoorts.
Onzin dus
Wat nog wel kan is dat je vaak hetzelfde flesje gebruikt en er bacteriën inzitten. Goed schoonmaken dus of regelmatig flesje vervangen.
Als je verder inderdaad ondergewicht hebt, zou ik daar eerst wat aan doen, voordat je water de schuld geeft.
Onzin dus
Wat nog wel kan is dat je vaak hetzelfde flesje gebruikt en er bacteriën inzitten. Goed schoonmaken dus of regelmatig flesje vervangen.
Als je verder inderdaad ondergewicht hebt, zou ik daar eerst wat aan doen, voordat je water de schuld geeft.
Later is nu
donderdag 17 januari 2013 om 11:00
Gezien je loepje denk ik dat je redelijk 'obsessed' bent met dit soort dingen. Tarweallergie, lactoseallergie, notenallergie, suikerintolerantie, e-nummer obsessie en nu dan weer ineens overgevoelig voor kraanwater, en wat je nog meer denkt te hebben.... En daarbij je zware ondergewicht bij je lengte.
Uiteindelijk gaat iedereen dood van water. Immers, iedereen die water drinkt sterft een keer. Kraanwater in nederland is van dezelfde (en soms zelfs betere) kwaliteit dan flessenwater.
Mijn tip? Ga eens normaal eten! Ga niet naar een huisarts maar naar een psycholoog.
Uiteindelijk gaat iedereen dood van water. Immers, iedereen die water drinkt sterft een keer. Kraanwater in nederland is van dezelfde (en soms zelfs betere) kwaliteit dan flessenwater.
Mijn tip? Ga eens normaal eten! Ga niet naar een huisarts maar naar een psycholoog.

donderdag 17 januari 2013 om 11:07
Ik heb je even geloupt en misschien een rare tip maar als je nou eens gewoon gaat eten. Je eet liever niet warm, geen E-nummers, geen noten enz. Je energie haal je uit eten en niet uit water en sap zeker in de winter moet je veel koolhydraten eten en zeker jij omdat je al zo dun bent want je lichaam moet wel op temperatuur blijven. Kortom, aan de stampotten en pasta's en gewoon 3 x per dag eten en 's avonds gewoon warm. Ben je niet meer duizelig en kom je ook wat aan in gewicht.

donderdag 17 januari 2013 om 11:11
quote:waterplant schreef op 17 januari 2013 @ 11:07:
Ik heb je even geloupt en misschien een rare tip maar als je nou eens gewoon gaat eten. Je eet liever niet warm, geen E-nummers, geen noten enz. Je energie haal je uit eten en niet uit water en sap zeker in de winter moet je veel koolhydraten eten en zeker jij omdat je al zo dun bent want je lichaam moet wel op temperatuur blijven. Kortom, aan de stampotten en pasta's en gewoon 3 x per dag eten en 's avonds gewoon warm. Ben je niet meer duizelig en kom je ook wat aan in gewicht.
Eens! Als je bloedsuikerspiegel te laag is, wordt je echt duizelig en draaierig.
Maar volgens mij is dit aan dovemansoren besteed....
Eens! Als je bloedsuikerspiegel te laag is, wordt je echt duizelig en draaierig.
Maar volgens mij is dit aan dovemansoren besteed....